PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kenzo

Kenzo Lid

Mar 12, 2007
    95
    0
    0
    Het is inderdaad lastig een lijf die niet doet wat het eigenlijk zou moeten doen :)
    Ik hoef gelukkig voorlopig niet te spuiten omdat het bij mij wel helpt gelukkig :oops:
    Ik schaam me bijna om hier mee te praten.
    Omdat ik maar zo weinig nodig heb om wel te functioneren...

Maar geloof me daar is een lange tijd aan vooraf gegaan, 5 jaren om precies te zijn....

Vanaf Januari dit jaar in de MMM en ze zijn er nu eindelijk achter dat we het niet zelf kunnen.
    Ik snap neit dat de huisarts je neit serieus nam.
    Daar kan je toch zo kwaad om worden, tussen de oren hoe verzint tie het.

:evil: :evil: :evil:

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben terug van ziekenhuis, heb echt gelukkig nu een super lieve Gyn, net een soort mama waar je mee kan praten, hihi, ik hoop dat jullie dat ook hebben want ik merk dat zij mij echt positief kan krijgen. Van al die andere kom ik altijd alleen maar frusti en depri vandaan dus ik ga ook mijn vragen alleen nog maar aan haar stellen.

Maar goed update:
    * clomid doet helemaal niks follikel 10 mm :(
    * baarmoederslijmvlies zag er wel heel goed uit, hebben jullie dat ook?
    * volgende ronde dus 100 mg en ik heb nu orgametril gekregen voor ongi

Maar er was ook goed nieuws: zaadjes waren super! :D Kan ik m'n mannetje vanavond blij maken.

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @ allemaal: Ik hoor jullie meer over provera... (ik krijg orgametril) nouja het zal wel goed zijn.

Het zijn maar 5 pillen, mag zelf bepalen wanneer ik begin.

Verder moet ik eigenlijk een zwangerschapstest doen maar ik begreep van de Gyn dat het eigenlijk puur als regel geldt. Nu zit ik te dubben, zal ik het doen? Zonde van die test.....

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @ mariska en Cira: volgens mij zitten we nu in dezelfde fase, ongi worden en dan 100 mg, meiden we gaan ervoor!

@ Kenzo: gewoon super dat 50 mg werkt, je hoeft je niet opgelaten te voelen, jij moet ook elke keer naar het ziekenhuis, je zit (helaas) in het zelfde schuitje als wij. Het is alleen maar fijn om te horen dat de clomid ook wel aanslaat anders hebben we er helemaal geen vertrouwen meer in, succes meid!

@ lot: ben heel benieuwd volgende week, ik duim!

@ chantje: wat duurt wachten lang he, ik hoop dat je provera krijgt!

@ bloemetje: misschien heb ik niet helemaal goed gelezen maar wanneer moet je voor de echo? ben heel benieuwd! De keer dat ik vanzelf een ei kreeg had ik ook zo'n pijn!

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda@ Inderdaad we zitten in dezelfde fase... Vandaag mijn 2de provera genomen, nog 5 tegaan.
    Ikzelf moet dus 7 dagen provera nemen ( vorige ronde 8 dagen ), jij 5 dagen ( orgametril ) & cira 10 dagen :)
    Toch raar dat dit allemaal zoveel verschilt hé?
    Ja zolang het maar werkt ben ik al blij ;)

6. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    mariska, cira en linda:
    hier nog eentje bij de 100 mg clomid. 50 werkte niet, en nu cd 20 met 100 mg, en die werkt ook niet. dus nog wat testen en dan 19 juni op gesprek. dan krijg ik te horen wanneer ik aan de LEO behandeling kan en dan spuitjes.
    groetjes van sjaan

7. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    oja heb namelijk ook kralenketting, moet worden weggeprikt met de warme naald. en ook missch de endo als ze die vinden...

8. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje sjaandiaan wel een domper zeker, spannend die LEO. Veel succes maandag!

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Linda: fijn dat je zo'n goed gevoel heb jij jow gyn. Ik heb dat ook bij de mijne en ben daar heel blij mee! Je praat daarmee toch steeds over een heel teer onderwerp en elke keer met je benen in de beugels voor een echo dat doe je toch ook liever bij iemand waar je je op je gemak voelt! Lastig he van die testen, ik heb het de vorige keren wel gedaan. Het is zonde van het geld en ookal weet je dat je niet zwanger bent ik vond de bevsetiging van de testen gek genoeg heel moeilijk. Zo van "ja ja dat wist ik toch al maar waarom doet het dan toch pijn"
    Succes met 100mg!

Kenzo: schaam je niet alsjeblieft! ik ben erg blij voor jou dat je weinig nodig hebt om te functioneren!!

Sjaandiaan: succes met de testen en op naar 19 juni....

10. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    ik heb een goed gevoel bij de LEO behandeling. ik denk dat het echt wat op gaat lossen.

groetjes van sjaan

11. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

linda balen dat er geen groot eitje was hopelijk volgende ronde wel! mag ik vragen waar jij naar het ziekenhuis gaat?

sjaandiaan fijn dat je een goed gevoel heb bij de leo behandeling!

dames laat die provera/ orgametril voor degene die er mee bezig zijn maar snel zijn werk doen, ik had 5 tabletten van provera...

succes allemaal!

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Chantje, ik weet het ook niet hoor, want vandaag voelde ik bijna niets.

Het kan toch niet zo zijn dat ik gisteren al een eisprong heb gehad als er vorige week woensdag nog niets te zien was he? Want hoelang doet een eitje erover om te groeien tot aan de eisprong?

Kenzo, wees blij dat je weinig nodig hebt joh, dat vinden we alleen maar fijn voor je! En na 5 jaar, mag het ook wel eens hoor!

Linda, fijn dat je een lieve gyn hebt, heel belangrijk. Balen van de clomid, volgende ronde beter! En super van het zaad :D En over die test, bestel gewoon zo'n goedkope dipstick van internet, die zijn echt niet duur.

Mariska, idd vreemd dat het bij iedereen zo anders voorgeschreven wordt.
    Hoe is het verder met je? Nog bepaalde kwaaltjes?

Sjaan, balen dat de 100 niet werkt. Ik ben er ook bang voor hier 8-[ Ik wist niet dat ze een kralensnoer weg kunnen prikken, klinkt wel een beetje griezelig, maarja als het maar werkt he. En het wil ook wat zeggen dat je er een goed gevoel over hebt. Spannend zeg, zo'n LEObehandeling. Succes 19 juni!

Ik moet dus morgen weer voor een FM, pffff, ik hoop echt dat het werkt hoor, ben erg zenuwachtig :rolleyes: en blij als ik het weet.....

13. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    We hebben weer tegelijk gepost Lot. Hoe is het met jou?

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    bloemetje met mij is alles goed nog een week en dan hoor ik of de 50 mg werkt, hoop het van harte maar hou ook in mijn achterhoofd dat het wel erg snel zal zijn maar we zullen zien!

Hoe is het met jouw? wat is fm?(sorry voor de mss domme vraag)

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje: Ik weet niet hoelang een eitje groeit tot aan de eisprong. Morgen zul je weten of datgene wat je voelde een eisprong is. Spannend hoor!
    Dan kunnen we allebei vanavond zenuwachtig zijn want ik heb morgen ook een afspraak. :(

16. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Ooooo spannend he Chantje! ik moet pas laat op de middag en gelukkig gewoon werken (afleiding, hihi). En jij?

Lot, dat is een follikelmeting (geen domme vraag hoor). Nog een weekje en dan weet je weer meer. Ook spannend voor jou, je weet nooit wat het bij jou doet, maar goed dat je het in je achterhoofd houdt, beetje uit zelfbescherming natuurlijk. Doe ik ook. Terwijl het toch enorm tegen zal vallen als het niet blijkt te werken.

We zullen zien!
    Hou vol meiden!

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    ik moet er om 10 uur zijn. Ik kan op mijn werk wel eventjes gemist worden dus ik heb genog tijd om de lading medicijnen op te halen bij de apotheek. Ik ga er namelijk vanuit dat ik meteen weer mag beginnen.
    Ik weet niet precies hoe het allemaal gaat na een miskraam. Lichamelijk gaat het erg goed met me, dus ik zie eigenlijk geen rede waarom het niet zou kunnen/mogen...

He spannend hoor........

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Mij lijkt ook dat je weer gewoon mag beginnen.
    Nou, veel succes dan maar morgen(!), ik zal aan je denken en lees het wel weer.

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Heel veel succes morgen, ik hoop dat ze een mooi eitje zien hoor [-o<
    Hier verder geen kwaaltjes meer, af en toe nog een krampje maar echt niet om over te spreken hoor. Weer begonnen met de provera dus we zullen zien hé ;)

Chantje@ Ook heel veel succes morgen bij de gyn... Denk ook wel dat je meteen met de medicijnen mag beginnen hoor.

Lot@Ik duim voor jou dat de 50 mg zijn werk heeft gedaan hoor [-o<

sjaandiaan@ Veel succes met je LEO behandeling, ik duim voor je dat het een goeie werking heeft :thumup:

Cira@ Hoe is het met jou? Ook al stressy om dan met de 100mg clomid te beginnen :D

Meiden een hele dikke knuffel van mij...

20. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Dankje Maris!

Share This Page