PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    mariska ik moet dag 12,13 of 14 naar de gyn moet maandag bellen dus dan hoor ik het....

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nog steeds wat van slag, even een snelle update, clomid had nog steeds niks gedaan, volgende ronde dus 100 mg, maar ik moet dinsdag alsnog een keer. Ik heb Provera gewoon gevraagd en ze willen dit eventueel wel geven, dinsdag dus even afwachten.

Meiden hou jullie taai!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oja en ik woon ook in Gelderland! moet nu snel weg sorry

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ mariska Dat klinkt goed een flinke steek bij je rechter eierstok. Wellicht een mooi eitje? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

@ chantje ik zou ook niet kunnen wachten om weer te kunnen beginnen hoor in jouw situatie. Dus ook voor jou [-o< [-o< [-o< dat je een positief antwoord krijg van de gyn.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemetje veel klusplezier ;)

@ lot hoop op een mooi eitje voor je.[-o< [-o<

@ linda jammer meid maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Altijd positief proberen te blijven hoe moeilijk het soms ook is.

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira ik begin vandaag met mijn clomid en hoop ook zeker op een mooi eitje maar als ik zo een beetje lees doet 50 mg bij de meeste dames niet veel maar we zullen zien nog ff 1,5 wk wachten en dan hoor ik het!

hoe is het verder met jouw?

jeetje linda dat is wel ff balen hopelijk doet de 100 mg zijn werk wel...succes

7. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda@ Wat jammer dat de 50 mg clomid niet aanslaat... De 100 mg zal wel zijn werk doen hoor ;)

Lot@ Ik duim voor een mooi eitje hoor... Spannend he die eerste tablet clomid slikken.

Hier alles rustig zijn gangetje... Ik zit er een beetje mee in dat die krampjes en die ene steek in mijn eierstok gevoeld heb omdat ik er de ganse dag mee in mijn kop zat :oops: :oops: :oops: :( ... Pfffff wat gaan die dagen traag zeg, maandag terug beginnen met provera. En dan zien of dat ik mijn ongi krijg of niet.

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ lot Met mij gaat het verder goed. Heb het druk met klussen in het huis en werken. Dus niet altijd tijd om even op het forum te komen kijken :oops: .
    Ga nu weer aan de Provera en daarna gaan we gewoon de clomid 100mg uitproberen. Ik blijf maar gewoon hoop houden dat het nu eindelijk weer eens een keertje raak is en dat het raak blijft. Maar ja die zekerheid heb je niet vantevoren. Het blijft dus altijd maar weer afwachten en dat is voor ons allemaal het zwaarste denk ik.

9. Niet meer actief

Dames geef de moed niet op hoor met PCO zie mijn site http://onzewonder.beebiesite.nl en dan moet je eens naar dagboek gaan en dan het hele begin...

En zie eens... binnen nu en een week of 2 i hope komt onze zoon ter wereld :)

Ik wens jullie allemaal heeeeel veel succes met alles toe en believe me jullie wondertje komt echt!

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé meiden,
    Ik ben ook druk vandaag, dus wat weinig hier te vinden...
    Onzewonder, succes met de laatste loodjes!
    Cira, hopelijk doet de 100mg goed zn werk, wel weer spannend hoor.
    Mariska, ik hoop dat je niet ongi zal worden, kan me voorstellen dat je jezelf een beetje gek maakt ;) Komt goed!
    Lot, op het clomidtopic zijn volgens mij wel meiden zwanger geraakt met 50mg, hopelijk is het voor jou genoeg. Succes!
    Linda, jammer zeg! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen, volhouden he!
    Chantje, alles oké? Nog even wachten en dan mag je weer...!

Ik voel hier ook vanalles in mn onderbuik, hopelijk groeit er een mooi eitje [-o< Toch vind ik het nog steeds vreemd dat bij de eerste echo de eiblaasjes zo'n kleine puntjes waren, terwijl ze afgelopen woensdag veel groter leken? Zou de afbeelding op het scherm dan vergroot zijn geweest? Ik weet het niet, maar zal het komende week eens vragen.
    Fijne dag dames,
    X Bloemetje

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ onzewonder Fijn om te lezen dat na zoveel tegenslagen er toch een mooi wondertje binnenkort ter wereld komt. Heel veel succes met de bevalling!

@ bloemetje Ik hoop echt met je mee meid [-o< [-o< [-o<

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dankje Cira,
    Ik hoop ook zo ontzettend dat de 100mg bij jou werkt!
    Dat het maar gauw mag lukken bij ons allemaal! [-o< [-o< [-o<

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    @lot 50mg slaat bij sommige vrouwen echt wel aan hoor. Het schoonzusje van mijn vriendin is dankzij 50mg clomid zwanger geworden en heeft nu een prachtige dochter!

Ik ben het helemaal met Cira eens! Het altijd maar wachten en afwachten is zo moeilijk! Ons geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    volgende week zien we het wel..

ik hoop dat de clomid bij jullie allemaal ook snel aanslaat!

succes

liefs

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Het wachten en afwachten is echt vreselijk ja!

16. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ik had gisteren trouwens enorm veel last van afscheiding :oops: bleh, veel gelig slijm? :oops: :oops: Het klinkt echt smerig, ben dit ook niet gewend. Iemand ervaring mee? Zou dat door de clomid kunnen komen ofzo?

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemetje ik heb ook meer afscheiding maar vooral wittig :oops: .
    Als je wilt weten of dat klopt vraag het de volgende keer bij de gyn.

Hier verder alles goed. gisteren weer begonnen met de eerste tablet provera. Vandaag alweer tablet 2. En dan op naar de :evil: :evil: :evil: en een nieuwe ronde!

18. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Ik heb ook wat meer last van afscheiding... Vooral ook zoals bij cira wittig. Nu is het wat minder vandaag, denk dat dit door de clomid komt hoor.

Hier geen last meer van ongikrampjes :( , denk dat het vals alarm zal geweest zijn hoor... Tzou een wonder zijn moest ik een eisprong gehad hebben. Het zit allemaal in mijn koppie :rolleyes:
    Morgen ook terug beginnen met provera voor 7 dagen en dan afwachten totdat de :evil: :evil: :evil: komen.
    En hopelijk hebben we allemaal een mooi eitje met 100 mg clomid.

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, bijna aan je nieuwe ronde beginnen...! :D

Mariska, het kan nog alle kanten op meid. Ik ben heel benieuwd. [-o<

Ik ben hier al een paar dagen wat misselijk met vlagen, maar dat heeft wellicht niets met het hele 'zwangerworden-gebeuren' te maken. ik kan me niet voorstellen dat dat nu nog door de clomid komt, want de laatste pil is al een week geleden. Ik zal het ook nog eens aan mn gyn navragen van dat slijm, al heb ik er vandaag geen last meer van. Ach we klooien maar weer even aan he ;)
    Ik ga gauw ff wat opruimen, tis een beetje rommelig hier :(

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ mariska Ik slik 10 dagen lang provera. Apart dat het overal anders is he. je merkt het vanzelf over een goede week of de clomid alsnog aangeslagen is.

@ bloemetje Inderdaad hoop zo dat het nu wel aanslaat.

Deel Deze Pagina