PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

innesteling vind plaats tussen de 5 en 10 dagen na de eisprong en kan gepaard gaan met (oud) licht bloedverlies!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wat weet je dat goed zeg makkie !

ik heb gezocht op google ..... maar krijg alleen maar links naar deze site en de 9maanden site en zo ....geen informatieve site...

weet je ik zat nog even te denken aan die afscheiding van daarnet het leek wel de gewone afscheinding die ik normaal ook heb maar dan met oud bloed erdoor , rook wel naar oud bloed trouwens ....

ik weet niet wat ik nou moet denken , we zijn er stil van haha ......zucht , ik wacht het maar rustig af ....

bedankt hoor meis !'
    hoe voel jij je vandaag trouwens ?

L.sybje

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda ik begin met 50 IE...

sybje hoop dat het iets goeds betekent!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi allemaal,

Jeetje wat is het hier druk geworden zeg.. Ik ga mijn best doen om het allemaal bij te houden!

Sybje, kan het inderdaad een innestelingsbloeding zijn, dat zou heel normaal zijn in de periode van jou cyclus, ik hoop het voor je!

Lot, Veel succes met het spuiten, wanneer moet je precies beginnen?

Makkie, lang he duren die dagen, ik snap het helemaal. Ik kon nooit wachten en begon altijd al dagen van te voren .. De eerste keer teste ik 5 dagen voor NOD positief. Het was precies 9 dagen na de eisprong (dat weet ik omdat dat uit de FM destijds naar voren kwam. Ik hoop dat de dagen snel voorbij zijn!

Linda, ik heb op zich niet zoveel last van mijn ongi. De eerste dag heb ik wel buikpijn en pijn als ik sta, gelukkig is dat met een paracetamolletje goed op te lossen.

Fleurrebel, wat erg dat je zo'n pijn hebt gehad met het onderzoek!
    Ik hoop dat ik nooit zo'n onderzoek hoef te ondergaan...

Poohbear, jij ook midden in de ongi opwekmiddelen, wel spannend, waarschijnlijk gaan onze cyclussen dan ongeveer gelijk lopen!

Alle andere meiden ook succes en een fijn weekend!

Mijn vader heeft vandaag doorgegeven nog niet zeker te zijn over de trouwdatum. Ik ga me dus geen zorgen maken en zie wel hoe dat het loopt! Ik zit nu op de 4e dag van de Primolut, hoeveel moesten jullie slikken en hoeveel dagen? En na hoeveel dagen werden jullie ongi?

Liefs Milla

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    vanavond moet ik beginnen om precies te zijn rond half 8 ga ik spuiten :pale:

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ milla , fijn dat je nu een beslissing kunt nemen om wel/niet verder te gaan met het oog op je vader zijn trouwdag !

@ lot23 : is dit de eerste keer dat je moet spuiten ?
    veel succes iig !

L.sybje

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ja sybje is de eerste keer!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Jeetje heel veel succes hoor! Ik ben voor je aan het duimen dat het reuze mee gaat vallen, laat je even weten hoe het ging?
    [-o< [-o< [-o<

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Daar ben ik weer, ik was best zenuwachtig en angstig maar het is heel erg mee gevallen van de prik voel je niet zoveel gelukkig..

sas en linda even een vraag: komt er bij jullie na het spuiten ook een klein drupje uit je buik waar je spuit? en is het normaal dat je het na het spuiten nog voelt? sorry voor de vragen hoor.....

milla en andere dames bedankt voor het duimen toch altijd weer fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @Milla
    Ja ik zit vandaag op d ehelft van de Provera. Moet dus nog 5 dagen en dan duurt het ongeveer 6 dagen bij mij voor ik ongesteld ben.
    Dus over een week of 2 hoop ik weer aan de beurt te zijn.
    Heb jij last van je Primolut? ik heb nergens last van!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ja ik ben snel gestresst en pieker meer dan anders..
    Ik heb even uitgerekend maar als ik nu zwanger wordt ben ik begin augustus uitgerekend midden in de bouwvak. Dat vind ik wat minder, ik heb vaak van vrouwen gehoord dat midden in de zomer bevallen geen pretje is.. En sommigen willen het nooooooit meer. Als je al maanden bezig bent voor een kindje maakt je dat geen bal uit waarschijnlijk, maar ik heb het idee toch vrij snel zwanger te zijn omdat ik dat voorheen ook was, weet nu niet wat ik moet doen, maandje overslaan of er voor gaan...

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla
    ooooooooooh. nou voor mij maakt het geen bal uit hoor! Ben al dolgelukkig als ik een ei krijg na 8 maanden eiloos te zijn!
    Zomer, winter, kom maar op!
    Ik heb een tarot kaartje gelegd en die zij dat de volgende ronde succesvol zou zijn.
    Zal me er niet blind op staren, maar stiekem hoop ik dat ie gelijk heeft! hahahaha

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

vannacht is het bloedverlies gestopt , toen ik net ging plassen kwam er weer wat , dit keer wat lichter van keur .......

ik weet het echt niet meer nou .... het kan een innestelingsbloeding zijn , maar vindt het vrij veel....
    ik wacht het even af , bel morgen de gyn wel even als het niet gestopt is.....

zou toch nu nog niet ongi mogen zijn met clomid ?
    heb vorige week pas mijn eisprong gehad .....

L.sybje

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23
    Viel het spuiten mee? Ik ben me er al geestelijk op aan het voorbereiden dat ik ook aan de spuit moet.
    Prik je zelf en waar?

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Mijn nichtje is ook midden in de zomer geboren, maar haar moeder vond het heerlijk hoor! Was vorig jaar alleennog is hittegolf dat vond ze soms iets minder, maar voor de rest nergens last van ;)

16. Milla

Milla Niet meer actief

Ik had ook een topic erover geopend in 'zwanger worden' maar wij hebben besloten er gewoon voor te gaan, we zien wel of het lukt en wat voor weer het wordt :D

Sybje, zoals ik ook al schreef in het clomid topic, je kunt pas van ongi spreken als je helderrood bloedverlies hebt.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goede morgen dames! Alles goed? Ben net wakker... gister verjaardag gehad.... de halve zondag is al voorbij, das wel balen!

Even een vraagje: vanaf mijn ei heb ik tempen gehad beginnend bij 36,9 en tot gister 37,1. Nu had ik vanmorgen ineens 36.8 :cry: :( ? Tis wel dat ik pas om 0300 in bed lag, maar ik tempte wel op de goede tijd.... Dit is toch heel laag? En ik zit pas op 6 DPO! Is volgens mij geen goed teken....

Ik dacht net, goh, heb nu wat lekker geslapen en was er ook al een keer uitgeweest, nogmaar eens tempen.... 36,9.... nog steeds laag dus... ben nu echt de hoop voor deze maand kwijt...

Hebben jullie een idee hierover?

18. Milla

Milla Niet meer actief

Makkie, niet getreurd hoor! Kijk maar eens in het onderwerp "temperatuurkaartjes' En dan bij de tempkaartjes van de zwangeren.. Ook als je eenmaal je eisprong gehad hebt wisselt je temp wel eens een paar tiende, als het maar niet blijvend zo laag wordt als voor de eisprong. Bovendien wordt je als je temp echt gezakt is vaak al binnen 3 dagen ongesteld, lijkt me erg vroeg in jou geval!
    Succes!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie , als je pco hebt is het niet verstandig om te tempen volgens mijn gyn , ik weet niet waarom ....toen ik de eerste keer bij hem kwam wou hij niet eens mijn tempkaartjes zien .....hij zei stop daar maar mee

L.sybje

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt voor jullie antwoorden! Heb ook nog even mijn vraag gepost bij Temperatuurkaartjes....

Ik kan idd beter maar niet tempen he? Volgens mijn gyn kan het wel, alleen KAN het het afwijken door de hormonen. Maar ik maak mezelf ook gek zo.... vanaf nu gaat de temp aan de kant! (zei ze heel stoer :oops: hahaha)

Deel Deze Pagina