PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey sas gefeliciteerd ! gaaf zeg meis !

@ all : ben weer ongi ......pppfffff geloof dat ik eerst maar es effe bloed ga halen in het zh .....heb niks meer over joh ....

L.sybje

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    he sybje gewoon roosvice met ijzer nemen, wordt je weer sterk van. Ik dronk dit altijd als ik ongi was. Dat vult je bloed weer goed aan.

@all. Ik vind het best eenzaam zo alleen met chantje zwanger wezen. Ik vind dat jullie gewoon deze ronde moeten volgen. Allemaal zwanger worden. Ik strooi wat hormoontjes jullie kant op.

@lot hoe was je FM
    @fleuribel hoe was die van FM van jou
    @makkie heb je nu al getest. Hou ons niet zo in spanning.
    @bloemetje als je clomid niet werkt na de leo, vraag dan om puregon spuiten. Niet te lang bij die clomid blijven hangen. Heb ik ook gedaan. en zie hier het resultaat. Bij mij werkte de clomid ook niet na de leo en ik ben toen gaan spuiten en nu 5 maanden na de leo ben ik zwanger.

Voor iedereen blijf hoop houden. Ook jullie gaat het lukken.

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Sas@ Van harte gefeliciteerd hoor met jullie zwangerschap... Hopelijk volgen we je snel op ;)

Hier is het ook weer op het wachtbankje pfffffff ben het alweer ferm beu :( , ben al aan het aftellen naar volgende weer woensdag dan is mijn NOD...

Heb even een vraagje voor de meiden die pregnyl gespoten hebben, hadden jullie iets van bijwerkingen daarvan?
    Had al gelezen dat sommigen pijnlijke borsten enzo hadden ( precies of ze zwanger waren )
    Maar ik heb nergens last van, de pregnyl heeft wel geholpen want mijn eitje is gesprongen en was zelfs kleiner (20 mm ) en anders springt ie uit zichzelf aan 24mm ongeveer...

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM / Fleurrebel 2de FM
    30 oktober: Deborah bloed prikken, om te kijken of er een eitje
    geprongen is.
    31 oktober: Linda HSG
    3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk)
    5 november: Cira NOD
    7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD
    12 november: 1e echo om te checken of het hartje klopt.
    21 november: Meisje0123 NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI.
    Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg)
    Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden voorgoed moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Komt af en toe de meiden die ze nog kent van hier steunen.
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Progesteron goed en nu zwanger.
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste 2de fm achter de rug! Mooi eitje te zien!
    Makkie: 3e keer Clomid 100 mg en Pregnyl (2e eitjes even groot!)achter de rug; nu weer op het wachtbankje.....pfff wat duurt dat lang...
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid.
    Sybje. nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies
    Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    OH SAS, HELEMAAL TE GEK!

WAT EEN HEERLIJK GEVOEL HE!

GEFELICITEERD!

GENIETEN!

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he sas bedankt voor de tip !

L.sybje

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb nu 3 keer pregnyl gehad en vind de bijwerkingen erg mee vallen. Ik heb er nog geen gevoelige (meer dan normaal) van gekregen. Aan buikpijn, maar dat komt waarschijnlijk dan ook door de eisprong. Verder wat meer emotioneler en wat moe.

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    YEAH SAS helemaal super lekker ZWANGER het is jullie gegunt en ik heb al wat hormoontjes van je gevangen hoor het gaat ons allemaal lukken. En tuurlijk mag je hier mee blijven kletsen we willen je niet missen want ook zwangerschapsverhalen zijn leuk hoor! Hou ons op de hoogte!

makkie nog niet ongi? spannend!

Ik heb fm gehad niet echt een eitje maar al wel een klein beetje activiteit vanaf vanavond 75 IE spuiten en dan vrijdag weer een fm hoop zo dat er dan wel wat groeit soms is mijn geduld op en wil ik ook zo graag een positieve zwangerschapstest maar ooit is het voor ons allen weggelegd hoor dames!

milla hoe is het met jouw?

dames op de wachtbank volg allemaal maar gauw chantje en sas veel succes!

In de etos zwanger worden zit toch ook foliumzuur hoef je dit dan niet meer apart te slikken en kan je alleen de etos zwanger worden tabletten slikken?

9. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM / Fleurrebel 2de FM
    geprongen is.
    2 november: Lot FM

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI.
    Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden voorgoed moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Komt af en toe de meiden die ze nog kent van hier steunen.
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Nu op het wachtbankje en 3x bloedprikken om het progesteron gehalte in de gaten te houden. Progesteron goed en nu zwanger.
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Makkie: 3e keer Clomid 100 mg en Pregnyl (2e eitjes even groot!)achter de rug; nu weer op het wachtbankje.....pfff wat duurt dat lang...
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid.
    Sybje. nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Sas VAN HARTE GEFELICITEERD! :D :D :D Wauw, dat was de 2e x spuiten he, wauw zeg, nou zeker mee blijven schrijven, ben heel blij voor je!

@Lot hoe gaat het spuiten, ben benieuwd vrijdag, wel fijn he dat nu al de dosering aangepast kan worden! Vol houden hoor!
    @Milla, nog een keer veel succes en geniet van je kleintjes!
    @chantke, weet inmiddels de hele wereld al dat je zwanger bent? willen jullie weten wat het wordt? hoe gaat het verder? heb je al spulletjes?
    @Makkie, spannend! wanneer ga je nu testen?
    @Mariska, ik had wel veel bijwerkingen, vooral puistjes en zere borsten, tot aan de ongi, succes met wachten!
    @sybje, hou je taai! ik denk aan je.

Hoe gaat het met Deborah, meisje, poohbear en Cira?

Hier een beetje zenuwachtig voor woensdag, morgen nog bellen voor de uitslag van de kweekjes, wordt ik dan ook weer nerveus over aaarrrccchhh

11. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda denk aan je woensdag wens je veel succes! en hoop dat je snel met iui mag beginnen!

Het spuiten gaat goed en zeker fijn dat het gelijk verhoogd word met clomid was ik nu klaar geweest en hier ga je mee verder tot een ei erg fijn hoop zo dat er vrijdag wat groeit! Ik hou zeker vol wil ook zo'n klein wondertje in mijn buik en in mijn armen en dat gaat alleen lukken als we doorgaan!
    Als er een ei groeit zijn we alweer een stap verder dan het afgelopen anderhalf jaar

12. Niet meer actief

Ik had het al ergens neer gezet:

Zelf heb ik vanmorgen de 2de FM gehad. 2 eitjes van 13mm. Het gaat niet zo snel. Donderdag weer een fm.
    Afwachten en hoop houden. Was wel wat teleurgesteld, maar mijn lief weet me altijd weer op te beuren . Dus waarschijnlijk zal de IUI komend weekend plaats vinden.

13. Niet meer actief

29 oktober: Makkie NOD/ Lot FM
    geprongen is.
    1 november: Fleurrebel FM
    2 november: Lot FM

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ linda : veel succes woensdag !
    @ fleurrebel : spannend zeg , hopen dat je een mooi eitje krijgt !

L.sybje

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Lin hier alles wel goed, zit te wachten! Zie dat ik beetje tegelijk met mariska loop, ik ga wel zondag al een test wagen! kan niet zolang wachten hoor meer! Wil het nu gewoon weten, voel voor de rest niks bezonders aan me lichaam, maarja dat hoeft ook nie altijd he!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Het gaat niet zo heel lekker met mij.. 3 maanden intensief bezig zijn en bouwen aan een wens dan ineens moeten stoppen is heel vreemd..
    Eerst zat ik wel een uur per dag op het forum (hoezo verslaafd :oops: ;) ) en nu is er een soort van leegte van een wens die niet in vervulling gaat, maar ook omdat er een doel weg gevallen is, iets om intensief mee bezig te zijn is er niet meer. Mijn oudste dochter gaat nu voor het eerst naar school en de jongste gaat 2,5 dag in de week naar een speciaal kinderdag centrum voor kindjes met een beperking, dus ik zit ineens met lege handen thuis.. Tja, beetje vreemd zo, ik zit er over te denken om vrijwilligers werk ofzo te gaan doen, maar ik weet het nog allemaal niet, heb zo de behoefte om met jullie mee te blijven schrijven uit gewoonte en gezelligheid, maar vind het toch vreemd.

17. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    milla kan me voorstellen dat je nu een soort van leegte voelt je bent zo intensief met je wens bezig en dan houd het ineens op dus sta je met lege handen... en dan ook nog je dochter naar school dus meer alleen thuis moeilijke periode voor jullie! Hoop dat je dit alles rustig een plekje kan gaan geven en je nog bij ons komt kletsen maar kan ook begrijpen als je er niet meer zo vaak bent want het is toch confronterend!
    Heel veel succes!

18. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pff meiden vandaga belde me nicht (is ook me beste vriendin) dat ze zwanger was, ze durfde ut me nier te vertellen omdat ze weet wat voor moeite wij er voor doen! Ik ging het haar heel erg, maar ben ook heeel erg jalours en kon echt wel huilen! Wat is het leven toch oneerlijk!

19. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Als eerste natuurlijk SAS GEFELICITEERD! Echt fantisch ! Ik zal wat opvangen.

Milla diep respect voor jullie keuze. Dikke knuffel en we denken aan jullie.

Syb **** zeg!

Linda spannend hoor woensdag de uitslagen hoop dat alles goed is.

Lot en fleurebel hoop dat jullie eitjes goed groeien.

Mariska en deborah we lopen aardig gelijk lets hope togheter! [-o< [-o< [-o<

Er is zoveel geschreven dat ik het allemaal niet bij kan houden. Ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten.

20. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier gaat alles lekker nog een weekje wachten en we weten het weer. Ik hoop het echt maar ben zoals gewoonlijk weer erg sceptisch.
    Ik heb wel veel last van mijn darmen :rolleyes:
    Gelukkig in de vakantie voldoende te doen. (verbouwen natuurlijk :) )dus de tijd zal wel omvliegen.

Vannacht een logeetje van anderhalf heerlijk even lekker bezig met de kleine meid. Dadelijk ook maar naar bed want ze zal wel vroeg wakker worden. Maar dan kunnen we volop van nog een dagje genieten met zo'n donderstraaltje in huis.

Share This Page