Tgaat van mij ook weer over hoor, vooral als ik dan rust maar vandaag weer de late ploeg moeten doen dus ganse namiddag en avond rechtstaan en rondlopen pffffff... Ben blij dak terug thuis ben. Kheb nu last van maagzuur bah
HAHAHA.... Een mens zou toch beginnen zot komen hé! Pfff dat het maar snel woensdag is. Kzou ook al graag een testje doen maar ben bang dat die pregnyl nog in mijn lijf zit
en cira al getest? dames duim voor jullie hoor allemaal een mooie positieve zwangerschapstest hoor! mariska ik zou niet weten hoelang je na pregnyl moet wachten met testen...... hoop toch maar dat zondag mijn eisprong was toen hebben we de avond en de dag zelf geklust maar gister is het niet gelukt wat denken jullie ik heb namelijk nog niet vaak een ei gevoeld zou het mijn ei geweest zijn, druk en steek aan de rechterkant na ongeveer een half uur over? sorry dames word er soms wat onzeker van.......
Goeie morgen! Cira, ik ben super benieuwd hoor! Succes vandaag! Ik hoop dat het een hele mooie dag zal worden die je nog lang zult herinneren! Lot, Het zou best kunnen dat dat je ei was, zeker als het een zeurend gevoel is dat wat langer aanhoudt en daarna ineens weg is, ik ga voor je duimen dat het raak is! Mariska, is dat nergens op internet terug te vinden hoelang pregnyl in je lichaam zit, misschien weet je gyn het? Spannend hoor, ik hoop zo dat jou temperatuur hoog blijft en jij zwanger bent! Deborah, voor jou wordt het ook spannend, heb je geen krampjes ofzo meer gevoeld? Maagzuur is trouwens een zwangerschapskwaal maar vaak pas vanaf een week of 25 omdat dat het kindje tegen je maag aan drukt Cira, Deborah en Mariska zet hem op, het wordt tijd voor een mooi roze lijstje! Ik heb zelf het gevoel dat minimaal 1 van jullie toch wel zwanger is, maar ik hoop alledrie [-o<
@deborah en mariska. Ik heb ook op donderdagavond enorme ongikrampen gehad en de dag erna zou mn nod zijn. Ik heb die dagen erna nog eens een paar keer krampen gehad, maar dat had gewoon met de innestelling te maken. Dus dames geef de moed nog niet op. Enneh mariska pregnyl is na 10 dagen uit je systeem. Dusseh gewoon testen. @lot23 volgens mij heb je goed geklust hoor. De zwemmers moeten al klaar liggen als het eitje springt. Daarna kan je toch niets meer doen. Nu moet je je maar over geven aan de natuur. Doe ik ook. Even voor de dames op het wachtbankje. De 1e week gaat wel en de 2e week ook, maar de dagen vlak voor de nod dan gaat de spanning toenemen. Heel veel succes en zoek de afleiding.
Ja Milla, ik denk ook dat het wel raak zal zijn bij minstens 1! Moet je eens in het NOD forum November kijken, daar zijn er al KEI veel zwanger! 't Wordt een goede maand, November!
Hier zal het weer noppes worden... Mijn temp is gedaald naar jaja 36.5. Echt zit hier al weer gans de morgen te huilen dat het niet meer normaal is. Zal het ooit wel eens lukken?
Ja Meisje, (wat is trouwens je echte naam?) ik denk het ook, ik ga zo eens kijken bij de NOD lijst van November, een vruchtbaar maandje dus, wat zal het straks druk zijn bij de juli en augustus mama's! Hopelijk mag jij je ook bij een van die groepjes aansluiten. Ik hoop dat december ook een vruchtbare maand wordt! Ik heb trouwens even uitgerekend, maar als alles ongeveer loopt zoals ik hoop dan heb ik rond de kerst mijn NOD, ook leuk dus! Liefs!
Oh Mariska! Balen zeg! Ik hoop dat het verschil in temperatuur nog op een andere manier te verklaren is, ik blijf nog even doorduimen!
hey meiden ik ben er weer ! ben een paar dagen weg geweest ! vanaf nu ga ik weer fanatiek meelezen ! hier is de clomid op en zit nu op cyclusdag 9 woensdag heb ik een fm L>sybje
Mariska niet opgeven! Soms klopt dat tempen ook niet! Circa ben benieuwd ik duim hard voor je! Hier geen ongikrampen meer, alleen maar zenuwen Morgen zit ik op dat 30 en dan zou ik ongi moeten worden, maar zou toch ook makkelijk nog donderdag kunnen? Pffff vandaag komen als het goed is de testen binnen en dan morgenvroeg maar testen!
Heb je ook wel is dat vrouwen 1 a 2 dagen voor de NOD testen en het negatief is en dat ze 4 dagen na NOD als nog positief testen?
@ Meisje, (/Brigitte, mooie naam!) Heb jij inmiddels al een positieve ovutest gehad of ben je er nog op aan het wachten?
Hallo allemaal nou net getest hoor.... En natuurlijk negatief ,maar er zijn nog geen tekenen van ongi dus het kunnen twee dingen zijn. Of de clomid werkt niet meer of mijin eisprong is toch veel later geweest. morgenochtend als ik nog niet ongi ben doe ik weer een test en morgenmiddag naar de gyn.