@milla Ik weet niet of Clomid bij me gaat aanslaan, heb er niet zo veel vertrouwen meer in. maar oke, ik heb nog 2 stappen te gaan voor ik moet gaan spuiten. Misschien staat er wel een mega ei op het menu voor de volgende ronde. Ik probeer het zonnig in te zien. Al weer dag 2 van Provera, dus voor jet het weet zit ik weer met de benen wijd in de stoel! @linda balen meid. IUI is spannend, maar heb er vertrouwen in.
Hoi meiden, hier ben ik ook nog eens, het gaat momenteel niet te goed met mij heb al enkele dagen een heel depresieve bui... Bij het minste begin ik te huilen ( zeker op het werk want aan mijn machine heb ik al veel miserie gehad) en dan nog es verantwoordelijke zijn. Kben gewoon op van de zenuwen... Linda@ K*t zeg dat je ongi bent geworden... Hopelijk heb je bij je eerste IUI een mooi wonder dat lekker groeit in de buik... Deborah@ Heel veel succes morgen voor je FM... Alle andere meiden ook heel veel succes gewenst, al "hoor" je me niet veel ik leef met jullie mee...
Hoi allemaal! @ Deborah, ik hoop dat er een mooi eitje aan het groeien is! Niet meteen teleurgesteld raken hoor als er niet zo veel te zien is, want het kan dan nog heel goed komen! Ik wens je heel veel succes morgen. @ Meisje, wat jammer! Het klinkt cliche maar ik meen het enorm: Heel veel succes in de nieuwe ronde! Toch fijn dat je nu weet hoe lang je cyclus duurt, je hebt ook een eisprong, en je kunt hem traceren.. Nu dat laatste stap je nog @ Makkie, Welkom hier! Tja in het begin is het best onoverzichtelijk, er zijn een stuk of 10/11/12 verschillende dames die hier schrijven. Toch zul je merken dat als je een paar dagen meeschrijft het allemaal vanzelf gaat. Om het nog gemakkelijker te maken hebben we een lijstje en kalender, je zult die al vast eens bij iemand hebben zien staan. Hierdoor kun je zien wie in welk traject zit. Natuurlijk kun je ook jezelf aan dit lijstje toevoegen dat doe je door de hele lijst te kopieren en je eigen gegevens er aan toe te vogen. Succes met zwanger worden! @ Linda, balen! Ik kan me voorstellen dat het heel rot is. Je krijgt teleurstelling na teleurstelling te verwerken, moeilijk hoor! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat die vier weken voorbij zullen vliegen! Wie weet brengt IUI jullie snel een wondertje! Succes met de onderzoeken! @ Sas, hoe je het ook doet met struisvogelpolitiek of wat anders, ik vind het bewonderingswaardig dat jij na al zo lang te knokken zo lekker positief en nuchter blijft! Knap hoor! @ all, iemand heeft ín ons lijstje 'ongeveer ongesteld' ingevuld, zou deze dame misschien haar naam erbij willen zetten Ik ben vanmiddag dus bij de gynaecoloog geweest, eerst heeft hij een inwendige echo gemaakt.. Mijn eierstokken zaten zoals verwacht helemaal vol met blaasjes, nog steeds een duidelijk PCO-beeld (ik had ook niet anders verwacht). Hij kon niet vertellen waar het bloedverlies vandaan komt, maar wel dat het niets ernstigs te betekenen heeft. Wat een opluchting!Hij zei dat ik nu wel wat meer bloedverlies had, maar dat het zolang het oud bruin is nog geen menstruatie te noemen is. Er zit nog heel veel slijm in mijn baarmoeder en dat moet eruit. Ik heb nu primolut mee naar huis gekregen, en 50 mg clomid \/ \/ \/ En ik mag meteen beginnen. De reden dat ik zo blij ben is natuurlijk omdat ik van mijn oudste dochter met deze dosering, bijna 5 jaar geleden in de eerste ronde zwanger ben geworden! De gyn zei dat de kans groot is dat als 50mg toen werkte dat het nu weer zijn werk zal doen. Dat geeft in ieder geval een kans. Maar ik ben ook realistisch we zullen zien.. Nou een heel verhaal.. maar moest het even kwijt. Liefs!
he Maris! Bah dat is niet leuk! Weet wel beetje wat je bedoeld met bij minst gering huilen enzo! Ik heb dan gelukkig wel beetje afleiding van mijn werk! kan je nie gewoon is lekker paar dagen thuis blijven? Even goed tot rust komen?
Jee Mariska wat een ellende.. Ik wens je veel rust en sterkte toe. Je mag hier altijd van je af komen schrijven! Liefs, Milla
Nog even een vraag: Ik heb van de gynaecoloog 20 tabletjes van 50mg meegekregen met de opschrift (5 dagen lang 1 x per dag).. Dat laatste snap ik, en ik ben er van overtuigd dat ik niet meer dan 5 tabletjes nodig heb, maar waarom heb ik dan 20 pillen meegekregen :-s ? Ik ga het hem morgen wel even zelf vragen, maar misschien is dat tegenwoordig normaal, en alvast voor een eventuele volgende cyclus?
Ik had dat ook, maar als apothekers assisitente zijnde, heb ik de overige tabletjes als herhaling in de computer gezet. Voor de volgende rondes dus!
hahaha ik snap dat struisvogelpolitiek helemaal! Als je al zovaak teleurgesteld bent, dan behoed je jezelf steeds meer voor nog meer teleurstellingen..... Heb geen last van plof (hahaha hoe kom je erop?) van de pregnyl. Ze zijn alleen wat gevoeliger. Verder veel last van buikpijn en ben de hele dag al iets misselijk. Volgende week vrijdag dus je NOD.... ik 3 dagen later. Laten we heel hard duimen voor elkaar!
Hoi dames, makkie gezellig hoor dat je mee komt lezen en het is soms moeilijk om alles precies te onthouden, je hart mag je ook altijd luchten. milla fijn dat je naar de gyn bent geweest en balen dat het duidelijke pco beeld te zien is, gelukkig ben je zo positief en hoop dat de 50mg ook zeker zijn werk weer gaat doen succes! meisje en linda wat balen zeg dat jullie ongi zijn geworden veel succes en linda hopelijk is de hsg goed en kunnen jullie snel met iui beginnen het is een hele stap maar je word wel geholpen dat is wel fijn denk ik?! deborah ik hoop dat er wat moois groeit veel succes! [-o< mariska wat balen dat je je zo voelt hopelijk voel je je snel beter en kom je hart maar luchten. hier vandaag de laatste duphaston genomen dus kom maar hier heen en sla de dames op de wachtbank maar over!
hey meiden ik heb even mijn zwangerschapspagina garderobe aangepakt , niet dat jullie in de war raken straks ! hier op het wachtbankje is alles rustig ! had vandaag alleen veel witverlies ...... @ makkie : hey gezellie ! @lot23 hoop voor je dat de duivels snel doorbreken zodat je een neiuwe ronde kan gaan starten ! @deborah : hopelijk groeit er een mooi eitje ! , veel succes morgen in ieder geval ! @milla succes met je clomid hopelijk heeft het dezelfde werking als vijf jaar geleden ! @ veel succes ! L.sybje
17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! Milla gyn. 18 oktober: Deborah fm om 9:15 uur 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM, Linda Gyn 26 oktober: Sas7 NOD 28 oktober: sybje NOD 29 oktober: Makkie NOD 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen! Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: woensdag eerste ronde clomid Makkie: op het wachtbankje.... 3e keer Clomid en Pregnyl achter de rug
Makkie zie dat je ook uit gelderland komt, waar in de buurt kom je vandaan als je dat kwijt wil hoor. sybje mooie nieuwe garderobe was even wennen hihi....duim voor je!
Moi Meiden, Lang hier niet wezen kleppen. Door drukte op mijn werk heb ik wat afstand kunnen nemen van het issue zwanger worden. Het was wel prettig om even druk te zijn met wat beurzen. Maar nu weer volop in de mmm. Vandaag de 1 ste dag van de ongi. We beginnen nu echt met IUI. Een tas vol hormonen ligt klaar om in mijn lijf te gaan jassen. En dan maar hopen op een mooi ei en dat de IUI lukt. 25 okt de 1 ste FM. Het is te veel om iedereen allemaal wat persoonlijks te zeggen, ik sluit me aan bij alle anderen succes en sterkte wensen. Kom op meiden ooit komt onze wens ook uit.
18 oktober: Deborah fm om 9:15 uur 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM, Linda Gyn 26 oktober: Sas7 NOD 28 oktober: sybje NOD 29 oktober: Makkie NOD 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Ongi opwekken en afwachten, daarna beginnen met clomid 50mg Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen! Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: woensdag eerste ronde clomid Makkie: op het wachtbankje.... 3e keer Clomid en Pregnyl achter de rug --------------------------------------------------------------------------------- Ik heb Jammeke van ons lijstje afgehaald, ze is hier sinds haar zwangerschap nauwelijks nog geweest. Mocht je dit nog lezen, ik hoop dat alles goed met je gaat! Wil je weer op het lijstje en komen kletsen, je bent welkom om het aan te passen!
hai cindy, Ikzelf weet nu al een aantal maanden dat ik pco heb. Het was voor mij een grote schok maar ben nu heel positief opweg. Het is inderdaad zo dat als je clomid slikt dat je vaak ge echoot zal worden, Na de kuur mischien 1x per week maar groeien de follikels snel dan zul je erna soms wel 3x per week in het ziekenhuis zitten. Dit is bij mij zo. Ze kijken een beetje naar hoe jou lichaam erop reageert en als dat goed gaat en je een eisprong hebt dan zullen ze het je zelf laten proberen zonder echo"s. Bij mij werkte dit niet en vind ik het fijner om elke keer een echo te krijgen. Sterkte, Ik weet wat je doormaakt. Groetjes en liefs girlie