klopt als een bus , als ik clomid slik word ik supersnel heel boos , kort lontje zeg maar .... zeg maar gerust geen lontje maar explosief gevaar
@ all : heb net weer een fm en het eitje was foetsie ...hij was weg , maar het holletje waar hij zat was nog wel opgeblazen , volgens de fert arts is tie gewoon stiekum gesprongen ! heb zaterdag en zondag een ovu test gedaan en beide waren negatief , dus tussen gisteren 15.00 en 14.00 vandaag is tie gesprongen . moet nu as vrijdag en volgende week maandag bloed prikken . dit omdat de vorige keer mijn progestron te laag was en mijn luteale fase tekort is . nu dus maar alles rustig afwachten op het wachtbankje mijn nod is 28 a 29 okt ongeveer. L.sybje _________________
he sybje, welkom op het wachtbankje. Ik ga me zometeen lek laten prikken in het ziekenhuis, donderdag ook en volgende week maandag nog een keer. Dit om mn progesteron in de gaten te houden. Gezellig bankje wel, vind je ook niet.
hey sas mijn progestron houden ze ook ontzettend goed in de gaten . ben benieuwd hoe dat deze ronde gaat was jou progestron te hoog of te laag ? L.sybje
Hoi Cinnetje, welkom terug van vakantie. Spannend zo'n eerste ronde clomid, misschien een posietief feitje; ik ben 5 jaar geleden van mijn oudste dochter zwanger geworden tijdens die eerste ronde, ik hoop dat voor jou ook! Meiden op het wachtbankje, Sas en Sybje, een aangename zit gewenst.. Spannend! Deborah, ff doorbijten meis over een paar dagen voel jij je vast stukken beter en helemaal als je straks een eitje voelt groeien en bij de FM goed resultaalt behaald, hopenlijk. Sterkte hoor! Meisje, hoe voel jij je? Hier nog steeds hetzelfde verhaaltje.. Heb geen zin om er over te typen, heb er de pest een beetje in. Het komt wel goed, ik laat het wel weten als er iets veranderd. Succes verder aan iedereen!
Lieve meiden, Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren, druk druk druk. Ook gaan we binnenkort verhuizen, dus ben al flink aan het voorbereiden. De komende tijd ben ik er weinig, maar probeer af en toe mee te lezen en/ of te posten. Allemaal héééél veel succes met alles! Ik hoop op mooie eitjes en snel heel veel zwangeren! Hou vol allemaal, hoe moeilijk het vaak ook is! Liefs Bloemetje XXX
Ik heb nog geen contact opgenomen met HA/ GYN, ik heb zelf bedacht dit woensdag te gaan doen, mits ik dan nog niet ongesteld ben. Ik heb vandaag voor de 9e dag dit rare bloedverlies, inmiddels is het van bruin naar helderrood gekleurd en heb ik wat ongikrampen, meiden ik hoop dat mijn ongi er nu echt aan komt.. terwijl ik dit zo typ bedenk ik me dat ik vast een van de weinige op dit forum zal zijn die dat ooit zo sterk gehoopt heeft.. Gisteren heb ik gelezen dat iemand anders dit ook wel eens al een week voor haar ongi had, dat geeft weer wat goede moed. Misschien is het wel zo dat ik omdat ik geen eisprong heb gehad een erg lage waarde progesteron heb waardoor ik deze klacht heb. Ik heb namelijk wel eirijping gevoeld die twee weken geleden ineens over was. Alleen is mijn temp toen niet omhoog gegaan. Het zijn allemaal maar speculaties, ik moet helaas afwachten. Bedankt meiden voor jullie steun, het is erg prettig het van me af te schrijven.
@ milla ik herken je bloed verlies niet , maar wel de wens om ongi te worden . mijn cyclussen werden voor de clomid steeds langer dat ik het soms huilde van blijdschap als eindelijk de duivels er waren . nou meis ik hoop voor je dat je snel ongi wordt ! L.sybje
Ik heb vandaag toch maar gebeld en ik heb morgen middag een afspraak bij de gyn, ik ben benieuwd maar ook bezorgd. Ik hou jullie op de hoogte. Even een update- lijstje: 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! Linda voortgangsgesprek/Milla gyn. 18 oktober: Deborah fm om 9:15 uur 20 oktober: Linda NOD 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM 24 oktober: Sas7 NOD 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten maar weer negatieve samenlevingstest Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen! Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. 2e ronde 1e fm 1 eitje 8mm en 1 eitje 9mm. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg deed niets. Clomid 100 mg niet zeker, 11 oktober voor 2e fm. Deborah: woensdag eerste ronde clomid
Nieuw programma Veel herkenbare dingen vind ik! Misschien hebben jullie er wat aan http://www.babyboom.nl/ Ik weet alelen nie of nu al programma is begonnen of nie
Nee hoor, het begint donderdag a.s. op nederland 1 om 20.30. Ik heb er anderhalve maand geleden ofzo een topic over geopend in de lounge, hij staat nog steeds op de eerste pagina, daar kun je er ook over praten. Ik ben heel erg benieuwd naar het programma, vind het goed dat 'zwanger worden' uit de taboe sfeer wordt gehaald.
@milla, heel goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt. lekker dat het al zo snel kan. Ik hoop dat je snel een behandeling kan gaan starten, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes en laat je weten hoe het gegaan is. gr, sas
Nou dag 29 heeft 2 eitjes opgeleverd van 9 mm groot, niets dus. 1 licht puntje, ik mag gelijk de boel afbreken ipv 2 weken rust te houden. Dat scheelt toch weer! Dan Clomid 150 mg gaan slikken. Voor diegene die dit ook slikken, doen jullie 3 tabletten tegelijk innemen, of 3x daag1 tablet?
Even een update- lijstje: 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! Linda voortgangsgesprek/Milla gyn. 18 oktober: Deborah fm om 9:15 uur 20 oktober: Linda NOD 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM 24 oktober: Sas7 NOD 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten maar weer negatieve samenlevingstest Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen! Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. 2e ronde 1e fm 1 eitje 8mm en 1 eitje 9mm. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: woensdag eerste ronde clomid
Milla goed dat je een afspaak heb gemaakt hier word je ook onzeker van veel succes! Linda succes met je voortgangsgesprek morgen! meisje hoe is het met jouw, morgen nod? hopelijk was mexico erg vruchtbaar..... poohbear balen dat de eitjes zo klein waren hopelijk doet de 150 mg zijn werk! deborah ik wil het nieuwe programma ook kijken hopelijk vergeet ik het niet.... hoe is het met de dames op de wachtbank hopelijk nestelt er een mooi kleintje want goed nieuws kunnen we wel weer gebruiken! en hoe is het met de andere dames? chantje hoe voel je je? morgen nog 1 tablet duphaston en laat dan de ongi maar komen ben blij als ik de eerste keer spuiten heb gehad....
Even een update- lijstje: 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! Linda voortgangsgesprek/Milla gyn. 18 oktober: Deborah fm om 9:15 uur 20 oktober: Linda NOD 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM 24 oktober: Sas7 NOD 28 oktober : sybje NOD 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten maar weer negatieve samenlevingstest Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen! Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. 2e ronde 1e fm 1 eitje 8mm en 1 eitje 9mm. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: woensdag eerste ronde clomid