PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Mijn eerste duphaston daar werd ik wél ongesteld van. Mijn ei was op 4 mei 13 mm. Van de gyn moet ik elke maand van 10 tot en de 19e duphaston nemen.
    Nog steeds niet ongi. Maar ga ook geen clomid nemen stel dat ik zwanger ben dan kan dat natuurlijk niet.

Groetjes
    Fiorentina

2. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Tja je kan er maar op 1 manier achterkomen is of testen of maak even een afspraak met de gyn...succes ermee kan me voorstellen dat je hier onzeker van word.

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Nou Lot, laat ze maar groeien die eitjes!

Chantje, probeer maar te vertrouwen op je gyn, wel moeilijk he. Ik heb er ook moeite mee om erop te vertrouwen dat de 150 wel wat gaat doen. Had jij voorheen ook zo'n mini-ei met 100mg als ik? Zou die 50mg extra echt zoveel schelen? Pfff, er zit niets anders op dan wachten wachten wachten.

Fiorentina, testen meid!

Mariska, de dagen gaan traag, zeg dat wel.

Kenzo, ik hoop voor je dat die steken een goed voorteken zijn.

Cira, lekker dat je zo tussendoor een dagje vrij kan pakken. Geniet ervan als het doorgaat!

Ff nog een vraag, jullie moeten toch wel altijd testen voor de zekerheid voordat jullie weer met Provera beginnen? Ik mocht er nl gisteren weer meteen mee beginnen, maar lees bij anderen dat de regels daar anders zijn. Tuurlijk zou het een teleurstelling worden, maar ze moeten een zwangerschap toch eigenlijk voor 100% zeker uit kunnen sluiten? Nouja, maakt verder niet uit, maar het viel me gewoon op.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bloemetje volgens mij moet je testen voor je met de clomid begint als er niet echt een menstruaties volgt na de provera....

cira zou ook lekker een extra dagje vrij nemen als ik jouw was!

fiorentina zou voor de zekerheid toch nog een keer testen en anders ff naar de gyn bellen!

kenzo hoop dat de pijn door een goede eisprong komt en dat deze over 2 weken positief beloont word!

hier lekker weekend heerlijk!
    Ik heb mss een beetje een rare vraag: zou het kunnen dat ik door de clomid wat gevoelig van onder ben of zou dat niet kunnen?

liefs

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Het is na de provera testen in geval dat je niet ongi wordt. Provera kan in principe geen kwaad bij de bevruchting, mijn gyn zei dat dit de innesteling kan bevorderen.

Lot@ Ik heb ook wel last van die clomid, maar dan wel aan mijn eierstokken, ze zijn dan echt wel overgevoelig en als mijn ventje iets te diep gaat is het wel een pijnlijke zaak. Het is precies of mijn eierstokken dubbel zo groot zijn dan anders :) ;)

Cira@ Geniet van je dag vrij...

Fiorentina@ Ik zou ook zeggen nog een keer testen...

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hee meiden,

Ik was er ook nog, niet veel bijzonders, hoop dat ik snel ongi wordt.

@lot je vroeg nog waar ik naar het ziekenhuis ga, dat is in ede.

@bloemetje: ik duim voor je 150 mg!

@anderen: we duimen voor snelle ongi's en of grote eitjes!

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Oké, eigenlijk logisch ja testen als je na de provera niet ongi wordt.

Lot, wat fijn dat je al weekend hebt!

Mariska, nog hoeveel dagen Provera?

Linda, dankje! Ik hoop ook voor je dat je snel ongi wordt.

Ik weet niet of het door de teleurstelling van gisteren komt of door de hormonen of wat dan ook maar ik ben al 2 dagen extreem moe, prikkelbaar en last van vreetbuien :oops: terwijl ik echt geen extra kilo's kan gebruiken hoor! Mn mannetje heeft het niet makkelijk met me en toch blijft ie zó lief, de schat.

Meiden, volhouden he! (probeer ik ook ;) )

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    wat het weer betreft ben ik blij dat ik op een kinderdagverblijf werk!
    Vandaag heerlijk op de rand van de zandbak gezeten, mijn broek extra hoog opgerold......
    Zo kan ik mijn bruine kleurtje van de vakantie goed bijhouden!

Vervelend hoor

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje: Toen ik 100mg slikte zei mijn arts dat het niets deed. Ze had het niet over een mini ei. Bij 150mg had ik een mooi dat op tijd sprong, dus 50mg zal zeker wel schelen. Daarom ben ik zo bang dat 100mg bij mij niets zal doen. Nouja, mijn arst zal er vast een goede reden voor hebben nu maar 100mg te geven. Ik moets idd altijd eerst even een testje doen.....
    Dat je nu niet lekker in je vel zit zal een cominatie zijn van beide. Misschien dat de provera het gevoel versterkt. In de periode dat ik provera slik voel ik me ook anders, ik voel me dan idd ook prikkelbaar en opgejaagd en heb last van stemmingswisselingen. We moeten ons gevoel hier lekker veel uiten, dat zullen onze partners wel waarderen. ;)
    Vervelend meis, succes hoor!

Lot: ik heb geen idee! Wel vervelend hoor als je daar veel last van heb.

Kenzo; auw auw, dat klinkt niet prettig! SUCCES

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Bloemetje@ Nog 3 dagen provera te gaan :whistle: :D

Linda@ Khoop ook dat je snel ongi wordt.. [-o<

Chantje@ Het is inderdaad fijn dat je op je werk van het lekkere weer kan genieten :D

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje ik werk ook op een kinderdagverblijf lekker naar de speeltuin geweest vandaag en lekker buiten wat hebben we dan een heerlijke baan zo buiten he!

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot: JAAA super he! Als ik het te warm krijg van de zon en de kinderen spelen met water roep ik altijd: "ja, wie komt er Chantal haar voeten nat maken?" Nou dan stormen ze allemaal op me af en zorgen ze voor wat verkoeling!

Hoe oud zijn de kinderen van jouw groep?
    De mijne van 0 tot 4. Hoe ervaar jij het dat je een kinderwens hebt en al die kinderen om je heen?

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @lot ik moet zeggen dat ik er geen last van heb. Als je het niet vertrouwd kan je het navragen bij de gyn.

@ Fiorentina en al ongi? Ik las in de bijsluiter van de Provera dat het soms tot 5 dagen na de aatste tablet kan komen. Anders gewoon de gyn bellen hoor daar zijn ze tenslotte voor.

@ bloemetje ik voelde mijn eigen ook behoorlijk moe en prikkelbaar. Zal inderdaad wel zoals chantje zegt de combinatie van teleurstelling en hormonen zijn. Veel Sterkte en kom op he onze tijd komt ook hoor!

@ Kenzo hoop dat je inderdaad een mooi eitje heb!

@ Mariska lekker nog een paar daagjes provera en dan klaar voor een nieuwe ronde en nieuwe kansen.

@ Linda hoop dat je snel ongi wordt.

Hier net weer een provera tabletje ingenomen nog 3 te gaan. en dan mogen de duivels van mij weer lekker op bezoek komen, zodat ik kan starten met de nieuwe ronde.

Vandaag lekker vrij. Het is echt heerlijk weer!
    Vanochtend al bijna de hele bovenverdieping schoon gemaakt. Vanmiddag nog even beneden er tegen aan. Niet echt veel zin in met dit weer maar ja het moet toch gebeuren.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje de kinderen van mij groep zijn 0-bijna3. op zich ervaar ik het positief alleen als ik net ongie ben geworden en een moeder komt vertellen dat ze zwanger is vind ik dat wel even moeilijk maar ook leuk wij hebben op het moment ongeveer 23 zwangere moeders die al een kind bij ons hebben dus dat is genoeg maar erg leuk al die kleintjes weer!

cira schiet weer op voor je! ik heb niets in huis gedaan geen zin in met dit weer erg he denk morgenvroeg maar even

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot: ik vind het ook erg leuk op mijn werk maar heb wel moeite met zwangere moeders en moeders niet net bevallen zijn en hun nieuwe kindje komen showen... :(

Cira: je moet lekker buiten zittten joh, het is zo'n lekker weer. Van het weekend gaat het regenen, dan heb je genoeg tijd om te boenen.... ;)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chantje amersfoort is dicht bij waar ik woon mijn man werkt in amersfoort, werk je op een groot kdv?

geniet van het mooie weer allemaal!

17. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou vandaag voel ik me echt beroerd.... :(
    Lang leve de hormonen die ik nooit van mijzelf gehad heb.
    Hondsmoe last van ongikrampen aan de linkerkant, ongi krampen in je eierstok wist geen eens dat het kon :(
    Is dat normaal?

Dit trekt door naar mn rug, nou ja niet klagen maar dragen.
    Hoop dat het snel weg trekt, word er misselijk en lusteloos van.

Dames lekker genieten van het mooie weer dit weekend he! 8)

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    chantje en lot

Inderdaad buiten zitten is lekkerder maar mijn tante uit engeland is in nederland en komt denk ik morgen langs en 1e en 2e pinksterdag is hier ook al volk over de vloer dus dan maar vandaag. Beneden is de boel nu ook lekker gedaan morgenochtend nog even de keuken een flinke beurt geven en we kunnen er weer een tijdje tegenaan.

@ Kenzo durf het je net te zeggen maar het zou zomaar kunnen.

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hey ladies,
    Vandaag ook weer een dip, al een paar keer een huilbui gehad en ook zo'n pijn in mijn rug. Ik slaap al een ganse week heel slecht. Deze nacht toch zeker 4 uur wakker gelegen en draaien en keren. Pffffff... Zie het even allemaal niet meer zitten, maar ja tzal inderdaad bij mij ook van de hormonen komen :(

Cira@ Amai je hebt goed voortgedaan in huis zeg... :thumup:
    Bij mij nog 2 dagjes en dan ook wachten totdat de :evil: :evil: :evil: op bezoek komen. Moest je ze eerder op bezoek krijgen, stuur ze dan eens door naar mijn adres hé ;)

20. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou als ik dan nog anderhalve week moet :(
    Want dan staat de ongi bij mij geplant...

Wat hebben vrouwen het toch zwaar zo nu en dan..
    En die mannen? :(

Deel Deze Pagina