PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Taliaa, ja die kans is redelijk groot dat Clomid niet aanslaat door de pil, aldus mijn gyn, maar het kan wel!

Verder moet je eerst je ongesteld worden en dan mag je pas beginnen met 100 mg als 50 niet aanslaat.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ah, dank je milla11
    jij bent vandaag ook gestopt met de pil? hoop dat we gelijk op gaan lopen! kunnen we elkaar lekker gek maken met allerlei verzonnen kwaaltjes enzo..
    pfft voel me nog zo'n leek...
    ah ok.. als 50 niet aanslaat, krijg je dan weer primulut oid? want ik werd uit mezelf niet echt ongi.. nou niet écht, wel steeds bloedverlies.. ik heb de laatste dagen wat last van bruinafscheiding, heb echt het gevoel dat ik zo'n beetje ga ontploffen als ik ongi word...HEB ER ZIN IN!
    milla, jij ook dag 3 start clomid 50 voor 5 dagen en dag 10 FM?
    spannend! ik hou je op de hoogte! zullen we afspreken dat we allebei zaterdag ongi gaan worden?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa en Milla, ik hoop dat jullie heel snel ongesteld worden en dan met clomid kunnen beginnen. Eindelijk weer een kans!

Zat net te tellen, en als ik in mijn laatste wachtweek zit dan ben ik de hele week naar Center Parcs! Pfff das wel lekker zeg! Heb ik genoeg afleiding en dan hoop ik er niet zoveel mee bezig te zijn. We gaan met vrienden die ook weten over ons, dus gelukkig kan ik er wel over praten als ik dat graag wil.

Ff wat anders (en beetje onsmakkelijk) maar net bij het plassen had ik een hele grote klodder slijm en deze was ook iets rekbaar en draderig? Zit pas op cd 8 maar dit lijkt wel op slijm rondom de eisprong. Hoop dat het een goed teken is!

fijne avond verder allemaal!

4. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan
    Mariska NOD
    12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt.
    Makkie FM (op cd 13)
    14 november: Linda ongi na orgametril?
    21 november: Meisje0123 NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg)
    Milla: Ongi afwachten en dan beginnen met 50 mg clomid
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu
    Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is ....
    Taliaa: 7/11 laatste pil, nu wachten op ongi, op dag 3 start met clomid 50 mg, op dag 10 1e FM
    Stef82:eerste eisprong gehad! nu 2 weken wachten!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi,

jeetje wat hebben jullie veel afgekletst vandaag!

DEBORAH YES GEFELICITEERD! geniet ervan! :baby:

cira hoop dat het toch raak is en je niet aan de iui hoeft succes! Wat een rotstreek van je apotheek!

makkie ik had ook die flikkeringen met de clomid vervelend had het sochtends als ik uit bed kwam succes!

de dames die bijna klaar zijn met de pil laat daar alle ongis :evil: maar heen gaan dan kunnen jullie verder en een beetje ego dan gaan ze onze deur voorbij....

sybje mooi groot ei zeg je weet wat je te doen staat! ;)

sas en chantje hoe is het?

mariska hopelijk word je niet ongi!

talia hoe is het met jouw?

en bloemetje en stef?

hoop dat ik niemand vergeten ben...denk aan jullie allemaal en duim voor iedereen!

hier op de wachtbank..... stijgt je temp door puregon gebruik of pregnyl. was zondag begonnen met etos zwanger worden maar sinds die tijd aan de diarree :oops: dus maar gestopt kijken of het nu overgaat!

zo dames nog even en dit forum word gesloten dan zitten we allemaal bij het zwanger forum!

6. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    zoiets hahaha nee dus nu klopt het niet meer.. nou ja dan maar door zonder mij haha.

Deborah super gefeliciteerd!hoelang was je bezig?

en de rest succes nog .. ik moet nu 2 weken wachten.. heb volgens mij vandaag mijn eisprong gehad want heb echt een weeig gevoel gehad aan de linkerkant( waar ook mij ei zat) en steken! pff en nu maar hopen dat die zwemmers er nog zaten na gisteravond? weet iemand hoelang die in het lichaam blijven zitten en het nog 'doen'?

cira jij veel succes bij de gyn..!

groetjes stef

7. Niet meer actief

Ooooh DEBORAH zwanger! Wat goed gefeliciteerd.

Leuk om zo het topic verder te lezen en dan te zien dat er weer een zwangere pcoer is.
    Tjonge er wordt wat afgeklept hiero, bijna niet bij te houden.

Hier geen nieuws.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Stef, als je even 2 bladzijdes terug leest dan staat er een berichtje van mij aan meisje, waarin ik heb uitgelegd hoe je het lijstje makkelijk kunt overnemen zodat alles wel goed blijft staan... Is echt heel eenvoudig hoor.

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb gister ochtend mijn laatste pil ingenomen, en heb geen idee waneer ik ongesteld ga worden, ik denk morgen of vrijdag, maar zaterdag zou ook kunnen. Ik moet ook op dag 10 een fm, en van dag 3 tm 7 50 mg Clomid slikken.

Ik zal even proberen uit te leggen hoe dat zit met die ongi..
    Om te beginnen neem ik aan dat als Clomid deze eerste ronde bij jou niet aanslaat, en je dus geen eisprong krijgt, je echt eerst ongesteld moet worden voor je verder mag met 100 mg. Dit kan met verschillende middelen opgewekt worden, naast Primolut is er ook nog een middel dat Provera heet, en misschien zijn er nog wel andere middelen.
    Maar 1 pluspunt: Als jij wel een eisprong in de eerste ronde krijgt, en het eitje is niet bevrucht, wordt je in de meeste gevallen na 11-18 dagen vanzelf ongesteld en kun je op dag 3 opnieuw met 50 mg beginnen. (je hoeft dan niet naar 100mg omdat 50 mg wel is aangeslagen, je hebt immers een eisprong gehad). Als je vragen hebt dan laat je het maar weten, pb-en mag ook! Succes!

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik ben vanaf Januari bezig

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @ milla, je bent lief! snif!
    Ben benieuwd wanneer we ongi gaan worden:) maar eerlijk is eerlijk, ik hoop dat je vrijdag ongi wordt en omdat we lekker samen op gaan lopen, ik dan ook:)
    1e dag van de ongi is toch pas als je helderrood verliest he? Pfft.. ik ben het wachten zat, wat jij milla?
    laat de duveltjes nu maar komen he?

aan iedereen alle liefs en succes

ps het lijstje graag QUOTEN en niet KOPIEREN!

12. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    [/quote]
    stef82: eerste eisprong gehad en nu 2 weken wachten!

13. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    quote="taliaa"]7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan
    Mariska NOD
    Makkie FM (op cd 13)

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid, 50 mg om te beginnen.
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Taliaa: 7/11 laatste pil, nu wachten op ongi, op dag 3 start met clomid 50 mg, op dag 10 1e FM[/quote
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten!

14. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
  15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

Mariska NOD
    9november; Sam mv kylian naar gyn voor FM
    Makkie FM (op cd 13)

Taliaa: 7/11 laatste pil, nu wachten op ongi, op dag 3 start met clomid 50 mg, op dag 10 1e FM

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    goed bezig meiden:)

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mariska NOD
    9november; Sam mv kylian naar gyn voor FM
    Makkie FM (op cd 13)

Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg). bij ongi bellen voor HSG en daarna spuiten met IUI.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Stef gefeli met je EI!

Lot ik hoop dat de wachtweken positief wordt afgesloten.

Mariska hoe is het met jou?

Milla Taliaa hoop dat jullie snel ongi worden!

Alle andere meiden ik denk en duim voor jullie!

Hier nog geen ongi. wordt gek van die onzekerheid! negatieve testen dus :evil: :evil: :evil: :evil: schiet nu eens op dan kunnen we weer verder!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @cira hoeveel dagen ben je nou overtijd ?

L.sybje

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Goeieavond meiden,

Terug gedaan met werken en nog steeds niet ongi...Weer de ganse dag geen ongikrampen gehad, maar wel nog steeds last van pijnlijke borsten... kGa best niet te hard roepen hé want er komt nog een lange nacht aan :-#
    Dus morgenochtend mijn eerste werk als de :evil: :evil: :evil: nog niet gearriveerd zijn is testen...

Cira@ Ik hoop toch nog dat je een positieve test in je handen zal hebben hoor... Pfffff IUI en hormooninjecties is weer een stap verder in de mmm hé. Khoop echt dat dit niet meer nodig zal zijn.

Lot@ zou niet weten of je temp stijgt met puregon. Mijn temp deed wel raar na mijn eisprong. Denk dat dit door de pregnyl kwam. Bleef 6 dagen op 36.6 staan en anders stijgt ie door tot 36.8, 36.9...
    Anders even vragen aan de gyn hé.

Taliaa en Mila@ Duim voor jullie dat je snel ongi wordt...

Sybje@ Wat een reuze ei zeg, lekker klussen hé.

Stef@ Succes met op het wachtbankje te zitten...

Sam mv Kylian@ Succes vrijdag voor FM...

Alle andere meiden die ik vergeten ben veel succes gewenst...

Kga jullie weer es laten, tot morgenochtend hé... Hopelijk met goed nieuws [-o< [-o< [-o<

Deel Deze Pagina