Haha ik begin hier helemaal zweverig te worden van tekens en pendels! Laten we hopen dat al die tekens ons geluk gaan brengen!
@makkie: dat zou zeker een mooi "versmeltingsmoment" zijn ! @sam oke dankje wel , het kan natuurlijk ook best zijn dat ik hem heb gemist ...... L.sybje
Hoi dames, sorry even een ego berichtje van mij... heb een rot avond achter de rug heb net te horen gekregen dat mijn broertje vader word niet gepland dus een mooi ongelukje maar ik was erg verdrietig net een huis gekocht wat een avond zeg! Ik ga morgen een weekend naar valkenburg dus spreek jullie maandagavond weer hoop dat ik dan veel positiefs lees, denk aan jullie!
Jeetje, ik kan me voorstellen dat dat rauw op je dak valt! Ik hoop dat je het in het weekend een klein beetje van je af kunt zetten. Een dikke knuffel!
Lot, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt! Hoop dat je toch nog een leuk weekend hebt.... sterkte (en gefeliciteerd met jullie huis, dat is dan wel weer leuk nieuws!)
makkie sorry stond er een beetje raar mijn broertje heeft net een huis gekocht... bedankt dames ik probeer er een leuk weekend van te maken alleen 3 dagen niet hier word lastig denk ik allemaal veel succes en maandag goede berichten he!
goedemorgen allemaal, lot, probeer idd lekker te genieten van je weekendje. hier straks naar de gyn. kan werkelijk alletwee de kanten op. normaal voel ik of niks of heel veel steken en das ene goed teken want dan groeit er iets. nu heb ik dan weer wel kleine steekjes en dan weer niet, dus geen idee hoe het nou zit. x sam
Hallo! Hier geen bijzonderheden, heb inmiddels 6 ovutestjes gedaan. Eerste 4 waren negatief, laatste 2 waren (bijna?!) positief, het 2e lijntje was heel donker, net zo donker als het andere maar misschien iets smaller. Kortom, ik denk dat ik mijn ei gehad heb, doe vandaag het laatste testje en denk dus dat die negatief is. @ Lot: geniet van Valkenburg!
Hoi meiden hebben jullie ook hyves? Als jullie willen mogen jullie mij toevoegen mijn gebruikersnaam is erna1980 zet er in de toevoeginsvraag wel even bij wie van het forum je bent.. Natuurlijk is over kinderwens daar praten taboe, niet iedereen mag het weten Maar is misschien wel heel leuk om elkaar toe te voegen! Dat geld ook nog steeds voor msn, mijn hotmailadres staat in mijn profiel.
Hoi meiden, Vandaag mijn laatste orgametril genomen en nu maar hopen dat ik snel ongi word (ben samen met Milla en Talia nog de enige die dat hoopt haha). Vorige keer duurde het 5 dagen dus het kan nog even duren. @Cira, nou in ieder geval weet je waar je aan toe bent, dan hadden wij tenminste, en het grote voordeel van deze maand is geen wachtweken! Heerlijk, hoewel nu sta ik weer te popelen om verder te gaan. Na onze positieve HSG hebben wij weer nieuwe moed verzameld en ergens is het wel rustig want we weten gewoon nu waar we aan toe zijn, de komende 6 maanden wordt het puregon en IUI, en nu maar duimen. Oja de HSG is wel eng maar achteraf valt het mee, heb je al een recept voor pijnstillers?
@ lot : balen meis ! , weet precies hoe je je voelt hier precies het zelde verhaal , alleen nu schoonzus die zwanger is ......en mijn neefje moet nog 1 worden........ succes meis geniet van je weekendje weg ga je ook nog lekker naar de thermea2000 ? L.sybje
Hier nog steeds geen ongi Terwijl ik maandag avond de laatste pil heb ingenomen... Ik hoop niet dat die gyn gelijk krijgt met de kans dat mijn ongi nu missschien niet vanzelf komt.
@bloemtje, welkom bij de spuitclub! (ik klink wel als een junkie ) @milla en talia, we vangen de van cira op @stef en fleur, succes met wachten @miesje en sybje, midden in de klusdagen, gelukkig is het bijna weekend, kunnen jullie uitrusten @zwangeren, we komen naar ons nieuwe topic hoor! @sam, suc6 bij de Gyn! @Lot, wat ontzettend :x &*^&^% eigenlijk wil je blij zijn voor je broertje maar dat is zo moeilijk, ik ken het bij mijn zwager en schoonzus, het lijkt net of hen alles komt aanwaaien, en maar 'zeiken'over de borstvoeding...aaarrrccchhh...ik zou willen dat ik er 10x per nacht uit moet! Sterkte LOT! Inmiddels zijn er zoveel mensen in deze topic, dat ik soms de draad even kwijt ben, sorry, maar ik wens mariska, poohbear en makkie ook veel succes! Als ik nu toch nog iemand vergeet weet dan, ik denk veel aan de mensen hier, kan niet vaak (genoeg) reageren maar ik blijf het verdrietig vinden dat zoveel mensen zo'n rotperiode moeten doormaken. WE HOUDEN VOL SAMEN! xxx
@ Milla: super, je staat erbij! En ik wil ook niet over onze plannen praten op Hyves, er zijn echt maar heel weinig mensen die het weten (ook onze ouders niet) en dat wil ik graag zo houden!
In mijn geval denkt iedereen nog steeds dat we niet voor een derde kunnen gaan ivm de erfelijkheidskwestie, ik durf nu niet meer te vertellen dat het wel zo is, omdat ik bang ben dat als er weer zo'n uitslag komt (ik denk het niet, maar toch) ik weer andersom kan gaan vertellen, zo blijf ik bezig, nee ze maar denken, des te groter is de verassing straks Ik wil ook niet dat iedereen dat zomaar kan lezen, moet er niet aan denken, dan had ik wel meegedaan met babyboom haha! Leuk trouwens dat ik nu weet hoe je eruit ziet, een gezicht bij een naam geet ineens een veel duidelijker beeld!