PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sas nu op het wachtbankje ik duim voor je!

Sybje mooi hoor al een ei van 16,5 mm Dat word flink klussen.
    Ik hoop dat je luteale fase deze ronde heeeeel lang wordt.

Linda ik hoop met je mee!

Lot hoop dat je ongi snel komt! en natuurlijk dat je met het spuiten een heel mooi eitje krijgt.

Chantje al bijna 12 weken zwanger! Ik hoop dat je je nu snel wat beter gaat voelen.

Milla wat raar zeg had ook echt gedacht dat je ongi ging worden.

Mariska hoe is het met je?

Hier alle clomid binnen en nu hopen op een eisprong.

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel cira !

jij ook succes met de clomid !

L.sybje

3. Milla

Milla Niet meer actief

Even tussen door:

Ik heb nu weer opnieuw een beetje bloedverlies, inmiddels al een volle week dus. Het is ontzettend minimaal maar het is er wel weer. Vandaag leek er wat vruchtbaar slijm bij te zijn, maar ik kan er geen wijs meer uit, ik word er erg onzeker van.. Ik heb werkelijk geen idee hoe het er voor staat of waar ik aan toe ben..

Op een ander forum denken ze dat ik zwanger kan zijn aangezien ik ook al de hele week positieve ovulatietesten heb. Het kan volgens mij niet want ik heb geen temperatuursverhoging gehad, en bovendien zijn die dingen niet helemaal betrouwbaar met PCO, ik voel me ook niet zwanger, ik weet hoe dat voelt. Pff ik weet het even niet meer.

Misschien dat ik morgenvroeg maar even een testje doe, puur voor de zekerheid, mijn gevoel zegt voor 98% niet zwanger, maar is niet verkeerd om het ook uit even echt uit te sluiten..

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    milla wat onzeker zo zeg heb je een test gedaan voor de zekerheid?

5. Milla

Milla Niet meer actief

Nee ik heb geen test gedaan, ik kan het me echt niet voorstellen, ik heb dan ook geen ei gehad.. Ik wacht nog een paar dagen af.

6. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    erg he die onzekerheid.... Heb je al wel een afspraak bij de gyn staan? of wachten jullie nog even?

succes

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ milla : tja eeeehh omdat je denkt dat het niet zo is kan het best wel eens wezen dat het wel zo is ;)

nou maak je mij nieuwsgierig , aan de andere kant een negatieve uitslag is ook k*t ........

L.sybje

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb nog geen afspraak bij de gyn, ik moet nog wachten op hun uitnodiging, ze zijn nu vroegere gegevens aan het opvragen van de vroegere behandelingen bij de gyn.

Ik denk echt niet dat ik zwanger ben, want mijn temperatuur is niet gestegen, volgens gyn's kun je geen eisprong hebben zonder temperatuurstijging toch?

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik denk dat ik zo toch maar even een testje ga doen!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla
    Nee, dta hen ik ook te horen gekregen. Geen temp verhoging, geen zwangerschap.
    Maar als ik naar sommige temp kaartjes kijk hier zie ik dat het toch kan!?
    Klote he die spaniing en moeten wachten.

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ja enorm, ik heb nu ook even de vraag in 'zwanger worden' gesteld, ik ben benieuwd..
    Waar heb jij die temperatuurkaartjes gezien? Is er helemaal geen verhoging bij die dames geweest?

12. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist een test gedaan en zoals verwacht negatief, het is geen telerustelling ofzo, want dat dacht ik al. Mijn onzekerheid is nu wel nog groter geworden, ik heb wederom heel licht bloedverlies en positieve ovulatietest, ik vind dit zo vervelend.

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik vind het zo vreemd dat je licht bloedverlies hebt en een positieve ovutest .

wanneer moet je weer naar de gyn ?
    kun je de gyn anders mrogen niet even bellen ?
    bij ons kun je gewoon bellen voor dat soort vragen .

L.sybje

14. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben nog niet officieel onder behandeling, maar ik ga morgen wel even bellen. Of anders naar de huisarts. De ovulatietesten zijn al 8 dagen positief, dat is niet helemaal normaal, en dat in combinatie met bloedverlies... vreemd!

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja idd vind het echt vreemd

16. Milla

Milla Niet meer actief

Het enige wat ik via de google kan vinden is info over baarmoederhalskanker, daar wordt je ook niet veel wijzer en vrolijker van..

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee joh milla kijk daar nou niet naar , niet doen .
    kan het niet zo zijn dat je zwanger was maar dat het niet goed gegaan is ?
    weet het anders ook niet

18. Milla

Milla Niet meer actief

Nee want dan zou ik wel ongesteld zijn geworden, ik zit nu op dag 31 en ik heb al vanaf dag 24 bloedverlies. Maar het is zo weinig..

19. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    misschien is het gewoon een soort menstruatie of kan dat niet ?

20. Milla

Milla Niet meer actief

Nee ik denk het niet, normaal heb ik dan pijnlijke borsten en buikpijn en als ik ongesteld ben, ben ik het vaak heel erg heftig, dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Het is ook bruin (sorry voor de details) en niet helderrood.

Share This Page