PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja er stond alweer dag 1 van 28dagen cyclus :rolleyes:

Dus ik heb nu maar even deze banner genomen!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, ben nog aan het wachten.
    Wel makkelijk, ik heb een cyclus van precies 5 weken.
    Vorige keer had ik op donderdag en vrijdag een positieve test, dus ik test nog even geduldig door!
    Wel al flink aan de klus want je weet maar nooit, toch?

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Deborah en Cira;
    jullie gaan bewijzen dat je negatief kunt testen, en dan een paar dagen later gewoon positief! Geen bloed geeft moed!

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje zeg wat raar is dat dan he, geeft het je zoveel hoop en dan zpu het misschien wel kunnen zijn dat de clomid niet werkt :rolleyes:
    Dat zou bij mij dus ook kunnen?

Sterkte Cira

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah spannend zeg hoop het zo voor je!

Mariska neeee temp omhoog omhoog Hoop dat je temp morgen weer hoger is!

Meisje veel klusplezier!

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ cira balen zeg ! nou ja geen bloed geeft moed !

L.sybje

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ff gauw een berichtje van mij...kan verder vandaag en vanavond niet mee kletsen.... :cry:

ik wilde even laten weten dat ik aan jullie denken en voor jullie meeduim....voor degene in de wachtbank, wachten op een ei of wachten om weer met een behandeling te starten!

en meiden, ik hoop dat de negatieve testen alsnog positief gaan worden binnenkort!

doeg doeg tot snel!

xx

8. Milla

Milla Niet meer actief

Cira, Mariska en Deborah, inderdaad geen bloed geeft moed, ook ik duim nog even door!

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah ik heb geen controle's en voor mijn eigen rust geen ovu testen gebruikt dus het zou zomaar eens kunnen dat de clomid niet meer aanslaat. Morgen naar de gyn wellicht dat zij mij zekerheid kan geven.

En dames inderdaad geen bloed geeft moed, maar zekerheid zou fijn zijn. Ik hou jullie op d hoogte.

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé meiden,

Ik heb nog lang niet alles bijgelezen, maar ben iig blij om te zien dat Sas zwanger is! Sas, GEFELICITEEEEEERD! GENIET ERVAN SAMEN!

Ik hoop dat de volgende gauw volgt!

Sas, hoeveel heb jij gespoten? Ik heb namelijk de Puregon voor de eerste ronde in huis liggen. Moet alleen eerst wachten op de :evil: :evil: Ik vind het super spannend.

Lieve meiden, ik wens jullie heel veel succes en geluk toe!

X Bloemetje

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi Bloemetje,

proef ronde begonnen met 50ie en opgehoogd van 75ie en geeindigd op 100ie. Poging afgebroken omdat ik met vakantie ging. Dus eigenlijk was dit een proefronde.
    1e echte proging begonnen met 100ie opgehoogd naar 108 ie en geeindigd op 125ie en dit 20 dagen gespoten.
    2e ronde 100ie gespoten en dit 13 dagen en toen pregnyl en raak.
    Succes met spuiten. Haal ze een half uur van te voren uit de ijskast dan doet het niet zo'n zeer en hou je er ook geen blauwe plekken aan over. En rustig spuiten.
    Hopelijk heb je snel een mooi resultaat. Puregon en leo moet volgens mij lukken.

12. Milla

Milla Niet meer actief

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Hier nog geen tekenen van een naderende ongi. Net nog maar testen van etos eigen merk gehaald. Schijnt dat predictor toch een wat meer hcg nodig heeft.

Als ik het uithou test ik morgenochtend weer en dan natuurlijk hopenlijk positief.

14. Milla

Milla Niet meer actief

Klopt predictor heeft 50 Mui HCG nodig en de meeste andere testen 25Mui.. Daarbij verdubbelt het Mui waarde HCG bij een zwangerschap om de dag. Succes!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb na aanleiding van vraag aan Sas via Pb even mijn gyn gebeld, omdat ze schreef dat bij een vriendin na het stoppen van de pil de clomid niet aanslaat. En dat komt volgens mijn gyn inderdaad vaker voor... maar hoeft niet. De pil heeft op dit moment zijn voor en nadelen. Ik mocht zelf kiezen wat ik wil, nu met de pil stoppen,kijken of ik uit mezelf ongesteld wordt en dan aan de clomid en wel zien wat er gebeurd of later stoppen met de pil en deze nog 5 dagen extra innemen, zeker ongesteld worden en dan alsnog zien wat er gebeurd. In het eerste geval is het de vraag of ik ongesteld wordt, anders moet er weer primolut voorgeschreven worden. Ik heb toch gekozen om nu te stoppen met de pil en wel te zien of in ongesteld ga worden en de clomid gaat werken of niet. Doorslikken heeft niet veel meer waarde, de kans dat Clomid niet aanslaat is er sowieso.. Maar het kan dus ook wel aanslaan.

Ik stop nu dus met de pil en dan maar hopen dat ik uit mezelf ongesteld ga worden!

Sas, nogmaals bedankt! Zonder jou had ik dit niet eens geweten!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben een weekendje weg geweest voor de afleiding (helaas kan je je hoofd nooit helemaal leeg maken). Zie dat er veel geschreven is!

Spannend hoor Cira en Deborah! ik duim [-o< [-o< [-o<

@bloemetje, misschien beginnen we ongeveer tegelijk met de puregon, ik hoop volgende weke ongi te worden!

Meiden, heel veel sterkte allemaal, met name voor de wachters onder ons want die twee weken blijven echt een drama. Ik mis ze deze ronde dan ook niet hoewel ik inmiddels wel weer popel om verder te gaan. Zo zie je maar we gaan net zo lang door tot............

Dikke x voor jullie allemaal :D

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @milla hoop dat je snel ongi word dan kun je verder!

@deborah hopelijk test je morgen positief! mijn duimen draaien overuren!

@cira hopelijk test je met de etos gewoon positief dit is ook onzeker ook voor jouw draaien mijn duimen door hoor!

@linda hopelijk kan je snel gaan spuiten en verder succes!

@Bloemetje dus je mag gaan spuiten ik heb de eerste ronde achter de rug heb 16 dagen gespoten en op dag 17 mijn pregnyl gehad heel veel succes en hoop dat het jouw net zo meevalt als bij mij succes!

@sas hoe voel je je? en chantje?

@milla ik hoop dat ik snel naar je nieuw aangemaakte forum kan met zijn allen dames, leuk trouwens milla!

@mariska hoop dat je temp nog omhoog gaat succes! en huilen lucht soms best op!

hoe is het met de andere dames?

Hier alles goed. Blijf hopen op een bevrucht en ingenesteld vruchtje over 2 weken, en leg me erbij neer dat ik niets aan de natuur kan doen en nu op de wachtbank zit dus kom maar op met de reep chocola!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mmm chocola!

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
  20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haai meiden

Pff vanmiddag weer wat krampen, zat de in de tram op weg naar intertoys (inkopen doen voor me werk, voor de sint) en ik daxht oh god zal toch nie ongi worden nu, maar goed nu is alles weer weg!
    Ben erg zenwachtig voor morgenochtend maar denk toch dat het negatief is! Wel zijn me tepels erg groot, zelf me vriend viel dat op! En best gevoelig, maarja misschien komt dat wel omdat ik ongi moet worden he!

Deel Deze Pagina