PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: Oh, ok, dan ga ik dat een keertje proberen t.z.t.! Dus als het lijstje aangepast moet worden, zal ik dat ook doen!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Deborah van harte!

Cira en Mariska, ik snap dat jullie gevoel van positief naar negatief jojoot (leuk woord), gek wordt je daarvan, hou jullie taai, ik blijf duimen!

Sybje wauw een super ei! Gefeliciteerd.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

JOEHOE DEBORAHHHHHH! Gefeliciteerd meid! Echt super voor jullie!

Cira, hoop dat je nu bij de gyn te horen krijgt wat er kan zijn, deze onzekerheid is natuulijk helemaal niet fijn....

Er is nog veel meer geschreven, maar kan het niet allemaal meer terug halen..... ben ook net wakker en aangekleed....hihihi erg he? Was gister een beetje laat geworden.

Meiden ik denk aan jullie allemaal, en hoop dat we snel de 3e roze zwangere mogen volgen! (dan kunnen we lekker kletsen in dat nieuwe topic dat Milla aangemaakt heeft...)

Morgen de laatste clomidjes alweer. Gaat deze keer sneller voor mijn gevoel. Had gister wel weer erg last van flikkeringen, maar ging snel weer over. Ff in de gaten houden..

Sorry voor het lange gelul.... hahaha ik stop nu! Ff eten. Doeg doeg!

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Halo ben ik weer. Net bij de gyn geweest zoals al vermeld.

Mijn eerste ongidag (als ik niet zwanger ben) moet ik bellen voor een HSG.

De gyn verwacht net zoals wij ook eigenlijk dat we niet zwanger zijn. Mocht het wel zo zijn moeten we bellen op het moment van een positieve test voor onderzoek of alles goed is.
    (even ervanuit gaande dat ik niet zwanger ben)
    Als ik de HSG heb gehad moet ik terug komen voor de bespreking daarvan en zullen we gaan starten met hormooninjecties tesamen met IUI.

Ik voel me heel erg gemengd op het moment blij dat de gyn dit voorgesteld heeft, maar verdrietig omdat dit weer een stap verder is. Meiden ik ga even de verzekering bellen om het een en ander voor de hormooninjecties alvast te regelen. En natuurlijk even het nieuws verder laten zakken bij ons beiden.

5. Milla

Milla Niet meer actief

Veel sterkte Cira!

Makkie, hoe zit dat precies met die flikkeringen is dat alleen bij bepaalde omstandigheden of de hele dag door, en wat gebeurd er dan precies?

Sybje, Gefeliciteerd met je ei!

Meisje, jij al een positieve ovutest of valt je eisprong waarschijnlijk later dan verwacht.

Succes allemaal!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    oh, Cira, moeilijk hoor! Mocht je toch echt niet zwanger zijn dan hoop ik zo ontzettend dat de volgende stap DE manier is voor jullie om zwanger te worden!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, nog geen positieve test!
    Maar zoals ik al eerder aangaf: ik verwacht 'm eigenlijk ook pas morgen (ik heb vorige cyclus ook op donderdag een positieve test gehad). Wel al meer afscheiding, draderig, dus dat is een goed teken, toch?

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, veel sterkte hoor! Het is wel weer een stap verder in de mmm, maar wel weer een stap dichterbij een wondertje. Veel succes met het overdenken en verwerken deze dagen.

Milla, eigelijk heb ik deze flikkeringen alleen als het donker is. Dus of savonds of smorgens heel vroeg. De strepen zijn dan vooral als ik op zij kijk en mijn hoofd beweeg.Gewoon rechtvooruit is er niets. De gyn zei de vorige keer al dat het een bijwerking kan zijn, maar moest het wel in de gaten blijven houden.... ben verder ook iets duizelig dan, maar duurt meestal maar even....

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie ik heb dat ook met de clomid. Dat kan behoorlijk vervelend zijn.

Chantje dat hoop ik ook.

Nou net de verzekeing gebeld en blijkt dat ik dus geen toestemming hoef te vragen (sinds april al niet meer). Heb ik ook maar meteen nagevraagd waarom ik de clomid zelf moest betalen omdat er geen aanvraag is geweest. Dit gaan ze nu gelijk uitzoeken.

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Krijg ik net een belletje terug van de verzekering heeft de apotheek gewoon de clomid vergoed gekregen van hun :( en ik heb ook zelf moeten betalen :x
    Ben der zo boos over :x , maar blij dat ik erachter ben gekomen. Ga zo maar met hubbie naar de apotheek om m'n geld terug te eisen!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, wat een ***-apotheek zeg!
    Is toch niet normaal, op die manier kan ik ook wel geld verdienen!
    Goed zo hoor Cira, ga er maar eens naar toe want dat kan natuurlijk niet!

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, dat is zeker een goed teken, dan zal de positieve test niet lang uitblijven vermoed ik!

@ Makkie bedankt voor je antwoord, hopelijk ben je er snel weer vanaf!

@ Cira, gelijk heb je wat een oplichters zeg, en dat voor een apotheek! Hopelijk is er gewoon per ongeluk een foutje gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat je er boos over bent!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat een rotstreek van de apotheek zeg... hopelijk is het idd een foutje geweest....

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Morgen ga ik terug want er was nu niemand van de administratie. Ik hoop ook dat het een fout is van hun anders ga ik echt pissig worden.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Cira,

Nou ik blijf nog voor je duimen hoor en anders ga je mij dus achterna, nou eerst maar afwachten, wat een gedoe he met die verzekeringen, fijn dat je gelijk positief nieuws hoorde over de vergoeding, mij mij doen ze wat lastiger... hou je taai, ik denk aan je!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ deborah gefeliciteerd , hoe voel je je ?

@ cira : wat een rotstreek zeg ...... hoop voor je dat jullie als nog niet het iui traject in moeten en dat het gewoon raak is !

L.sybje

17. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik weet niet hoe ik me voel hahaha, heb wel wat last van me buik beetje zenuwen gevoel denk ik? En ja voor de rest moet er erg aan wennen denk ik gewoon ;)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Poe hee ben er twee dagen eventjes niet en wat zie ik:

Deborah is zwanger!!!

Woehoe! super de puper gefeli! enjoy!
    Cira; hoe was het bij de gyn..
    @ iedereen: het was te veel om allemaal op te reageren sorry: maar nu ff lekker ego over mezelf: Vandaag was mn laatste pillllllllllllletjeeeee:) woehoe. heb al een hele dikke puist, dus met mn hormonen zit het wel goed! hoop erg snel ongi te worden!
    ik denk zaterdag!
    ik heb het vandaag aan 2 collega's verteld en zat zo te brullen... dan voel ik me zo'n aansteller, echt erg. maja, zo voelde het..
    Ik heb alle medewerking van hun gekregen, dus als ik ooit naar de dok moet mag ik altijd bellen:) ook moet ik van hun mijn baas op de hoogte gaan stellen.. weten jullie bazen het?
    Oh en milla: pfft, schrok wel ff van je berichtje over de pil.. maar mijn gyn zal het toch niet zomaar hebben voorgeschreven? zal de kans groot zijn dat clomid nu niet aanslaat vanwege de pil?

Oh en nog een vraagje, als clomid 50 niet aanslaat, krijg ik dan pas in de volgende cyclus 100? of kan dat er zeg maar gewoon achteraan? of denk ik nu heel dom?

nou iedereen een lieve groet!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi Taliaa,

Leuk, we hebben veel gemeen! We hebben nu allebei de pil gehad, beginnen allebei met 50 mg Clomid en er is een grote kans dat onze cyclussen ongeveer gelijk op gaan lopen! Is wel leuk iemand die steeds in de zelfde fase zit! Wie weet zijn we straks tegelijk zwanger en uitgerekend! Ik hoop het! :D

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan
    Mariska NOD
    12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt.
    Makkie FM (op cd 13)
    14 november: Linda ongi na orgametril?
    21 november: Meisje0123 NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg)
    Milla: Ongi afwachten en dan beginnen met 50 mg clomid
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu
    Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is ....
    Taliaa: 7/11 laatste pil, nu wachten op ongi, op dag 3 start met clomid 50 mg, op dag 10 1e FM

Deel Deze Pagina