Hee meiden, van mijn kant leuk en minder leuk nieuws (voelt gewoon dubbel, jullie snappen me vast wel!) Vanmorgen telefoontje gehad dat het nichtje van mijn vriend vanmorgen bevallen is van een gezonde dochter. Het gaat goed en alles zit erop en eraan! Wel wat te vroeg geboren. Maar het gaat allemaal goed! Toen ik het hoorde moest ik wel even slikken... gun het hun van harte maar toch steekte het iets..... bij hun was het de tweede maand raak en ze heeft tijdens de zwangerschap niet echt mega gezond geleefd....... erg dubbel gevoel dus! Maar ja, zo is het leven, niet altijd even eerlijk...... Kus
he makkie een dikke digiknuf hoor! en ja, ik snap het! Dat is ook gewoon heel dubbel, en het maakt je ooit erg "jaloers". Hoewel je het ze wel gunt. MIjn schoonzusje is hoogzwanger van haar derde. Ze is nu preventief opgenomen in het zh. Natuurlijk voor haar jammer, maar ik zou het met alle liefde en plezier overhebben voor zo'n lief hummeltje. zie er ook best tegenop als t geboren is maja, ook wel leuk, weer een babytje! onze tijd komt nog makkie! afgesproken?
Jaaaa, we gaan hier allemaal in het roze! We zijn wel weer eens toe aan een nieuw goed nieuwtje! Allemaal Chantje achterna!
Echt wel. We gaan er gewoon voor. Ik begrijp mezelf alleen niet zo goed op dit moment. Ik deze ronde zo relaxed, ik heb zo'n vredig gevoel van binnen. Waar komt dit vandaan. Ze krijgen me geneens op de kast, terwijl ik toch altijd zo'n piekeraar ben enz. Zou het door het wachtbankje komen. Hebben jullie ook wel eens zo'n periode. verbaasde sas7
Hey Sas! Nee, ik heb dat (nog) nooit gehad. Ik ben er meer mee bezig dan ik zou willen. Gisteren zei zo'n gyn bij Babyboom ook al dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, en dat je 'seks moet hebben zoals je dat had toen je net verliefd was'. Ja, lekker makkelijk, maar zo eenvoudig is dat natuurlijk niet. Misschien is het voor jou wel een goed teken, ik hoop het ECHT voor je hoor meid!
He sas, hoop voor je dat het een goed teken is! Je hoort het wel vaker dat als vrouwen eenmaal zwanger waren een soort rust over zich heel voelde..... zou geweldig zijn! Ik had de vorige ronde ook het gevoel van rust.... was er niet veel mee bezig en voelde me top.... Dit had ik in een jaar niet gevoeld... helaas betekende het bij mij helemaal niets.... Deze ronde, vooral vanaf mijn eisprong, ben ik heel onrustig. Snel aangebrand, pinnig en kattig en vooral heel ongeduldig! Vanmiddag is mijn mannetje vrij. Denk dat we straks maar eens lekker de stad ik moeten gaan en vanavond lekker uit eten. Ff wat anders aan ons hoofd! Ik merk dat mijn vriend ook steeds meer ermee bezig is..... Jullie nog leuke plannen voor het weekend meiden?
he makkie, dat gevoel had ik nou vorige maand. Ook na mn eisprong janken om niets, gestressed tot en met, en aangebrand. ppppfffff niet normaal. Ik sprong om niets uit mn vel. Terwijl ik normaal gesproken niet kwaad te krijgen ben. Ach of het raak is, tja dat is nog even afwachten. Ik reken er maar niet op, dan kan het ook niet tegen vallen. En van het weekend, gaan we lekker helemaal niets doen. We hebben lekker geen afspraken staan, kunnen we een beetje uitrusten van de afgelopen 2 hectische weken en weekenden. Je weet niet wat voor planning er rond mn eisprong is geweest. We hebben daar speciaal een rustig moment voor in de agenda geplanned en mn mannetje moest er speciaal voor terug komen van zn oefening (leger). We hebben daar eigenlijk helemaal dubbel om gelegen, en hadden ook allebei het gevoel dat we ondeugend aan het spijbelen waren van ons werk. Grijns. En van het weekend natuurlijk de finale grand prix van de formule 1. Heerlijk samen op de bank met een zak chips en genieten van de spannende race. En lekker bij knuffelen, we hebben elkaar bijna niet gezien de afgelopen 2 weken. Ik kijk er nu al naar uit. @ all iedereen een fijn en ontspannend weekend.
Nou Sas, geniet lekker van elkaar dit weekend! Hebben je wel verdient! Ennuh dat 'spijbelen'...... hele goede reden om te spijbelen toch? Gelijk hebben jullie! (kon natuurlijk ook niet anders....)
hey meiden! Geen nieuws, zit midden in de Provera ronde. Wil alleen effe iedereen een digi knuffel geven! Fijn weekend!
19 oktober: Lot NOD 21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM, Linda Gyn, Deborah FM 25 oktober: Fleurrebel FM 26 oktober: Sas7 NOD 28 oktober: sybje NOD 29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Ongi opwekken en afwachten, daarna beginnen met clomid 50mg Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste fm achter de rug!Eitjes iets gegroeid!Afwachten! Makkie: op het wachtbankje.... 3e keer Clomid en Pregnyl achter de rug. Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. ------------------------------------------------------------------- Zo dames vandaag ongi geworden en vanaf morgen beginnen met spuiten spannend... Sas en linda moeten jullie ook op dag 2 beginnen?
Fleurrebel, ik wilde je nog even veel suc6 wensen met je eerst IUI, ben erg benieuwd! Heeft er trouwens iemand van jullie al een HSG onderzoek gehad? Hebben jullie allemaal ook zo'n last van de ongi de eerste dag(en)? Ik kan eigenlijk de eerste dag helemaal niks, kan nauwelijks naar m'n werk, veel pijn. Vraag me soms af of dat met PCO te maken kan hebben.
Ach wat lief dank je wel, wij zijn ook benieuwd hoe het zal gaan. HSG heb ik 21 sept gehad. En dat was niet leuk. Het inspuiten van het contrast vloeistof deed enorm pijn, ik heb het uitgeschreeuwd. Maar gelukkig seconde werk en daarna was de pijn over. Later nog een wat beurs gevoel in de buik maar dat was na een dag over. En gelukkig zag het er allemaal goed uit.
We gaan dit weekend lekker weg. Even naar zeeland naar mijn familie. Tot maandag en iedereen een fijn weekend!
ik heb ook van de eerste dag veel last, vooral een aantal uur nadat het losgebarsten is. De dagen erna eigelijk bijna geen last meer.... geen idee of dat is typisch bij PCO is..... @lot: meid, veel succes met het spuiten en heel veel geluk deze ronde!
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Hier alles rustig! Heb vandaag gelukkig veeeeel minder buikpijn! Mijn temp is nog steeds hoog (37,1) Maar ja, zegt nog niets.... moet nog 9 (lange) dagen wachten! En hoe is het bij jullie allemaal? Fijn weekend verder! Kus
ooohh meiden , heb m ook even bij 1e ronde clomid geplaatst daar schrijf ook regelmatig ..... ik ben zo geschrokken .... ik ging net plassen voor de eerste keer vandaag (ga niet zo vaak) zit er toch "bruinig" afscheiding in mijn ondergoed..........weet echt niet wat ik er van moet denken , het was vrij donker , maar niet zo donker als beginnende ongi , structuur is ook gewoon kwarkachtig zoals mijn afscheiding al heel de week is .....ruikt ook gewoon een beetje zurig tja zeg maar gewoon......zit op cyclusdag 21 ...... zit gewoon te trillen weet niet wat ik er van denken moet ......heb toch echt vorige week een eisprong gehad.....voel ook geen ongi pijn ofzo , ben wel harstikke moe en slapjes..... sorry voor dit lange funzige verhaal hoor meiden maar ik ben echt geschrokken ..... L.sybje
SYBJE! misschien een innesteling? Ik hoop het voor je! Zou anders niet weten waarom je wat bruin verlies hebt....... ooooo meid spannend!
zou je denken makkie ? ik ga s effe googlen .... heb zondag mij eisprong gehad , duurt dat innestelen zo lang dan ? L.sybje