PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ja logisch, als je al zo veel teleurstellingen te verwerken hebt gekregen, dan durf je niet meer echt te hopen, en dan verwacht je het ook niet, zelfs al staat er een lijn.

Ik hoop dat het heel snel echt doordringt en je heerlijk kunt gaan genieten! ;)

Weet je al wanneer je bent uitgerekend?

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben nu ook heel benieuwd naar Mariska en Cira!

3. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    als het goed is 14 juli!

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ben ook erg benieuwd naar mariska en Cira

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    OHOHOHOH wat een goed nieuws weer!
    Ik ben echt blij voor je Deborah!

Effe een vraagje 'offtopic'.
    Als je wilt weten hoe lang je zwanger bent, gaan ze toch altijd uit vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie he?
    Maar ik heb bijvoorbeeld een cyclus van 5 weken i.p.v. 4 weken. Ik weet dus dat mijn luteale fase wel 'gewoon' 2 weken is.
    Als ik nou door zou geven aan een huisarts wanneer mijn laatste menstruatie is geweest, en ik zou precies op mijn NOD positief testen, zou hij dan zeggen dat je '5' weken zwanger bent? Want dan is het toch eigenlijk pas '4' weken?

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ik weet niet of je er rekening mee hebt gehouden, maar met clomid moet je van je eisprong uitgaan en daar 14 dagen van af tellen om je eerste cyclus dag te berekenen, wist je dat?
    De dag dat je ongesteld werd is niet automatisch de eerste dag van je cyclus voor de zwangerschapsberekening als je clomid hebt geslikt.
    Leuk zeg dan kun jij je bij Chantje en Sas aansluiten!

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    He Deborah ik ken dat gevoel helemaal. Ik ben er ook nog steeds niet echt aan gewend om zwanger te zijn. Ik zit met mn hoofd nog steeds in de mmm. Ik heb daar tenslotte anderhalf jaar in geleefd met alle teleurstellingen van dien. Ik denk dat ik het pas echt begin te geloven als ik maandag de echo heb gehad.
    Meissie wen er maar rustig aan, en je zult zien dat je straks al weer wat rustiger ben omdat je deze mijlpaal al weer gehaald heb. Je lichaam kan het in iedergeval. Heb je je mannetje al gebeld en wat zei hij.

Mariska en Cira laat wat van je horen. Wordt dit een topdag op deze topic?

8. Milla

Milla Niet meer actief

Dat is toevallig, zie mijn vorige antwoord!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep, dat dacht ik al!
    't Is maar dat ik het even weet, niet dat ik ooit in mijn enthousiasme meteen roep dat het al 5 weken is, hahaha.
    Zouden die zwangerschapsbanners wel op die manier werken?
    Nou ja, ik zie wel, duurt misschien nog heel lang voordat ik me daar druk over hoef te maken!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop dat je je daar heel snel druk over kunt gaan maken ;)

Wat banners e.d. betreft die werken niet zo. Standaard is dat er wordt uitgegaan van een eisprong op dag 14. Ik ben de tweede keer zwanger geworden met een eisprong op dag 29.. Tja ik was dan logischerwijze ook 2 weken later uitgerekend.. Maar meestal zien ze op de eerste echo precies hoe ver je bent, dan meten ze het kindje op milimeters en aan de hand daarvan weten ze ook altijd of je berekening ongeveer klopt, zit er echt een een aantal dagen tot weken vanaf dan wordt de datum aangepast.

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Moeilijke vraag meisje, je gaat vanauit dan 5 weken ja

12. Milla

Milla Niet meer actief

Banner staat je goed Deborah!

13. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oke dus mijn banner klopt al nie meer

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja mijn vriend was er bij vanmorgen toen ik testen, we moesten om 8 uur zijn zwemmers in leveren in het ziekenhuis! Ja hij kan het nog niet echt geloven hahaha

15. Milla

Milla Niet meer actief

Nee, je moet uitgaan van de dag van je eisprong (of ongeveer), daar 2 weken van af tellen en die dag als eerste dag van je cyclus invoeren. Dan klopt het helemaal!

16. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah van harte gefeliciteerd...

Hier is mijn temp hetzelfde gebleven 36.5 dus ja verwacht me aan die verdomde :evil: :evil: . Kzal ze met een stok opwachten hoor ;)

Nog steeds pijn in mijn borsten, kheb dat anders nog nooit gehad voordat ik ongi wordt :( ook nog steeds geen krampen gehad maar ja het is nog morgen hé.
    Moest ik vandaag niet ongi worden doe ik morgenochtend een testje, maar denk niet dat het nodig zal zijn.

18. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maris het kan altijd nog he!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Kprobeer de moed niet op te geven maar het is toch heel moeilijk met zo'n temp hoor...

Ben jij blijven tempen deze cyclus?

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    nee mijn temp klopte helemaal niet meer! het ging van hoog naar laag en ik werd er erg onzeker door!

Share This Page