21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM, Linda Gyn 25 oktober: Fleurrebel FM 26 oktober: Sas7 NOD 28 oktober: sybje NOD 29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM 30 oktober: Deborah bloed prikken, om te kijken of er een eitje geprongen is. 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Ongi opwekken en afwachten, daarna beginnen met clomid 50mg Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste 2de fm achter de rug! Mooi eitje te zien! Makkie: 3e keer Clomid 100 mg en Pregnyl (2e eitjes even groot!)achter de rug; nu weer op het wachtbankje.....pfff wat duurt dat lang... Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid.
Wat ik me afvroeg, ze gaan dan volgende week bloed prikken, om te zien of er een eitje gesprongen is, maar zien ze dan ook of die bevrucht is :S Wat moet ik me erbij voorstellen?
Geen idee meid! Wellicht weet iemand anders het antwoord? En half negen het goedje afleveren..... jaja das zeker vroeg! En jammer dat wij als vrouwen onze mannen niet een 'handje' mogen helpen he? hihihi
Had net ff flink wat menstruatiekrampen! Nu zeurt het alleen nog niets.... ook een ineens veel doorzichtige waterige afscheiding... zou toch niet veels te vroeg ongi gaan worden he?
Hey Deborah! Nee, dat zien ze niet (helaas!). Ze prikken alleen op het hormoon waaraan ze kunnen zien of je ei gesprongen is, meer niet. Ik had dat ook bij een FM, toen gingen ze eerst een FM doen op een dag waarvan ze dachten dat het ei er niet meer zou zitten, en toen ze dat dan ook daadwerkelijk gezien hadden, werd er ook nog bloed geprikt. En bij die FM kunnen ze ook niet zien of er al een bevruchting is geweest (bij mij was het ongeveer 5 dagen na mijn ei, en ik had het heel specifiek aan de gyn gevraagd). Ze zien het echt pas bij een week of 5 geloof ik! Jammer he, zou fijn zijn als ze je dan al uitsluitsel kunnen geven! Succes!
Linda en sas bedankt voor jullie antwoord, linda gister ging het prikken wel goed er kwam alleen een druppeltje bloed uit dus ik was alweer bang dat dat erg is maar mijn man heeft me gerustgesteld... Ik heb de gyn nog niet gehoord over pregnyl dus misschien maandag! sas en linda hadden jullie een eitje met 50 IE, ik probeer er wel vanuit te gaan dat er maandag weinig te zien is met de echo zelfbescherming denk ik.. De dames met een mooi ei super zeg klussen geblazen en hopelijk snel goed nieuws hier! Linda hoe is het gegaan bij de gyn? er is zoveel bijgeschreven hoop dat ik niemand vergeten ben duim nog altijd voor jullie allemaal!
Ik lees enkele mooie eitjes en Mariska Pregnylnaald is niet groot, het deed mij meer de dagen erna zeer pppfff mijn buik, een riem deed echt zeer. Vandaag hoefde ik alleen voor kweken dus ik moet dinsdag bellen voor de uitslag zodat ik zeker weten de dag erna de HSG mag hebben. @Lot: met 50 IE ging het erg langzaam, maar er was wel een eitje van 10 mm (dag 9) ik moest gewoon verder gaan maar op dag 12 bleek het niet verder te zijn gegroeid, alleen had ik er toen twee van 10 mm. Ik moest toen een streepje extra spuiten, toen ging het wel verder groeien (1tje hield er helemaal mee op maar de ander ging door) en toen mocht ik op dag 17 pregnyl zetten. De volgende keer moet ik beginnen met 50 + streepje IE. Ik denk dus dat het bij mij relatief snel aansloeg. De volgende keer hoop ik dan iets eerder de pregnyl te kunnen zetten. Suc6 ben erg benieuwd naar maandag, welke cyclusdag is dat?
21 oktober: ongeveer NOD 22 oktober: Mariska FM, Linda Gyn 25 oktober: Fleurrebel FM 26 oktober: Sas7 NOD 29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM 30 oktober: Deborah bloed prikken, om te kijken of er een eitje geprongen is. 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 6 november: Cira NOD 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Ongi opwekken en afwachten, daarna beginnen met clomid 50mg Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste 2de fm achter de rug! Mooi eitje te zien! Makkie: 3e keer Clomid 100 mg en Pregnyl (2e eitjes even groot!)achter de rug; nu weer op het wachtbankje.....pfff wat duurt dat lang... Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. Sybje. nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies .
Hallo allemaal! Wat is er weer een hoop gekletst. Hier even een update van mij. Ik heb de afgelopen twee dagen een flink zeurderig gevoel gehad in mijn buik. Vandaag niet meer dus ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad. Komt wel mooi uit want we hebben gisteren geklust . Hier zijn dus ook de verschrikkelijke wachtweken weer aangebroken.
Linda maandag is cyclusdag 11 dan heb ik 9x gespoten ben benieuwd hoop zo dat er wat groeit.... spannend weer dan die uitslag hopelijk helpen ze jullie snel verder, hoe voel je je er nu onder wachten is wel erg he.... cira spannend weer op de wachtbank hopelijk mag het nu eens raak zijn succes met wachten!
Ik wordt zo gestresst van die primolut, mannetje weet zich geen raad met me. Ik zit niet lekker in mijn vel, spring uit mijn vel om niks. En voel me zwaar minder. Vandaag heb ik de laatste pil genomen dus nu maar afwachten tot ik ongesteld wordt... Ik hoop dat ik met Clomid minder last ga krijgen... Hoe lang duurde dat bij jullie voor je ongi kwam na je laatste pirmolut pil? Succes allemaal met wachten, Fm's en klussen!
Wat spannend Lot, ik hoop dat er wat groeit en dat jij een mooi ei gaat krijgen! Ik hoop het niet hoor, maar wat gaan ze doen als het middel niet aanslaat? Ik duim voor je!
volgens mij is dit het laatste wat ze kunnen doen alleen kunnen ze de eenheden nog omhoog gaan doen volgens de gyn komt er hier mee een ei dus dat hoop ik maar!
hallo dames ik zit momenteel in ronde 15 en mijn cyclus is voor mijn gevoel regelmatig. maar ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts om me door te laten verwijzen naar de gyn. zou 1 van jullie me een beetje kunnen uitleggen hoe en wat? ik ben namelijk bang dta ik cpo heb. (ook al waren mijn oma en mijn moeder na 2 weken gestopt te zijn met d epil al zwanger) ik hoop hier een beetje duidelijkheid te krijgen XXX
wat gebeurt er als je de 1e afspraak bij de gyn heb? zijn er klachten die je kunt hebben bij cpo? evt nog standjes waar je het in kan proberen wat de vruchtbaarheid bevordert