PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla ik heb denk ik twaalf jaar de pil geslikt en de clomid 100 mg slaat bij mij aan.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Sorry ik heb het verkeerd verwoord, volgens mij bedoelde Sas, wanneer je tijdens je pilbloeding met clomid begint, ik ga het berichtje even terug zoeken...

Hoe gaat het nu met jou? Ga je vanmiddag testen? Ik ben reuze benieuwd!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb even teruggezocht (hele klus) dit was het berichtje van Sas, Sas of anderen, weten jullie hier wat vanaf?

4. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla ik weet daar verder niks van. Ik heb nog niet getest. Ga ik morgenochtend doen.

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Circa spannend! Zal hard voor je duimen!

6. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah hoe is het met jou? Nog steeds ongi krampen?

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

nee tis nu weer weg :rolleyes:

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Milla, wat ontzettend super goed nieuws en fijn dat jullie verder gaan voor een derde en gezellig dat je bij ons blijft hier!

cira en deborah erg spannend bij jullie, cira ben je altijd stipt op tijd ongi? en deborah fijn dat de krampjes over zijn snel naar die positest voor jullie!

sas en sammvkylian ik hoop echt dat ik goed geklust heb wil ook zo graag dat het raak is even 2 weken uitzingen en dan kijken of het wat is geworden deze keer!

sas spannend de echo ben benieuwd hoor! goed aan je moeheid toegeven he.....

taliaa zou de pil gewoon even afmaken hoor doktersrecept he!

stef een fm gehad vandaag? en pregnyl?

fleurrebel hoe is het met jouw?

mariska hoe is het met jouw?

alle dames succes en vanaf nu gaat iedereen gewoon een positieve zwangerschapstest krijgen hoor geen ongi's meer [-o<

9. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    hahah lot heeft alles al samengevat.. is makkelijk weet ik ook meteen hoe het met iedereen zit hier.,.
    ik heb vandaag een fm gehad en mijn eitje was 20 mm en heb net ovitrelle gezet ( zelfde als pregnyl).
    Was wel een iets dikker naaltje ik meteen stress :confused: haha maar wel raar gevoel dat we vanavond voor het eerst gericht sex hebben heel vreemd wie weet wat hier uit komt! :rolleyes:

@ lot valt het wachten een beetje mee of heb je erg moeite mee.. oh ik zou het niet meer trekken maar ja ik vanaf woensdag ook 2 weken op de wachtbank..
    @ cira vind het super spannend voor jou.. weet niet eens je verleden hahaha en toch spannend vinden! :D

nou ik ga maar eens naast mijn mannetje op de bank zitten en heel lief zijn vanavond.. hahah ;)

groetjes stef

10. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah ben echt beniuwd Ik zal hard voor je duimen.

Lot wel ongeveer maar heb geen FM's dus weet niet welke dag precies ijn eisprong is geweest. Ga gwoon morgnochtend testen want dan zit ik zeker twee weken erna.

Stef Net als iedereen heb ik PCO Wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig met het proberen zwanger te worden. Inmiddels heb ik al zes ronde's et clomid achter de rug zonder Zw tot resultaat. (wel al 5 maanden een eisprong). Woensdag gaan we weer naar de gyn voor het verdere behaneplan. Even kort samengevat voor je.

11. Milla

Milla Niet meer actief

Cira succes morgen! Nu is het mijn beurt om een kaarsje voor jou te branden! Voor jou als topicstarter is het nu na 200 bladzijdes echt wel eens tijd om positief te testen ;) !

Hier nog wat positieve energie jou kant op:

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Succes hoor, ik kom morgen vroeg meteen even kijken!
    Ik denk aan je :thumup:

12. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    @all ik zal braaf de pil doorslikken hoor, snap alleen niet zo waarom, haha.....
    Nog 2:) nog 2:)

fijne avond iedereen!

13. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    cira je gaat toch wel een beetje op tijd testen he ;) kan ik voor mijn werk ff kijken of je nieuws hebt :D veel succes!

stef een mooi groot eitje maak er maar een gezellige avond van ;) en kom er woensdag gezellig bij op de wachtbank!
    ik heb al een hele poos niet echt op de wachtbank gezeten dus vind het erg spannend en hoop het zo....
    van de zomer heb ik gedroomd dat ik beviel op 25juli en geslacht en de naam die wij mooi vinden toeval? en als het uitkomt moet het deze ronde raak zijn dan zou ik rond die tijd uitgerekent zijn dus willen jullie met me mee duimen!

14. Milla

Milla Niet meer actief

Wat was het dan Lot, een jongen of een meisje ;)

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    een jongen milla ;) laat mijn droom maar uitkomen, de meeste dromen zijn bedrog he.....

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo cira en deborah, wat is het spannend voor jullie! Ik duim hier echt heeel hard met jullie mee!

En milla, wat super om te lezen dat jullie toch voor een 3e wondertje kunnen gaan! Fijn zeg! Ik hoop dat je 26 dagen de pil slikken heeel snel gaan!

Hier alles rustig, vandaag 2e dag van de clomid. Voel alleen iets buikpijn, maar verder gaat het wel goed.

Meiden, kan niet tegen iedereen persoonlijk iets zeggen, maar ik denk aan jullie en hoop dat we allemaal snel aan de beurt zijn met zwanger raken!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb heel regelmatig van die rare ideeen over wanneer anderen zullen bevallen, in welke maand bijvoorbeeld, nog voor iemand zwanger is, tot nu toe klopte het altijd. Wie weet heb jij ook zo'n talent ervoor, dus het kan best dat jou droom werkelijkheid wordt!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Makkie, ik hoop dat Clomid zijn werk gaat doen!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier vandaag ook af en toe ongikrampen gehad :(
    Khoop echt dat ik het niet zal worden hoor, het komt plots op en dan is het voor een tijdje weer weg. Soms ook pijn in mijn linkerborst of zou het in mijn hoofd zitten...
    Ben gewoon ook al erg benieuwd naar mijn temp morgenochtend... Ik heb al iedere cyclus gehad dat de dag voor mijn ongi m'n temp zakt naar 36.5 dus ik [-o< dat m'n temp mooi hoog blijft zoals deze morgen 36.9...

Cira@ Veel succes morgen met testen, ik voel in mijn kleine teen dat je een + test zal hebben :)

deborah@ Ben toch ook benieuwd naar de nieuwe test hoor, wanneer ging je weer testen? Woensdag geloof ik hé?

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh Maris ik had het ook, maar tis nu weg! Onzeker is dat dan he! We blijven hopen!

ja woensdag ochtend waag ik een test

Share This Page