Ik had bij de eerste afspraak bij de gyn eerst wat vragen te beantwoorden en daarna gelijk een inwendige echo om te kijken, dit viel reuze mee hoor! ik had een onregelmatige cyclus en met de echo zag je blaasjes dit noemen ze ook wel een kralenkrans, om het precies te weten kan je even googelen op pcos dan krijg je veel info! Volgens mij zeggen ze dat vrouw onder man het beste is en niet andersom want dan loop alles gelijk terug maar wat precies het beste is weet ik niet. gaat het goed met afvallen je bent al aardig wat kwijt! hopelijk is het een beetje duidelijk! veel succes en voor vragen kan je altijd hier terecht hoor succes bij de ha
Lot wat fijn dat het spuiten gelukt is en nu duimen voor een mooi eitje. Milla rot zeg dat je zo'n last heb van die primulat. Wellicht als je het nogmaals nodig heb kan je eens vragen om Provera. Dit middel heb ik altijd geslikt om de ongi op te wekken. Hopenlijk wordt je snel ongi. Mariska super dat er weer een mooi eitje aan het groeien is! Veel succes met de pregnyl. Makkie das vreemd wel een beetje erg vroeg. Laten we hopen dat het valse tekens van je lichaam zijn. Alle andere meiden natuurlijk ook veel succes en ik duim voor jullie allen.
heey meiden vandaag ben ik voor de 2e keer bij de gyn geweest.. uitslagen van bloed en zwemmers waren goed.. alleen geen ei sprong.. hij zei pco.. eerste keer heb ik clomid 50 gehad en nu kreeg ik clomid 100 mee.. dus ben benieuwd! groetjes
Zijn het een soort van krampen? Ik wil je niet bang maken maar dat had ik in de ronde van de eisprong ook 7 dagen daarna. Echt uren krampen. Een aantal dagen later werd ik ongesteld, achteraf gezien denk ik dat toen mijn eitje wilde innestelen maar is afgestoten, ik heb daar vaker over gelezen in dit forum. Ik hoop dat het bij jou niet het geval is, maar een innesteling is! In het 'zwanger worden' topic kun je hier meer over vinden.
@ Lot, wat fijn dat je gyn zo positief is! Als hij het zo zegt, dan zal het vast wel gaan lukken! @ Schatje1, welkom hier! Succes met zwanger worden! Hopelijk gaat die 100 mg wel aan slaan. @ Sas, hoe gaat het met je, hoe voel je je, spannend hoor! @ Dani, waarom denk je dat je PCO hebt, heb je geen eisprong? Alle dames succes!
Nou niet echte hele erge krampen, maar wel dat ik ze voel. Meer alsof iemand in mijn eierstokken knijpt...En een brandering warm gevoel van binnen in mijn buik, dat ik ook herken als ik ongesteld ben....hoop echt niet dat ik nu dus veels te vroeg ongi word
ik wil je ook niet bang maken maar ik kreeg er bruine afscheiding bij en 6 dagen later werd ik ongi Maar ik moet zeggen dat op dat moment ik juist hoopte dat het een positief teken was, dat hoop ik nu voor jou!
@milla ik heb wel een eisprong maar niet iedere maand.......heb ik het idee.....de keer dat ik eisprong heb verga ik van d epijn kan ik niet lopen en steken in mijn zij en de laatste paar maanden heb ik dat niet meer!
mmmmm ik hoop niet dat ik dan hetzelfde krijg! Tis idd afwachten, maar vind dit wel gek! Heb dit nog nooit eerder gehad!
@makkie hopelijk geen duivels, spannend... Even snel, geen tijd om de laatste pagina's door te spitten. Hier gaat het goed. Ben naast de clomid begonnen met spuiten van gonal f. Gister een zeer slechte dag gehad m.b.t. mijn humeur, een megadip. Leek wel een stuiterende hormonen projectiel. Kon heel weinig hebben. Vandaag voel ik me prettiger. Donderdag de 1tse fm, ben zeer benieuwd.
Nou, hier gelukkig geen duivels te bekennen! Ook geen bruine afscheiding o.i.d..... wat het dan wel is geweest, geen idee! Tis nu wel over gelukkig. @ Fleurebel: vervelend dat je gister een minder goede dag had.... ken het precies... maar vandaag weer een nieuwe (koude brrrr) dag! Hoop voor je dat je straks een mooi ei hebt!
Kheb iets te vroeg gejuichd....buikpijn begint weer op te komen Hoe is het verder met jullie meiden? Tis vanochtend rustig hier! Ik duim voor iedereen druk door hoor!
He bah Makkie das balen dat je buikpijn begint te krijgen. Ondertussen heb ik een K***te dag. Ben naar huis gegaan. De kat is dood gereden. Een maand geleden is mijn andere kat op bijna dezelfde plek verongelukt. Nu hebben we nog 1 kat. Het lijkt net of we alles tegelijk op ons dak krijgen. Laat het maar gauw 2008 zijn en alle ellende van het afgelopen jaar vergeten en vol goede moed naar 2008.
heej fleurebel, verdrietig van je kat ik hoop ook dat je hormoontjes je snel weer een beetje met rust gaat laten! en laten we met zn allen van 2008 een heel roze jaar gaan maken? ok? doen we! Hier begint het ongeduld de kop op te steken, ik baal dat ik 21 dagen de pil moet slikken, dat is echt heeeeeeel lang. zijn er meer mensen die de pil voor 1 maandje hebben moeten slikken. oh ik baal zo dat ik niet heb gevraagd om iets korters. Maja, dit geeft me wel wat rust.. pfft wat duurt het langggggg
@ Fleurrebel: jeetje wat erg van je kat meid! En zo snel achter elkaar.... wij hebben ook twee katers en ik ben helemaal zot van ze... kan me voorstellen hoe je je voelt..... @ Taliaa: ik hoefde voor mijn behandelingen niet meer aan de pil. Gelukkig niet... kan me voorstellen dat dat lang duurt! Hoewel, als je een menstruatie opwekkerkrijgt ben je voordat je met clomid weer kan beginnen ook bijna 3 weken verder.... ja het is allemaal wat.... wachten.... wachten.... wachten.... om moedeloos van te worden! Hier heb ik de hoop al een beetje opgegeven. Nog geen tekens van de , maar wel veel steken in mijn buik en weer ongi pijn. Ook begint mijn bekende pre menstruele hoofdpijn weer op te komen......
he makkie, dat kunnen ook hele goede symptomen zijn hoor! geen bloed geeft moed!lastig he dat wachten ennuh, ik moet na de pil ook aan de clomid, dus ben best lang in de weer voordat ik eindelijk aan de clomid mag en daarna eindelijk te horen krijgt of het aanslaat.. spannend...