hoi ik heb wel einge ervaring met edelstenen. ik deed ze iedere week"ontlasten" door ze 10 minuten in stromend water te leggen (dit moet je overigens altijd met nieuwe stenen doen) bij volle maan zet je ze ook eerst 10 minuten in stromen water zodat alle negatieve energie eruit is. dan leg je ze een hele nacht buiten op straat poohbear, je kan hem beter hele dagen dragen, maar op je huid is goed!
ik heb ook een maansteen maar heb hem nog nooit opgeladen of ontlaad zou dat erg zijn ? zo eerst maar eens even doen dan . L.sybje
ooohh vandaar dus nou moet ik hem eerst 10 min onder een spoelende koude kraan houden en dan 24 november buiten hangen ? L.sybje
hai meiden, ik ben vandaag ONGESTELD geworden! Echt gewoon echtecht! Buikpijn, rugpijn, en veel Ben blij Morgen de gyn bellen voor een afspraak voor de 1e FM!En dinsdag beginnen met clomid 50! Woehoe! Voor mijn gevoel gaan we nu echt weer beginnen! @ milla. ja ik ben nu ongesteld, ik hoop dat het er bij jou ook aan zit te komen, dan gaan we weer lekker gelijk op! iedereen een lieve groet van een opgeluchte Taliaa
9november; Sam mv kylian naar gyn voor FM 12 november: Sas7 1e echo om te checken of het hartje klopt. Makkie FM (op cd 13) 14 november: Linda ongi na orgametril? 21 november: Meisje0123 NOD 24 november: Mariska FM 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg). bij ongi bellen voor HSG en daarna spuiten met IUI. Milla: Ongi afwachten en dan beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: weer door naar 4e ronde Clomid 100 mg en Pregnyl Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is .... Taliaa: 11/11 ongi, 13/11 start clomid 50mg en waarschijnlijk 20/11 1e FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten
je doe hem nu onder stromend water, 1 keer in de week. dan 24 november doe je hm weer ondre stromend water en leg je hem snachts buiten
@taliaa: wat kun je toch blij zijn met je ongi he ? fijn hoor nou op naar je fm ! @ sam : oke en bedankt ! L.sybje
Taliaa, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, hier nog steeds geen ongi of iets dat er op lijkt.. Ik ga er niet vanuit dat onze cyclussen nog gelijk gaan lopen, maar ik wil je in ieder geval al wel veel succes wensen!
danku dank u @milla, een dikke digi knuf voor jou hoor! balen dat je ongi maar niet wil komen! succes als je de gyn belt! en ik hoop dat je snel ongi wordt en kunt beginnen met de clomid! liefss, taliaa, moet dalijk gaan werken, bleghh
hee meiden, Fijn Taliaa dat je ongi bent geworden! Super nu kun je verder! En Milla vervelend dat jou ongi nog op zich laat wachten, daar wordt je dan wel onzeker van he? Ik werd na een kuur duphaston tijd geleden ook niet ongesteld.... moest ik alsnog aan de primolut, waren we zo weer 2 weken verder.... echt balen. Hoop dat je alsnog vandaag ongi wordt! Sybje: ik denk dat die klodder slijm je eisprong betekend. Sommige eitjes kunnen wel langer dan 12 uur leven, dus een keertje extra klussen kan geen kwaad denk ik! Mariska, hihihihi dat je ff vergeten was de clomidjes te nemen.... hahaha wel een goed teken dat je dus niet extreem ermee bezig bent! Maar nu niet meer vergeten he? Hoop dat je snel resultaat hebt en dat je niet al te vee last krijgt van de clomid.... Sas, je hebt toch morgen je eerste echo? Spannend meid! Geniet ervan! All: mijn verjaardag was gisteravond erg geslaagd! Ff geen gepraat over zwanger/babý's/hormonen... dus dat was fijn. Heb wel een paar wijntjes gehad, maar die heb ik mezelf gewoon ff gegund... mag wel naar bijna een jaar niet gedronken te hebben toch? Twas heerlijk in iedergeval. Morgenochtend voor FM naar het ziekenhuis. Hoop dat er weer wat moois zit, want ik heb echt veel last van mijn buik. Links en rechts. Vooral met slapen lig ik niet lekker op mijn buik.... ook nu voel ik het. Geen hele erge pijn hoor, beetje beurs gevoel. Sorry voor het lange verhaal! Fijne zondag allemaal! (Jee, nu ik dit typ, kreeg ik ineens een pijnscheut rechts! Zou mij eisprong vanzelf komen? mmmmm heel apart...)
@sam mvkylian. oooh...dus ook 's nachts aanhouden? Mmmh, was altijd bang dat ik erin verstrengeld raak met dat gewoel van me! Ik heb hem ook niet opgeladen/ontladen, gooi hem gelijk onder de koude kraan hierna! En 24 november moet ie buitne slapen? Moet het buiten of kan het ook achter een raam?
ik heb mijn maansteen dag en nacht om, alleen niet met douchen. Schijnt dat te warm water en zeep/shampoo niet goed voor de steen is. Verder elke week in stromend water leggen en met volle maan opladen. Liefst echt buiten, of anders voor het raam leggen/hangen. Ik heb ook een knuffel maansteen (grote platte steen) die ik onder mijn kussen heb snachts en soms in mijn broekzak. Je stelde deze vraag aan Sam, maar was ff zo brutaal te antwoorden hihihihi....
@makkie...geeft niets hoor, hoe meer info, hoe beter! Thanks (ps mn vriend ligt helemaal dubbel om "ons domme geouwehoer" over maanstenen!) Hij gelooft er niet in. Nou ik wel hoor, en als het niets doet, dan heb ik in ieder gveal een mooie steen om mn nek hangen! whahahhah
hahahahaha zo denk ik er ook over! En zeker als zwanger worden niet zo makkelijk gaat, dan trek je alles uit de kast wat ook maar KAN helpen toch? En mannen zijn volgens mij sowieso een stuk nuchterder daarmee..... maar baat het niet schaad het niet! En het is zeker ook gewoon een mooi sieraad!
Milla bij het HSG onderzoek zetten ze een klemmetje op je baarmoedermond en daarna wordt er contrast vloeistof in de baarmoeder gespoten. Door middel van een rontgen foto kan nu gezien worden of de eileiders vrij zijn. Taliaa Super dat je ongesteld bent geworden! Mariska goed zo even lekker een maandje niet tempen. Ik ga duimen dat dit jullie maand gaat worden. Deborah wel gelijk vertellen wanneer je de eerste echo hebt he! en voel je je eigen al een beetje zwanger? Sybje zou inderdaad je eisprong kunnen zijn! Sas spannend hoor morgen veel succes! Bij mij gebeurd verder niks bijzonders. Nog steeds ongi en een raar idee dat ik geen clomid meer hoef te slikken. Vooral aan het toeleven naar Vrijdag dan weten we weer een stukje meer. Fijne zondag nog allemaal!
Cira, zou je me wat meer willen vertellen over spuiten ipv clomid slikken? Hoeveel dagen moet je spuiten en vanaf welke dag? En gaat het hetzelfde met het plannen van de FM's? Dank je!
Makkie ik spuit nog niet maar hetvolgende weet ik. Je spuit net zolang tot je een ei heb wat groot genoeg is daarna wordt pregnyl gezet. De FM's zijn vaker bij het spuiten dan bij de clomid. Hoeveel vaker dat durf ik niet te zeggen. Er zijn volgens mij al een paar dames begonnen met spuiten wellicht dat die je al meer kunnen vertellen dan ik.
hallo allemaal, ik zit inmiddels op de wachtbank en ik kan jullie vertellen dat dat echt verschrikkelijk is hahahah enne even over dat spuiten.. ik heb nu een maand gespoten nadat ik erachter kwam dat clomid niks deed bij mij. Het is echt te doen! het doet geen pijn en dat spuiten lijkt heel wat maar het stelt echt niks voor. ik heb een filmpje geplaats van hoe het in zijn werk gaat op een ander topic. maar nadat ik 75 ie spoot gebeurde er wederom niks ik balen! maar het fijne van spuiten is ; is dat ze door gaan tot dag 28 dus in diezelfde maand kunnen ze de dosering verhogen als dat nodig is. dus in mijn cyclus is de doersing twee keer verhoogd en kreeg op dag 26 een eisprong! dus dat is echt heel fijn. als bij clomid niks gebeurd is dat een verloren ronde en moet je weer eerst ongi worden en heel de riedel weer opnieuw doen. Dus mijn voorkeur is echt spuiten! hoop dat ik jullie een beetje geholpen heb! x