PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Zo, kom net uit het ziekenhuis.....
    Ik heb een ech gekregen, alles ziet er prima uit en mag meteen weer met medicijnen beginnen!
    Mijn man gaat langs de apotheek en dan begin ik vanavond met provera.
    He he, kunnen we eindelijk weer actief aan de slag!
    Ik ben zwanger geworden door 150mg. Maar ik moet nu beginnen met 100mg. Volgens mijn arts is de kans dat ik met minder clomid een eisprong kan krijgen groot. Vaak reageert een lichaam na een zwangerschap anders op clomid. Ze gaf aan dat 100mg misschien zelfs te veel kan zijn.
    Nou ben erg benieuwd! Het voelt wel een beetje raar om nu maar 100mg te krijgen. Ik hoop maar dat ze gelijk heeft en ik van 100mg een mooi eitje krijg!
    Ik ben stiekem wel een beetje bang voor de teleurstelling als 100mg toch zijn werk niet doet.
    Er breekt weer een spannende tijd aan!

Bloemetje: hoe was de FM?

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Chantje@ Ik ben blij voor jou dat je met de provera en clomid mag beginnen...
    Idd het worden weer spannende tijden maar we houden allemaal de moed erin hé ;)

Bloemetje@ Ik ben ook alweer heel benieuwd hoor, hopelijk heb je goed nieuws gekregen.

3. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Vinden jullie die Clomid pillen ook zo smerig!
    Er is geen ontkomen aan hoe je ze ook inneemt :)
    Hopen dat ik het neit meer hoef te slikken maar we gaan er neit vanuit.
    De gyn was ook zo walgelijk positief, begoon al door te praten over hoe ik moet handelen als ik zwanger ben deze ronde....nou jaaa. :(

Ik zeg zo veer zijn we nog neit en ik verwacht er niks van...

Ja maar zij zag het positief in...druif.
    Voor de rest is ze wel lief hoor :)

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Kenzo@ Ikzelf heb geen last gehad met de clomid van een slechte smaak ofzo, maar cira had me dit ook al gemeld dat ze een vieze smaak hebben.
    Ja het is afwachten hé of het meteen raak is ;)
    Ik hoop voor jou van wel hoor, en een optimistische gyn is toch goed...
    Ik vind dit toch altijd een goed pepmiddel hoor als de gyn er een goeie afloop inziet. :)

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ bloemetje met cystes bedoel ik inderdaad de kralenkrans.

@ mariska en Linda inderdaad raar, maar als het maar werkt. Leuk dat we gelijk oplopen.

Wie heeft het grootste eitje... ;)

Hier gaat verder alles lekker eergisteren veel rugpijn & buikpijn gehad. Dacht echt dat ik al ongi zou worden. Aanstaande maandag neem ik mijn laatste provera in en dan maar hopen op een snelle ongi.

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fijn toch dat je een positieve gyn. heb. Ik heb tijdens mijn miskraam in 1 week 4 gyn. gehad waar iker maar 1 echt aardig van vond! Mijne is ook heel lief en positief. vanmorgen zei ze dat ze er vanuit gaat dat het deze keer wel goed gaat komen!

Maar misschien valt het wel heel erg tegen als je deze ronde niet zwanger ben als de gyn er al vanuit gaat. Dat zou wel erg vervelend (op z'n zwakst uitgedrukt) zijn!

Ik heb geen problemen met het slikken van clomid, vind het niet vies ofzo.

Ik heb wel altijd veel last van provera en dan bedoel ik dat ik heel flink last heb van stemmingswisselingen.
    Herkent iemand dit?

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ chantje van de provera heb ik gelukkig weinig last wel misselijk als ik veel gegeten heb of een glas drinken ineens achterover sla.

P.S. Fijn dat je weer mag beginnen met clomid!
    Veel Succes.

8. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    :cry: Kheb geen goed nieuws gehad, er zat een eitje van 9mm op dag 18 dus deze ronde wordt niets. De 100mg was dus niet genoeg.... Vals alarm dus met die steekjes in mn onderbuik :(
    Vanavond mag ik weer gelijk met Provera beginnen voor 7 dagen.

Dus chantje, dan lopen we gelijk. Hoelang moet jij Provera slikken? Fijn dat jij wel een positief bezoekje hebt gehad!
    Kenzo, ik vind de Clomid niet echt lekker, maar slik m héél snel door.
    Cira, nog even en dan wachten op de :evil: Hopelijk komen die snel.

Nou, ik baal dus enorm, ben zo positief gebleven, maar heb nu ff een dipje.
    X Bloemetje

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemetje komt goed we gaan aankomende ronde met zijn allen voor super eitjes 8)

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Wat jammer dat je je geen goed eitje had :(
    Kan wel geloven dat je nu een dipje hebt hoor, had ikzelf ook toen dat ik hoorde dat ik geen goed eitje had...
    Met volle moed terug beginnen aan de volgende ronde hé, het komt wel goed meid ;)

Cira@ Heel goed gezegt, we gaan met z'n allen voor een super ei... [-o< [-o< [-o< [-o<

11. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dankjulliewel meiden. We gaan er idd met zn allen voor hier...! Het zal ook vast wel goed komen. Vanavond nog ff treuren en dan zal het morgen wel weer over zijn ;)

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje fijn dat je weer gelijk aan de medicijnen mag beginnen en dat het er goed uitzag hoop dat de clomid zijn werk gaat doen ;)

bloemetje dat is zeker ff balen voor je terwijl je dacht goede steken te voelen hoop dat er de volgende keer een superei klaar ligt!

cira hoop dat de rugpijn snel over is en de provera zijn werk doet!

mariska, kenzo en linda hoe is het met jullie?

hier vandaag laatste clomid genomen dus laat maar groeien dat ei, hihi moet dinsdag naar de gyn!

duim voor jullie allemaal! [-o<

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje: Wat jammer dat het niet heeft gewerkt!!! Ben erg bang dat 100mg voor mij ook niets gaat doen maar moet vertrouwen op mijn gyn. Erg moeilijk!
    Ik moet provera 10 dagen slikken. Heb net de 1e genomen.
    Ik snap dat je een dipje hebt! Is heel herkenbaar hoor! Toen 100mg bij mij ook niet aansloeg had ik niet een dipje maar een DIP!

Lot: ik hoop voor je dat de clomid goed zijn werk doet en dat er dinsdag een prachtig eitje te zien is!!!!

Cira: zal voor je duimen dat je ongi snel komt!!

14. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Dag lieve allemaal,
    Ben hier even om te melden, zaterdag mn laatste duphaston gehad maar ik ben nog steeds niet ongie. Gistermiddag een zwangerschapstest maar die was negatief. Waarom word ik dan nog niet ongie? Of zal dat nog komen?
    Heb wel beetje jeuk aan mijn borsten en ze ljiken wat gevoeliger. Heb de afgelopen 5/6 nachten steeds vreemde dromen gehad en had 's nachts heel erge dorst.

Ik hoop toch dat ik ongie wordt, anders kan ik niet eens meer ongie worden van de duphaston! (en ik wil ook weer aan de clomid 50 mg als ik niet zwanger ben!)

Groetjes

Fiorentina

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Lot@ Mijn duimen draaien al op volle toeren voor dinsdag hoor... Khoop van harte dat je een mooi ei hebt.

Met mij alles oké, heb af en toe wat ongi krampen. De ene keer links en de andere keer rechts. Soms ook nog af en toe eens een dipje maar ja dat zal ik wel altijd hebben hoor :)
    Nog tot zondag provera nemen... pfffff wat gaan die dagen toch traag hoor :(

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    fiorentina, jeetje dat is wel vervelend als je niet ongie word en de test is ook negatief hopelijk helpt de duphaston wel bij je succes en anders hopen dat de test nog positief word, wanneer had je ongie moeten worden?

mariska dan duren de dagen lang he als je graag aan de clomid wil hoop dat je na je laatste provera snel ongie bent en dat er dan maar snel een ei mag groeien!

succes allemaal!

17. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou hier is het feest hoor...
    Ik weet neit wat ze aan het doen zijn van binnen maar heb me toch steken in mn eierstok/ken.
    Aan de linkerkant meer dan de rechter, net of er iemand met een speld in zit te steken :(

Het zal de op handen zijnde eiersprong wel zijn, maar leuk is anders 8)

Dus we zijn flink aan het oefenen deze week :)
    En hopen op het beste, maar ja.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ kenzo veel plezier met klussen dan ;)

Zit hier op mijn werk maar er is echt totaal niks te doen. en dan is het natuurlijk ook nog van dat lekkere weer buiten AAAAAARRRRGGGHH

19. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ja dat doet de werk lust neit veel goeds hahahaha.
    Gelukkig word het in het weekend ook nog mooi weer.
    Kan je dan genieten!

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    JA inderdaad denk ook dat ik morgen maar mooi een vrije dag neem, want nog zo'n dag als deze trek ik echt niet.

Deel Deze Pagina