ja! Maar ik moet het eerst betalen in de apo (werk ik zelf) en dan opsturen. Maar krijg het wel volledig terug van de OHRA. heb ze gisteren wel gemaild wat ze vergoeden aan medicijnen en behandelingen in 2008. Wacht nog op antwoord!
bedankt allemaal voor jullie felicitaties! Voel me helemaal jarig hihihi! Fijn weekend allemaal en ik blijf duimen voor iedereen! Toi toi toi allemaal!
makke gefeli! hier nog steeds niks, ongikrampen worden niet erger, nog steeds heeeel licht bruinverlies, zucht...
Makkie gefeliciteerd met je verjaardag! Taliaa, ik ken je gevoel! Hier niks bijzonders soms wel wat krampen maar nog steeds gean ongi. afgelopen maandag dus gestopt met de pil.. Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Hier in Limburg wordt vanavond Sint Maarten gevierd, Ik kom uit Brabant dus was dat nooit gewend maar heb er nu zo'n zin in! Fijne avond allemaal!
hey meiden @taliaa :balen zeg dat je ongi niet door komt ! @all : gisteren een dikke klodder slijm verloren ...baaahh leek wel gelatine echt vaag ..... had vandaag niet echt meer een duidelijk pos ovu test ....heb wel buikpijn net of dat ik een blauwe plek heb in mijn onderbuik.......en onder rugpijn.....ik zit nog even te twijfelen of we vanavond nog moet gaan klussen ..... L.sybje
sybje ik zou gewoon gaan klussen beter een keer teveel dan te weinig Hier nog ongi op naar aankomende vrijdag. Ben eigenlijk wel benieuwd wat mijn cyclus nu doet
Goeie morgen allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Cira, wat is dat ook al weer precies zo'n HSG onderzoek, ik heb het geloof ik wel eens vaker gevraagd, maar wil je me dat nog eens uitleggen? Ik krijg de clomid overigens wel vergoed. Sybje, Ja zeker klussen, bij twijfel nooit overslaan! Taliaa, ben jij al ongesteld? Ik hoop het voor je! Makkie, hoe was je verjaardag? Deborah, succes met de echo morgen, spannend hoor! Maak je geen zorgen als je nog niet zo veel ziet, soms zien ze met 5 weken zelfs bijna niets. Sas, hoe voel je je, gaat alles goed met je? Chantje, begin je al een mooi buikje te krijgen? Mariska, Meisje en poohbear, hoe gaat het met jullie? Iedereen die ik vergeten ben, ook veel succes toegewenst! @ all, ik ben nog steeds niet ongesteld, ik heb de pil toch 12 dagen ofzo ingenomen, ik dacht dat dat genoeg progesteron zou zijn om een pil bloeding te krijgen, blijkbaar niet dus. De gyn zei dat die kans er in zat, maar dat hij wel verwachtte dat ik ongi zou worden.. niet dus. Tja morgen maar weer bellen, ik baal ervan als ik weer aan de primolut moet.
@milla alles goed hier, dag 3 van clomid 150mg. Heb nergens last van, maar die sopdrang van vorige cyclus heb ik nu (nog) niet, hahaha Vrijdag echo! Maar ik begrijp het niet helemaal, wanneer heb je de laatste Provera ingenomen? 12 dagen geleden? Bij mij duurde het deze ronde 13 dagen NA de laatste Provera. Werd er gek van! @deborah, succes morgen, spannend zo'n echo! @all, succes met alles. Ik zat er gisteren aan te denken, misschien zijn we volgend jaar om deze tijd wel allemaal al zwanger/bevallen. Zou toch mooi zijn he? Soms lijkt een zwangerschap voor mij heel ver weg, als ik terug kom van een echo waar nauwelijks wat te zien was. Maar we blijven positief. Fijn weekend nog!
@ poohbear : nou dat zou wat zijn ..... ik durf alleen niet meer vooruit te plannen met mijn gedachten omdat ik mezelf al zo vaak tegen ben gekomen hierdoor.... heb jij dat niet ? @milla : balen zeg dat je nog niet ongi bent .... misschien kan de gyn effe een echo maken om te kijken of het gaat komen ? @all : gele afscheiding betekent toch dat je eitje afgestorven is ? pppfff word echt gek van mijzelf ..... ik kan nooit die 2 wken weer afwachten ... L.sybje
Omdat wij een paar weken geleden vanwege de erfelijkheidskwestie er voor gekozen hadden definitief niet zwanger meer te worden, ben ik met de pil begonnen. Na anderhalve week kwamen wij erachter dat onze kinderwens toch door kon gaan en mocht ik kiezen van de gyn of stoppen ( ik had toen de pil iets van 12 dagen geslikt) of extra lang doorgaan, hoe dan ook, de kans dat clomid daarna meteen aanslaat is niet zo groot, dus ik dacht dan stop ik alvast. Na 12 dagen progesteron te slikken worden de meeste vrouwen ongi, ik dus niet. Vandaar dat ik morgen ga bellen.. Ik denk dat ik weer aan de primolut moet
ok, ik snap het! Ja, zou ook morgen maar bellen, misschien heb je toch primolut nodig! @sybje, ja ik heb dat ook wel, maar soms droom ik even lekker. Ik kan er zelf heeeel slecht tegen als mensen tegen me zeggen, voor het t weet loop je met een dikke buik! Ik koop nu ook helemala niets wat met babys te maken heeft, stel je voor dat het nooit lukt! Kennisen van ons hadden de babykamer al voordat zij inseminatie ging doen...
Haai meiden Ik heb morgen nog geen Echo, ik moet bellen morgen voor een apfspraak Ik duim nog steeds hard voor jullie!
@poohbear : dat is wel een goede instelling van je (vind ik) je beschermd jezelf daar wel in ....toppie ! ik vind het ook vreselijk hoor als mensen dat zeggen of als ze zeggen je bent nog zo jong......zucht daar heb je niks aan toch ? L.sybje
Goeiemiddag dames, Juist mijn eerste 2 pilletjes clomid terug ingenomen, was het gewoon vergeten deze morgen Begin er terug een beetje bovenop te komen maar ik mag er niet teveel over praten tegen iemand ( dat het weer niet gelukt is ) of ik barst weer in tranen uit Ik ga deze cyclus eens niet tempen en ben extra vitamines weet gaan halen bij de apotheek... Met extra magnesium ( voor de stress ) en het andere is om s'avonds in te nemen om te ontspannen en goed te kunnen slapen. Wie weet helpt het hé? Een mens zou vanalles proberen zodat het zou lukken. Oja ik heb laatst 2 edelstenen gekocht, een maansteen ( voor de vruchtbaarheid )en een bergkristal... Ze liggen nu een water om te ontladen en moet ze geloof ik bij volle maan terug opladen ( maar dit is maar in de nacht van 24 november ). Heeft iemand van jullie ervaring met edelstenen?
Ik heb een maansteen gehad voor mn verjaardag van een collega. Het is een hanger aan een ketting, dus ik draag hem altijd (overdag), onder mn kleding. Ik weet niet zeker of dat moet, maar doe het toch maar! Je moet hem inderdaad opladen bij volle maan!