Cira, vervelend van de , maar wel fijn dat je nu meer zekerheid hebt en dus verder kan... heel goed ff een maandje rustig aan doen.... Mariska, hoop voor je dat de lage temp een innesteling betekend..... en zolang je niet bloed, is er nog hoop... All: alles goed met iedereen? Voor sommige is het nog ff spannend afwachten! Ik duim voor jullie! Morgen de laatste clomidjes gehad. Vanacht enorme opvliegers gehad, maar verder mag ik deze keer echt niet klagen! Maandag weer een FM en dan weer aan de bak! fijne dag allemaal!
@ mariska; heel erg balen @ Cira; jij ook! maar bedankt dat je aan mij (ons) denkt, stuur die duveltjes maar deze kant op! @ all: we hebben vanochtend de zwemmers ingeleverd, maar... maak me een beetje zorgen. Ik heb eens naar t potje gekeken (de inhoud dan he..) en t was redelijk helder (niet wit dus) en erg dun (bijna waterig). Manlief zei dat het in t begin wel wat dikker en witter was... Ehm.. ik zie natuurlijk niet zo vaak sperma in een potje, maar volgens mij hoort het er anders uit te zien? maak me best wel zorgen... hebben jullie ervaring met zwemmers in een potje? liefss, Taliaa ps ben nog aan het wachten op mn ongi, vandaag mn 1e dag zonder pil, dus vanaf vanmiddag gaat mn lichaam het merken... dus zet hem op lichaam, laat maar komen
@ taliaa: nou meid ik hoop dat de snel komen! Dan kun je verder! En over dat potje+inhoud... volgens mij is het normaal dat het een tijdje later veranderd van structuur... . ik vond die van mijn ventje toen ook vrij waterig..... maar zijn zwemmers zijn top, dus volgens mij is dat normaal hoor!
pfffttt makkie, dank je voor je snelle reactie... ik wilde mn man zelf niet ongerust maken, maar ik vond het wel raar.. maja nu hopen dat de uitslag goed is!
Hello ladies! Hier even een berichtje uit het zuiden des lands! Ik heb gisterenmiddag mijn 5e ovutest gedaan. Deze was 'bijna' positief: het 2e streepje was bijna net zo donker als de controlestreep. Zoals gezegd was de vorige cyclus ook op donderdag en vrijdag de test positief, dus ik ben benieuwd wat de test straks als ik thuiskom brengt. Ik heb in ieder geval maandag en gisteren geklust, en ben van plan dat vandaag, vrijdag en zaterdag nog eens te doen... Ik weet namelijk niet zo goed waneer nou mijn eisprong is als ik zoals gezegd gisteren al een bijna positieve test had, en vandaag een echte positieve test. Kortom, beter een keer te vaak als een keer te weinig geklust he! Ik ga vanavond weer lekker met het mannetje Babyboom kijken, heerlijk op de bank bij de houtkachel!
Even een kort berichtje van mij.. Ik had net mail van pendelmieke.. In december een positieve test en zwanger van een meisje.. Precies wat ik hoop! Ik neem het natuurlijk wel met een korreltje zout, maar ik vind het een erg leuke uitslag
Hey Milla, leuk he, zo'n keer laten pendelen! Ik ben helemaal niet zo 'zweverig', maar toen ik dat berichtje in mijn postvak las, kreeg ik het er helemaal warm van! Maar helaas heb ik verder op dit forum wel gelezen dat het de helft van de tijd niet uitkomt. Maar goed, als wij nou net die andere helft zijn, hahahahaha!
Haha, ik kreeg het er ook helemaal warm van! Nou ik hoop echt dat het gaat lukken hoor! Die woorden staan dan ineens zo leuk! Jij bent eerst aan de beurt hihi, als ze bij jou gelijk heeft, dan heb ik het niet meer hahaha
NEEEEE Het gaat bij ons allebei goedkomen! De vorige keren sloeg de Clomid bij jou ook zo goed aan dat je er 'spontaan' zwanger van raakte, dus 3 keer is scheepsrecht, toch?
@ Meisje, ik hoop het ook! @ Deborah, is het positieve nieuws al een beetje in 'huize Deborah' doorgedrongen Kun je het al een beetje bevatten? Hoe voel je je verder? @ Mariska en Cira balen zeg! Ook vanuit hier een dikke knuffel! Hoe gaat het met de rest? Hier nog geen tekens van ongi..
@ cira : nee zit nog net niet op het wachtbankje of net wel ? weet het niet , we zijn nog aan de klus balen dat je duivels er zijn meis! @ mariska: knuff , he balen meis ... @ all hier 2 pendels voor november en 1 pendel voor december .......hoop het zo ...zucht. heb een beetje ongi buikpijn .....en nog geen pos ovutest ... nu net was het 2e streepje heel licht ......snap er echt niks meer van als het 2e streepje even donker is is je ei al gespronge toch ? L.sybje
Sybje: je had gister toch een mooi groot ei? Dan kan het heel goed zijn dat je je LH piek net gemist hebt en dat je ei dus al geweest is.....
Mariska vervelend meid! Tempe lekker de deur uitgooien en deze maand gewoon onbewust er voor gaan! Heeft bij mij ook geholpen! Italiaa het klopt dta het beetje waterachtig is, gister heetf mijn vriend zijn zwemmers ingeleverd en zag er precies zo uit! Vandaag belde de gynocloog op dat de zwemmers van mijn vriend er uitstekend uitzagen en dat ik inderdaad een uisprong heb gehad, toen ik vertelde van de test zei ze dat ik maandag even afspraak moet maken en dat ze dan wilt kijken of alles goed zit! Ja pfff ben nog nie helemaal aan het idee gewent, maar goed komt wel goed, heetf denk ik even zijn tijd nodig!
hihihi hier ff een mooi verhaaltje: as dinsdagnacht op woensdag zijn mijn mannetje en ik 8 jaar bij elkaar..... Als ik maandag tijdens mijn fm de pregnyl meteen mag zetten, dan is mijn eisprong ook rond dinsdagnacht/woensdag ochtend.... zou wel erg mooi zijn he? Misschien is het een teken!? Hihihi we wachten af! Vond dit wel erg leuk, vandaar dat ik het even met jullie wilde delen.....