Dank je wel Sybje! Sas hoe gaat het met jou? Heb je al getest? Ik ben benieuwd! @ All.. Laat mijn berichtjes op dit moment in ieder geval geen reden zijn om jullie gezellige gekletsebes, positieve nieuwtjes en updates hier te melden, ok?! Gewoon doorschrijven allemaal! The show must go on
Milla, moeilijk hoor net wat je zegt je wereld is even ingestort nu! Ik hoop dat je veel steun heb van naaste familie! Sterkte ermee!
lieve lieve mila, ik heb er gewoon geen woorden voor..... het moet echt vreselijk moeilijk voor jullie zijn deze (dappere) keuze..... Ik denk aan jullie! Hele dikke kus
Tsjonge Milla das niet niks. Wat een dappere keuze. Sterkte met het afscheid nemen van jullie wens. Het is toch een soort rouwproces waar je door heen moet/gaat.
26 oktober: Sas7 NOD/ Milla bloedprikken 29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM / Fleurrebel 2de FM 30 oktober: Deborah bloed prikken, om te kijken of er een eitje geprongen is. 31 oktober: Linda HSG 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 5 november: Cira NOD 7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan 9 november: Milla eerste FM (dag 8) 21 november: Meisje0123 NOD 25 november: Milla NOD 30 april: Chantje Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: Bezig met 50mg clomid. 1e ronde Clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 4e ronde van 100mg... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste 2de fm achter de rug! Mooi eitje te zien! Makkie: 3e keer Clomid 100 mg en Pregnyl (2e eitjes even groot!)achter de rug; nu weer op het wachtbankje.....pfff wat duurt dat lang... Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. Sybje. nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg
Nou dames ben wel onder de indruk van het bericht van Milla. Toch even een updateje van mij. Het gaat wel goed. Ik spuit in mijn bovenbenen en na de 4 de keer heb ik pas een blauwe plek. Ik stuiter behoorlijk van de hormonen. Ben benieuwd of er maandag meer te zien is. Ik voel wel van alles thv mijn eierstokken. Fijn weekend verder!
@ milla. heb de traantjes in mn oogjes staan wat een verdrietige periode voor jullie! heel veel sterkte! @ fleurebel:spannend! heb je maandag een FM? @ iedereen: het is WEEKEND! Ik heb nog 2 dagen vrij, dan zit mn vakantie er weer op.. maar... na 2 weekjes weinig werken heb ik weer een week vakantie! joehoe! Gister hebben manlief en ik een goed gesprekje gehad over kids enzo.. En het blijkt dat we het echt heel anders beleven.. Maar goed, daar moeten we samen uit zien te komen en dat gaat vast wel lukken.. nou iedereen een fijn weekend en ik ben blij heb vandaag mn 10e pilletje ingenomen, dus morgen ben ik over de helft
Lieve Milla, wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Ik vind het vreselijk voor jullie! Bloemetje; wat naar dat de clomid niet aanslaat, hopelijk mag je gaan spuiten en doet dat wel zijn werk! Sas; hoest met jou? Al getest? Mijn computer doet het weer dus ik kom weer zo nu en dan bij jullie gluren!
Tja Milla, ik sluit me aan bij de rest. Echt een heel heftig verhaal en een hele moedige keuze om het zwanger worden te staken. Hoewel ik me best kan voorstellen dat je die keuze helemaal niet makkelijk hebt kunnen nemen. Ik hoop heel erg dat je toch blijft komen hier, maar als je dat te confronterend vindt, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen, begrijp ik (en de andere meiden zeker ook!) dat heel goed. We denken aan je hoor!
milla, het is allemaal niet niks om zo'n keuze te maken veel succes en ik sluit me bij meisje aan je blijft hier welkom als je wil natuurlijk... we denken aan je!
En om Milla's verzoek maar op te volgen: ook nog een vraag naar goed nieuws! Hoe is het met Sas? En Sybje, hoe was de 'leuke' verjaardag van je vriend!? Was het feestje 's avonds toch nog gezellig geworden, ondanks dat je er niet zo heel veel zin in had?
Hoi, Ik ben ook ontzettend benieuwd hoe dat het met Sas gaat! Sas, Ik hoop zo dat je zwanger bent en vandaag hier niet bent geweest om het in alle geluk eerst je familie te vertellen! [-o< Over een uurtje wordt Marit, onze oudste dochter 4 jaar! En is het al morgen avond om precies 21.44 al weer 4 jaar geleden dat ik haar voor het eerst vast mocht houden en bewonderen, waar blijft de tijd! Aan de ene kant moet ik afscheid nemen van iets dat ik graag had gewild aan de andere kant vind ik dat ik we al zo veel moois hebben, dat maakt het een beetje goed! Zoals iedere avond heb ik zojuist nog even bij de kindjes gekeken of dat ze lekker warm lagen, en hun heel voorzichtig zonder dat ze er van wakker worden geknuffeld.. Ondanks dat we het geluk graag hadden uitgebreid, voelt het toch heel compleet. Ik ben zo trots op mijn meisjes! Ik gun jullie dat geluk ook! Van uit de zijlijn blijf ik voor jullie duimen, en kom ik hier gewoon regelmatig om jullie aan te moedigen! Liefs!
@all sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was gisteren de hele dag op pad. Ik heb gisteren wel getest (predictor) maar ik kon er niet veel van maken. Misschien met een bepaalde lichtval kon je heel in de verte een streepje zien. 2 uur later was het streepje iets duidelijker, maar ja echt veel had je er niet aan. Vanochtend weer een test gedaan. Zucht wel wat sneller een vaag streepje ook als die op de wasmachine lag. Maar ook dit vage streepje pas na een half uur. Maar de controle streep was ook minder dan gisteren, dus ik weet echt nog niet wat ik er van moet denken. Zucht. Ik had niet zo veel problemen met al die spanning in de wachtweken, maar dit is echt wel killing. Ik ga zometeen lekker met mn mannetje winkelen en dan koop ik zo'n clearbleu test, wie weet is die wat duidelijker. En morgen bel ik het ziekenhuis. Ik moest ze bellen als ik niet ongi ben, nou dat ben ik niet, dus mogen zij het uitzoeken. Het blijft dus nog even spannend op het moment. Ik hoop maar dat de pco nu geen spelletje met me speelt. Ik laat jullie weten zodra ik wat meer weet. @Makkie hoe is het nu met jou
he Sas vervelend die vage streepjes! De digitale test van clear bleu kan niet duidelijker! Hopelijk staat daar straks met grote letters ZWANGER op!
sas vervelend die onzekerheid hoop zo dat de digitale jullie straks duidelijkheid geeft en dat je gewoon ZWANGER bent hoor! Duim voor je! chantje wat gaat het al hard met jouw alweer13 weken geweest super zeg! gaat alles goed? milla gefeliciteerd met je dochter en gezellig dat je hier nog wel mee blijft praten!
Sas ik ben benieuwd wat de clear bleu test zegt! Milla gefeliciteerd met je dochtertje! Hier niks bezonder, zenuwachtig, zenuwachtig en nog is zenuwachtig, zit nie zo lekker in me vel! Niks zit me lekker als ik de spiegel kijk naar mezelf wil ik het liefst weer onder de dekens kruipen!
Ik weet niet wat het was vandaag in de winkels, er waren 3 drogisterijen open en bij alle 3 waren de digitale testen uitverkocht. Ik heb nu een test van de etos gekocht en net gedaan, en wat denk je gelijk een vaag streepje. zucht. Volgens mij heb ik mn vage dag vandaag. Maar ja, dit vage streepje kwam wel direct. Bij de andere test duurde het even voordat het vage streepje er was. O ja. Het kruidvat ben ik ingelopen en gelijk er weer uit. bleh wat een rotwinkel is dat. We werden gelijk kriebelig in die winkel. Misschien hadden ze daar wel die test, maar zover hebben we het niet gehaald. Kleding hebben we ook niet gekocht, we waren niet zo in de stemming. Ik ga morgenochtend het ziekenhuis bellen, misschien dat zij zekerheid kunnen geven.
jeetje sas wat onzeker voor jullie ze zeggen een streep is een streep he want nu heb je het niet met ochtendurine gedaan dus iets minder geconcentreerd ik hoop zo dat het raak is we zijn wel weer toe aan goed nieuws hoor hopelijk morgen meer duidelijkheid. Ben je normaal altijd op tijd ongi? Het is gewoon zo hoor het is jullie zo gegunt! heb je een foto van de test ben benieuwd?