PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik wilde even nieuwe zwangschapstesten bestellen maar de webshop doet het bij mij niet :rolleyes:

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier doet ie het wel hoor... Wat raar zeg, probeer straks nog effen opnieuw

3. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    3 november: poohbear226 start clomid 150 mg (waarschijnlijk), Fleurrebel IUI
    4 november: Lot krijgt pregnyl
    5 november: Cira NOD, Milla gesprek klinisch geneticus
    7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan; Mariska NOD
    12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt.
    Makkie FM (op cd 13)
    14 november: Linda ongi na orgametril?
    21 november: Meisje0123 NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg)
    Milla: 3 rondes hier geweest, helaas daarna zwanger worden moeten staken vanwege mogelijke gentische afwijking. Maar er is nog hoop!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerst fm achter de rug! Mooi eitje te zien! 30 Oktober bloed wezen prikken, maandag de uitslag of er een eitje is gesprongen!
    Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Sybje: nu eerst tot en met vrijdag orgametril kuurtje om op te schonen en volgende week clomid 100 mg en hopen op lekker dik bmslijmvlies
    Taliaa: nu aan de pil, daarna start clomid 50 mg

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    deborah wat ontzettend spannend zeg en ja een streep is een streep zeggen ze he welke test heb je gedaan? hopelijk is hij woensdag vet positief!

cira en mariska hoop dat het bij jullie ook raak is en dan volgen we allemaal deze ronde dan kan dit forum over op pco en zwanger......

milla wat goed van je dochter en fijn dat je een goede dag heb heel veel succes morgen en duim voor goed nieuws!

hoe is het met de andere dames?

om 1300 uur word de pregnyl gezet. ben benieuwd wanneer ik dan mijn eisprong heb.....

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik heb het met Mat Care Zwangerschapstest Cassette gedaan, weet niet of het wat is hoor?

6. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    weet ik ook niet deborah heb je een foto? ben benieuwd hoop het zo voor je!

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    nee heb geprobeert een foto te maken, maar het lukt niet op de foto zie je het dus niet :rolleyes: daarom zei ik al tegen mijn vriend, zal wel een fabrieksfout zijn ofzo :(

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    mijn duimen blijven draaien voor jullie!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi meiden, nou er is weer veel geschreven zeg.

Deborah, ze zeggen een streep is een streep! Bij Sas begon het ook met een heel vaag streepje... ik heb hoop voor je hoor!

Lot, als je om 1300 pregnyl krijgt, dan heb je rond morgen avond je eisprong. Nog ff goed aan de slag straks dus!

Cira en mariska: ik hoop echt dat het bij jullie raak is! Hoewel ik jullie kwaaltjes de vorige ronde ook had en dus alsnog ongesteld werd. Hoeft natuurlijk bij jullie niet zo te gaan, ik hoop dus ook dat het bij jullie WEL ECHTE kwaaltjes zijn!

Milla: wat een goed nieuws zeg! Er is dus toch nog een lichtpuntje! En wat goed van je dochter dat ze ging staan! Ik duim voor je!

All: ik duim natuurlijk voor iedereen!

Ik heb net weer de eerste clomidjes geslikt. Zal mij benieuwen deze keer. Hoop wel dat ik niet zoveel last krijg van mijn lijf deze keer, zodat ik niet weer zoveel mee bezig ben.....

fijne zondag allemaal!

kus

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @lot23 ik denk dat je ei morgenavond ergens zal springen. Een tip van mij, als jullie morgenavond thuis komen, direct na het eten aan de klus, dan komen de zwemmers aan als het eitje springt. Want als het eitje springt is het 6 uur later al niet meer vruchtbaar. De enige bijwerking die ik had van de 1e keer pregnyl waren tepels die wilde ontploffen. Bij de 2e keer kwam dat pas een dag of 6 later, toen het bevruchte eitje in de baarmoeder lande. Na het nu blijkt het het ook duidelijk gevoeld. Ik heb die avond ongeloofelijke krampen gehad een uurtje. Ik hoop zo dat het voor jullie ook raak is deze maand. Waarom zou het niet gelijk de 1e ronde raak kunnen zijn. Je hebt nu net zoveel kans als een gewoon stel. Die hebben ook elke maand 20 procent kans om zwanger te worden. Gewoon ervan uitgaan dat het deze maand jullie maand is.
    @deborah. ik weet helemaal hoe je je voelt. Je wilt gewoon een duidelijke streep. Toen ik het ziekenhuis belde en ze over de vage strepen vertelde zeiden zij een streep is een streep. Zeker als je vroeg test zijn ze vaag. Ik hoop het toch zo voor je.
    @milla spannende tijden voor jullie zeg. Ik hoop echt dat er mogelijkheden voor jullie zijn.
    @all ik hoop echt dat het voor iedereen raak is deze maand, dan kunnen we gezellig met zn allen naar een andere topic, want daar kan ik nog niet echt mn draai vinden. Iedereen succes en veel klusplezier.

11. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

heb mijn pregnyl gehad om 1300uur maar denk dat ik uit mezelf een uur ervoor een eisprong heb gehad had zo'n steek rechts en na een half uurtje was het weg hoop maar dat de zaadjes er waren als hij echt gesprongen is.......hebben vannacht geklust?!

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Zou inderdaad wel kunnen dat je uit jezelf een eisprong hebt gehad... Dus als je deze nacht hebt geklust zal dit wel goed zijn hoor denk ik... Kben er ook geen prof in ;) :)

13. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    hallo allemaal,

allereerst zal ik me even voorstellen: ik ben stef en ben al meer dan een jaar bezig.. ik had maar geen eisprong maar nu na het spuiten van gonal f 112.5 lijkt het dan toch dat er een eisprong aan het komen is... heel spannend voor mij want dit wordt de eerste eisprong sinds vorig jaar oktober..
    ik zou graag met jullie wat ervaringen uit willen wisselen wat betreft de pregnyl enz.. ik had gisteren een ei van 15 1/2 mm en morgen moet ik terug en als ie dan gegroeid is naar 17 dan krijg ik pregnyl.. hoe werkt dat eigenlijk? krijg je die in het ziekenhuis of moet je die ook zelf zetten? en hoe zit het met de kans over het zwanger wordenm? bij wie was het de eerste keer raak!?ik ben zo benieuwd!
    ik zie dat er al wat meiden zijn hier die over 2 weken mogen testen spannend!lijkt me zo leuk!

xx

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi stef,

Allereerst van harte welkom...

Voor mij was dit de eerste maal dat ik pregnyl heb laten zetten... Ik ben daarvoor naar mijn huisarts geweest, want zie het niet echt zitten om zelf te zetten.
    Heb er geen bijwerkingen van gehad en ik moet nog tot woensdag afwachten om te weten of het raak zal zijn of niet. Khoop natuurlijk van wel hé ;)

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    stef welkom....

Ik heb vandaag pregnyl laten zetten, vrijdag was mijn ei 17mm, ik ben hiervoor naar het ziekenhuis geweest en heb hem in mijn bilspier gehad, hij vroeg of we ervaring hadden met spuiten nee dan zetten we hem hier wel zei hij.....

16. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    spannend! hoop dat je goed nieuws krijgt woensdag! hoeveelste ronde is dit voor jou met de clomid en pregnyl?
    En hoeveel eitjes had je?

leuk!

succes!

17. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    he lot!

oh voor jou ook spannende weken dus? heb je goede hoop? hoeveelste ronde ben jij? ik moet wel een beetje op de hoogte zijn wil ik hier mee kunnen kletsen!
    enne na hoeveel uur moet je zeker sex hebben om je ei niet te missen? kan iemand mij dat vertellen?

groetjes stef

18. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    zitten we waarschijnlijk alle drie op het wachtbankje komende twee weken...

Spannend komt nu allemaal wel heel dichtbij moet ik zeggen!

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    stef wij zijn bezig sinds juli 2006 en sinds mei 2007 in de mm..
    Ik had redelijke hoop maar denk dat mijn ei vanochtend een uur voor de pregnyl zelf is gesprongen had zo'n steek en druk en na ongeveer een half uurtje was dat weg, had ook iets bruinige afscheiding weet iemand of dit door een evt eisprong kan komen? Wij hebben vannacht voor het laatst geklust en daarvoor donderdag dus hoop dat er wat klaar lag...
    als hij niet gesprongen is dan springt hij ws morgenavond of dinsdag moesten van de gyn zaterdag, zondag, maandag en dinsdag klussen...
    hoop zo dat het eindelijk eens gelukt is soms is mijn geduld echt op dus nog 2 weken wachten en duimen en hopen!

stef succes ws morgen je pregnyl dan?

20. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla Super van je meid zeg!

Mariska ik ben ook erg benieuwd heb eigenlijk best een posi gevoel erover. Ik hoop zo dat mijn lichaam me niet in de maling aan het nemen is!

Stef van harte welkom hier!

Sas dat lijkt me een goed idee Ik ga ervoor maar of het lukt?

Makkie ik hoop het ook we zullen het snel weten hoop ik.

Deborah dat klinkt heel hoopvol gewoon dinsdag of woensdag weer een testje doen dan moet de streep al wat duidelijker worden! Ik ga voor jullie duimen!

Share This Page