Jeetje Milla, wat spannend zeg! Inderaad, zo stel je je in op een zwangerschap, en zo wordt die wens je ontnomen. En ben je daar inmiddels een beetje aan gewend, komen ze weer met dit nieuws! Ik snap dat je je niet te veel verheugd op een positief verhaal, maar ik begrijp dat het toch weer een beetje begint te jeuken! Kortom; slim dat je een second opnion laat doen. Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terechtkomt!
Makkie: Ik dacht ook dat het over en uit was want ik verloor ook wat "bruinige" prut en zonder krampen. Maar ik ben toch echt zwanger. Ik wil je geen valse hoop geven hoor! Maar misschien zet de ongi niet door! Ik hoop het voor je! Milla: Jeetje wat spannend allemaal! Ik hoop zo dat het positief voor jullie uit gaat pakken!
Makkie ik hoop dat het geen ongi is! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Milla ik hoop dat jullie snel wat duidelijkheid krijgen zodat je weet waar aan toe bent. Meiden op het wachtbankje hoe gaat het? Linda heb je al de uitslag? Duim voor je dat alles goed is! Lot groeit je eitje al wat vlotter? Chantje al weer 14 weekjes zwanger! Geniet je er al op en top van? Hier een raar gevoel in mijn buik geen echte krampen. Ook nog last van mijn darmen. Nog tot volgende week wachten en we zullen het weten. Zou wel apart zijn aangezien ik weer bijna bij de gyn moet komen voor vervolgstappen.
29 oktober: Lot FM / 31 oktober: Linda HSG 1 november: Fleurrebel FM 2 november: Lot FM 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 4 november: Deborah waagt een test [-o< [-o< [-o< 5 november: Cira NOD 7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, nu HSG daarna IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden voorgoed moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Komt af en toe de meiden die ze nog kent van hier steunen. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerst fm achter de rug! Mooi eitje te zien! 30 Oktober bloed wezen prikken, maandag de uitslag of er een eitje is gesprongen! Makkie: door 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. Sybje: nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg[/quote] Nou meiden, het heeft nu doorgezet. Nog niet meeegaaa veel bloed, maar toch. Ik schaam me een beetje voor mezelf.... ik had stiekum toch zoveel hoop! Waarom maak ik mezelf toch altijd zo gek? Volgende keer doe ik het rustiger aan en trek ik niets van mijn kwaaltje aan..... Heb vandaag mezelf sinds tijden weer een keer op een sigaret getrakteerd! En die was me toch lekker! Ga niet weer beginnen hoor, maar had het ff nodig... Nogmaals bedankt voor al jullie steun meiden!
ik MOET het even van de daken schreeuwen: Ik ben weer tante geworden! en alles is goed! geboren via ks met 37weken en 3 dagen! (vanwege volledige afsluiting door placenta, dus best een beetje spannend) Ik ben echt blij... maar.. en dat kan ik met jullie wel delen, ook ben ik verdrietig en jaloers! Wat baal ik van mezelf zeg, ik hoop dat ik geen potje ga zitten janken als ik bij hun ben.. (zij weten niet van onze situatie) pfft, iemand tips?
@ Makkie, ik duim voor je dat het de volgende ronde wel raak is! @ Taliaa, tja als je echt moet huilen kun je gewoon het beste eerlijk zijn, andere smoezen werken volgens mij niet..
Ach ja Taliaa, en je kan altijd nog zeggen dat je het zoooooo'n mooi kindje bent en dat je zelf verbaasd bent dat je het je zoveel doet!
Wat duurt het wachten lang he! Cira en Deborah: jullie hebben de 'finish' al weer in zicht deze maand! Ik moet nog hartstikke lang! Wel lekker dat ik vanaf zaterdag weer ovulatietestjes kan doen, dan voelt het tenminste alsof er iets gebeurt! Ik moet dus nog 3 weken voor mijn NOD. Heb trouwens iemand op dit forum voor me laten pendelen, dat heb ik nooit eerder gedaan, maar ze stelde zich voor in het 'voorstel-topic'. Ze gaf aan dat ze pendelde en ik dacht, ach waarom ook niet! Kortom, ik heb eigenlijk niks te melden maar ik vond het toch leuk even wat te posten! Succes allemaal!
Italiaa gefelicteerd en snap je gevoel! meisje sterkte komt vast goed, tijd vliegt zo voor bij! Hier raar gevoel in me buik, niet echt krampen maar gewoon beetje raar en niet echt pijnlijk, maasr tis ook nie echt een lekker gevoel, pfff wordt zo gek ervan wil zekerheid hebben! Ben zo bang dat ik mezelf teleur stel!
Hoi meiden, Vandaag mijn HSG gehad, het deed wel erg zeer maar de uitslag was GOED! We waren echt heel blij, we gaan dus nu definitief door voor de IUI, spannden, vanaf volgende week orgametril slikken en dan maar snel ongi worden
29 oktober: Lot FM 1 november: Fleurrebel FM 2 november: Lot FM 3 november poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk) 4 november: Deborah waagt een test [-o< [-o< [-o< 5 november: Cira NOD 7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 14 november: Linda ongi na orgametril? 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden voorgoed moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Komt af en toe de meiden die ze nog kent van hier steunen. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerst fm achter de rug! Mooi eitje te zien! 30 Oktober bloed wezen prikken, maandag de uitslag of er een eitje is gesprongen! Makkie: door 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. Sybje: nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg[/quote]
Linda wat fijn dat het allemaal goed is hoop dat je snel ongi word en jullie aan de iui kunnen beginnen succes! talia gefeliciteerd en wat is het geworden? Snap dat het moeilijk is en soms is het voor jezelf fijner en beter om eerlijk te zijn want dan word je ook gesnapt als je verdrietig bent.... makkie jeetje wat ontzettend balen had zo'n goede hoop voor je succes! sas je had het al gevraagd geeft niet hoor ben maandag geweest weinig tezien nu 75IE spuiten en vrijdag weer een FM. gaat het goed op de wachtbank met de dames? milla dat klinkt toch wel goed hoop zo voor jullie dat dit ook uit de second opinion komt wanneer hebben jullie een afspraak? ik blijf voor jullie allemaal duimen! Hier alles goed ben benieuwd naar vrijdag. Gisterenavond even gebaald wij hebben begin dit jaar de badkamer verbouwt heel mooi geworden nu hebben we lekkage en moeten er ws weer tegels uit om erbij te komen weer in de troep echt balen.
Hahaha, ik heb laten pendelen door Pendelmieke! Jippie, zij pendelde dat ik deze maand een positieve test krijg, en dat het een jongen wordt! Het zou toch eens zo zijn he.... En al de hele maand (net als Sas) aan de Etos Zwanger Worden en geen cola-light... Krijg er helemaal goeie zin van! Hoe is het verder? 't Is stil op het forum!
Meisje Ben benieuwd wat eruit komt! Hier nog steeds beetje raar gevoel in me buik! kan het moeilijk omschrijven! Hoeveel dagen voor NOD kan je testen eigenlijk? 4 toch?
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik hoor wel eens van mensen dat je 6 dagen voor je NOD al positief kan testen met sommige testen, maar welke dat zijn en of het klopt dat weet ik niet. Misschien eens een testje wagen? Of hou je het nog vol tot na het weekend?
Ik weet het niet hou het gewoon niet vol aan de ene kant denk ik nee ik moet echt wachten, want de kans dat ik nu al positief test is nog optimaal! Ik heb ook me eisprong pas de 17de dag gehad dus, wat zouden jullie doen! Erg he ben nog nooit zo onzeker geweest!
He Deborah, als je je ei op de 17e dag gehad hebt, zou ik nou nog niet testen, dat lijkt me dan echt nog te vroeg (ben je nu pas 8 dagen DPO). Want de kans is groot dat je dan negatief test, ook als je zwanger bent! Misschien toch nog even een paar daagjes volhouden, het zou zo jammer zijn als je onnodig negatief test, toch? Volhouden hoor meid! Het gaat vast helemaal goed komen! Lieve groetjes!
Oke dan volg ik je raad op! Ik houd het gewoon bij zondag, dat was al de dag dat ik het wilde doen, dus moet ik me gewoon aan die planning houden!
Even snel tussendoor. Ik heb en EI! van wel 22 mm. Vanavond pregnyl spuiten en zaterdag ochtend de 1 ste IUI. Heb al een paar dagen achter elkaar een top humeur, zou dat invloed hebben , positief bliven? Het is spannend................