Zo spannend hier zeg! En Deborah, gefeliciteeeeeerd! Morgen even alles bijlezen.... Succes allemaal! Welterusten, Bloemetje
7 november: Cira naar de gyn voor vervolgplan Mariska NOD 9november; Sam mv kylian naar gyn voor FM 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 14 november: Linda ongi na orgametril? 21 november: Meisje0123 NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg). bij ongi bellen voor HSG en daarna spuiten met IUI. Milla: Ongi afwachten en dan beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is .... Taliaa: 7/11 laatste pil, nu wachten op ongi, op dag 3 start met clomid 50 mg, op dag 10 1e FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten
ooo mariska, ik duim ook voor je! Veel succes als je gaat testen! Ik lees morgenvroeg meteen dit topic!
mariska veel succes deze ochtend hoop dat ze niet gearriveerd zijn en laat maar horen die posi test.....
Pfffff niet getest hoor meiden, mijn temp is nu helemaal gezakt naar 36.2... Dus de ongi zal er zeker zijn vandaag
Oh, balen zeg! Ik heb van temperaturen niet zo veel verstand, maar is dat echt een teken dat ze er aan komen?
Jahoor, bij zo'n lage temp kan je gewoon niet zwanger zijn. Khad gisteren nog een beetje hoop maar nu is dit helemaal weg hoor. Kweet echt niet wat we verkeerd doen, dat het maar niet raak is. Teveel stress zeker?
Hoi Mariska, je hebt het over teveel stress. Als je nu gewoon komende maand eens dat temperaturen achterwege laat. Dan ben je er al iets minder mee bezig en een stuk ontspannender. Volgens mij werkt het allemaal beter als je ontspannen ben. Probeer er gewoon een maandje niet zo heel erg er mee bezig te zijn. Wedden dat het dan lukt. En er was mij verteld in het ziekenhuis dat temperaturen bij pco patienten niet echt veel uitmaakt, omdat het lichaam je toch steeds voor de gek houdt. Kijk anders eens op de website van Dietheld de Vries in hengelo of almelo. Zij heeft een heel programma over ontspannend samen zwanger worden, met een heleboel tips om je lichaam op de zwangerschap voor te bereiden. Ik zal de website nog even voor je opzoeken.
meiden hier zijn de gearriveerd volgens mij. Als het wat beter doorzet de gyn weer bellen en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk maandag 18 november een hsg onderzoek krijgen. Deze ronde gaan we geen clomid meer gebruiken even een maandje zonder hormonen en dan op naar de spuiten en de eerste IUI.
Mariska ik blijf hopen voor je hoor geen bloed is moed! Stef, Fleurebel succes met wachten! Sybje ik was drie dagen overtijd totaal. Jij zit toch ook in de wachtweken? Milla en taliaa jullie natuurlijk ook nog succes met wachten ik zal er een paar jullie kant op sturen Linda ik zal ook een paar jou kant op schoppen kan je ook weer lekker verder. Meisje heb je al je eisprong gehad? Bloemetje succes met spuiten jij krijgt vast en zeker een mooi ei! Ik ben wel benieuwd hoe het met poohbear is? Sorry als ik iemand ben vergeten maar ik duim voor jullie allen !
Jammer Cira, al was mijn hoop na jou bericht van gister nog maar klein, ik ben blijven hopen dat je toch zwanger was. Ik hoop dat de IUI jou heel snel veel meer geluk zal brengen!