Lot@ Ja voor mij was het de eerste keer pregnyl en heb geen bijwerkingen ervan gehad... Dacht echt wel ik zal me zwanger zou voelen met dat er hcg inzit maar neen hoor, geen tikkeltje zwangerschapsgevoel ...
@ Fleurrebel: ik moet stiekem wel een beetje lachen Kan jouw hubbie de IUI dan niet zelf doen?! Hahaha, is maar een grapje! Ik hoop ZO dat het deze keer raak gaat zijn voor jullie! Ik duim voor iedereen hoor!
@lot23, je hoeft niet bang te wezen dat het eitje verdijnt want met pregnyl maakt het nog een groeispurt door. Bij ons werd geadviseerd om op de dag van de pregnyl en de dag erna te vrijen, en dat is dan ook gelukt. O lot ik hoop dat het voor jou raak mag wezen. @fleuribel spannend joh, ik hoop ook voor jou dat het raak is. voor iedereen trouwens.
sas ik hoop het ook maar het zal vast niet de eerste keer spuiten en dan gelijk raak is wel heel veel geluk maar blijf hopen... had jij bijwerkingen van de pregnyl? hoe vaak heb jij puregon en pregnyl gespoten? Onze gyn raad de dag voor pregnyl aan de dag van pregnyl en 2 dagen erna.....
Jhaa daar ben ik weer. Het viel me alles mee en jawel na bewerking nog 7 miljoen zwemmers. Dus dat is een hele verbetering. De beweeglijkheid was nog niet optimaal maar er waren voldoende goeie zwemmers. Dus nu duimen en op het wachtbankje. Van de pregnyl heb ik nog geen bijwerkingen, alleen voelen dat mijn ei wil springen maar dat gevoel heb ik ook bij alleen clomid. Heb wel een rode vlek op mijn buik waar ik de preg heb gespoten.
hahaha toen we de 1 ste afspraak hadden bij de gyn was lief net die dag met de nieuwe baan begonnen en kon niet mee. De gyn heeft ook in een deuk gelegen toen hij hoorde wat mijn lief voor werk doet. Wij zelf maken er maar een grap van.
Hier positief nieuws! Via een vereniging over erfelijkheid zijn we met een vrouw in contact gekomen en hebben vanmiddag een gesprek met haar gehad. Ze is zelf moeder van twee kindjes en heeft grotendeels voor het zelfde dilemma gestaan en wist ons heel veel te vertellen over erfelijkheidsonderzoeken, en hoe diagnoses tot stand komen. Ze heeft er een beetje haar werk van gemaakt om anderen ermee te helpen. Zo fijn dat deze mensen er zijn, en dat ze tijd inversteren in (mogelijke) lotgenoten! Het is een heel lang verhaal en ik ga het hier niet allemaal uittypen, als jullie (of iemand anders die dit leest) meer willen weten mogen jullie altijd pb-en , maar waar het op neer komt is dat er een heleboel voor ons duidelijk is geworden! Het percentage wat gegeven is, geldt bijvoorbeeld alleen als het erfelijk zou zijn wat onze dochter heeft, maar omdat dat helemaal niet zeker is, en de oorzaak ook op hele andere gebieden kan liggen, zou dat het percentage flink verlagen! Maandag gaan we bij de Klinisch geneticus hier navraag over doen en over een paar andere belangrijke details waar we ons nu pas van bewust zijn. We hebben alles op papier staan, dat maakt het makkelijker. Zoals we het dus nu zien (van een andere kant) is er een reële kans, dat als het gesprek maandag goed verloopt dat het licht alsnog op groen gaat, en we alsnog voor een derde kindje kunnen gaan.. heel spannend dus! Maandag meer nieuws!
Goedemorgen Dames Nou ik heb vanmorgen een test gedaan, nog iets te vroeg natuurlijk eigenlijk zou ik het donderdag pas echt zeker kunnen weten volgens mij aangezien me ei op de 17de dag was, maar goed ik zag echt een heeeeeel klein licht streepje, dus ja ik weet nie wat ikervan moet denken! Zei meteen tegen me vriend nee joh dat is gewoon een fabrieksfout, hij is zo heel licht maar goed woensdagmorgen zal ik er nog 1 doen voor de laatste keer, tenzij ik misschien dinsdag al ongi wordt
2 november: Lot FM 3 november: poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk), Fleurrebel IUI 5 november: Cira NOD 7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 14 november: Linda ongi na orgametril? 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden voorgoed moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Komt af en toe de meiden die ze nog kent van hier steunen. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerst fm achter de rug! Mooi eitje te zien! 30 Oktober bloed wezen prikken, maandag de uitslag of er een eitje is gesprongen! Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg
Deborah wat spannend zeg dat geefty goede hoop ik ga echt duimen dat het zo is! Sam welkom fijn dat je weer met de behandelingen mag beginnen. Mariska spannend zeg hoop echt voor je dat je zwanger bent. Milla dat klinkt posi ik ga hard duimen en zal vanavond een kaarsje branden voor posi nieuws morgen! Lot GEFELI met je EI! Fleurebel geinig beroep over mijn man zijn werk lachen we ook vaak (zit in de natuurfilms voor boven de 18 op kantoor dan he!) Alle andere meiden ook voor jullie dum ik naturlijk maar er word zoveel geschreven dat het af en toe niet bij te houden is.
Deborah@ Je weet wat ze zeggen hé , een streep is een streep... Hier al een voorzichtige proficiat hoor, hopelijk volg ik je snel op
Hier gisteren vergeten testen te kopen dus ja wil wel maar kan niet . Laatste dagen raar gevoel in mijn buik geen ongi gevoel maar lichte krampje af en toe en soms voel ik me licht misselijk. H el raar heb ook echt het gevoel dat mijn lichaam een spelletj met me aan het spelen is. Morgen ga ik testen halen dus ik denk dat ik dinsdag ga testen. Meiden allemaal nog een plezierige zondag!
Cira@ Kzou zeggen moet je een testje hebben van mij maar tegen dat ze bij jou zijn is het al dinsdag Was wel heel benieuwd hoor of je al getest had... Hier ook af en toe krampjes, vooral als ik lang rechtsta of na het "klussen". Soms ook een klein vlaagje van misselijkheid en deze morgen heb ik wat "pijn" aan de bovenzijkant van mijn rechterborst... Kdenk gewoon dat ik ermee in mijn hoofd zit en dat het denkbeeldige dingen zijn , maar ik verlang zo ontzettend naar een babytje hé zoals jullie allemaal...
Oh Cira, Mariska en Deborah ik ga heel hard duimen voor jullie! Berekenen jullie de NOD 14 dagen na de eisprong of vanaf de eerste dag van de cyclus? Door Clomid valt de eisprong vaak later. Cira: Heel erg bedankt voor je kaarsje, erg lief van je!
heb precies het zelfde hoor Mariska, soms voel je dingen en dan denk je nee ik beeld het me gewoon in Hoop ook zeker voor jouw dat jij over 4 dagen POSITIEF test!
2 november: Lot FM 3 november: poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk), Fleurrebel IUI 5 november: Cira NOD, Milla gesprek klinisch geneticus 7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 14 november: Linda ongi na orgametril? 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg) Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Maar er is nog hoop! Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen. Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerst fm achter de rug! Mooi eitje te zien! 30 Oktober bloed wezen prikken, maandag de uitslag of er een eitje is gesprongen! Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg[/quote]
Ik ben trouwens heel happy vandaag, onze jongste dochter ging vandaag door middel van haar zelf optrekken voor het eerst staan! \/