foto zal niet gaan, want mn mannetje heeft het toestel op zn werk laten liggen. Enneh we hebben beiden geen mobiel met camara.
hey meiden ! he sas wat lees ik nou allemaal voor vage streepjes verhalen joh ! heb je al een vaag streepje van de kruidvat ? ik krijg toch wel een heel positief gevoel bij je verhaal .......we wachten het af ! @ milla gefeliciteerd met je dochter ! L.sybje
ik heb effe weer een bleeh moment meiden .... keek weer effe in het ik ben zwanger topic......en dan krijg ik altijd zo'n vreemd gevoel .....niet dat ik het iemand anders niet gun .... maar wil het ook zo graag ....... heb 2 pendel voor november staan ...... ben benieuwd of het wat gaat worden .... vermoed het niet ..... moest effe mijn ei kwijt .... L.sybje
Meid ik snap je gevoel hoor! Bij mijn gaan de gevoelens ook op en neer..... postief proberen te blijvenl, jou tijd komt echt nog wel!
SAS ! ze zeggen toch streep is streep! Ik ben ook heel positief hierover hoor! Je krijgt echt geen streep (zelf geen vage) als er niet iets van HCG in je lijf zit! En als het vage streepje meteen al verschijnt..... ik blijf duimen! [-o<
Sybje ik ken je gevoel helemaal hoor en soms is het moeilijk om de kracht te vinden om door te gaan! Succes! makkie hoe voel je je? deborah alles goed op de wachtbank? Hoop dat ik deze ronde ook eens op de wachtbank mag zitten, morgen hoor ik of er al iets activiteit is dus ben benieuwd..... hoe is het met de andere dames?
Nou de wachtbank is erg zwaar vind ik, voel me niet mezelf! Niks zit lekker qua kleren, als ik in de spiegel kijk dan kruip ik het liefst weer onder de dekens:S dus ja zondagmorgen ga ik testen dus nog 1 week wachten!
als ik vanacht niet ongesteld word, misschien dat ik dan morgenvroeg een testje waag.... of morgenavond... maar ik heb nu echt wel het gevoel ongi te worden (maar ja, dat voel ik al de hele week hahahaha) dus ik weet het echt niet....
nou makkie ik ga voor je duimen meis ! @ sas : wanneer ga je nou weer testen ? ben benieuwd ! duurt nog wel even tot het dinsdag is en ik met de clomid kan beginnen ..... ben niet meer ongi geweest .....stel ik begin dinsdag met de clomid en bijv donderdag wordt ik als nog ongi ... wat dan ? L.sybje
Dag dames hier even een updatje van mij. Vanochtend weer getest met de etos test, en potdorie weer een vaag streepje. Net het ziekenhuis gebeld en daar mag ik vanmiddag een urine test doen. Uit mn progeteron bleek dat ik vrij laat een eisprong heb gehad, maar de progesteron is wel harstikke goed. Ik had vorige week maandag 43. En dat was goed volgens de secretaresse. Zij zei ook dat een vaag streepje een streepje was en dat het waarschijnlijk allemaal nog erg pril is gezien de progesteron. Het blijft dus nog even spannend.
oeioei, sas, spannend! want als je je ei laat had, test je ook wat later vet positief! Dussss... klinkt super! succes in het zh! Ik telde vanochtende mn pilletjes: nog maar 8! dan ongi en dan start clomid! heb er zin in! Heb wel super last van mn hormoontjes, ben erg opvliegerig, erg kort lontje etc.. mn mannetje vindt het niet erg gezellig, maja alles voor het goede doel he? liefss, Taliaa
he taliaa als je nu al last van je hormonen hebt, dan wordt het straks met de clomid helemaal feest. Laat je mannetje maar dekking zoeken dan. ha ha. Die van mij heeft ook heel wat te voorduren gehad. Ik scheen toch ook wel heel grappig te zijn. Ik had huilbuien en terwijl ik ze had, riep ik dat ik hier normaal niet om zou huilen, maar zou moeten lachen. Dat soort dingen vond hij echt wel grappig. Ik zal blij zijn voor je als je lekker kunt beginnen. @lot23 hoe gaat het met spuiten? @makkie hoe is ie bij jou?
SAS EN MAKKIE: enenenenenenen? Ik HOOP het zo ontzettend voor jullie! Ik ben benieuwd! Milla; nog gefeliciteerd met je dochter!
@ sas, ik zal het doorgeven, haha! Maar die hormoontjes van de clomid, heb je daar alleen maar die 5 dagen last van? of duurt het langer? pfft ik moet vandaag na 10 vakantiedagen weer gaan werken en heb er geen drol zin in.. Ben ook bang dat ik bij t minste of geringste in janken uit barst of boos word, want dat heb ik de afgelopen week steeds gedaan, maja.. Ik zal mn hormoontjes eens streng aanspreken
Sas spannend krijg je meteen de uitslag van je bloed? Of duurt dat een paar dagen? makkie heb je al getest vanmorgen? Ben heel benieuwd hoop dat er is goed nieuws komt!
HOi meiden. Heb effe een vette dip, weet niet waarom, maar werd er mee wakker. Nou ben ik dat meestal wel als ik ongesteld moet worden, dus misschien is het daarom. Heb opeens het gevole alsof het allemaal nooit zal gaan lukken, blegh! Was ook helemaal niet lief voor mn vriend van het weekend, stomme hormonen! Nou ja, als het goed is mag ik van de week oor met Clomid 150 mg, dan zal ik me wel weer beter voelen. sorry voor het eenzijdige berichtje, heb effe geen zin om uitgebreid te lezen en te reageren.!
Dames ik ga zondag een test wagen maar nu heb ik vrijdag een personeels feestje, nu weet ik natuurlijk niet of ik wel of niet zwanger ben, maar mag je gewoon een wijntje drinken of zeggen jullie, nee ik zou het niet doen?