PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    oh ja en als je ei 17 mm is krijg je de pregnyl en weet je precies dat je in de komende 36 uur volle bak moet sexen! :confused:
    haha ;)

2. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    je spuit vanaf dag 3 net als bij de clomid en net zolang tot je een eisprong hebt.max 28 dagen!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Stef en Cira, bedankt voor jullie reacties! Zo ben ik weer wat wijzer!

Stef, nog sterkte daar op het wachtbankje! Duurt lang he?

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

jeetje wat heb ik ineens een buikpijn zeg! Ben er gewoon iets misselijk van geworden. Ik had deze keer minder last van de Clomid dan de vorige keer (lichtflikkeringen, zwarte strepen) maar wel meer last van mijn buik! En opgeblazen gevoel....echt ineens! Herkent iemand van jullie dit?

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

uhm, ik heb toch heel vaak langer gespoten als 28 dagen.
    bij mij moest het heel langzaam opgebouwd worden, ik blies anders binnen de kortste tijd mijn eierstokken op :(

maar idd ik vind spuiten ook veel minder erg als clomid, bij clomid heb ik zo verschrikkellijk last van bijwerkingen en bj puregon weinig tot niks!

6. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Nog effen een vraagje over de maansteen... Kheb hem momenteel in de aarde gestopt om ook te ontladen maar kan dit nu geen kwaad om hem dan om te doen als ie nog niet opgeladen is door de volle maan?
    Anders moet ik nog wachten tot de 24e november...

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

als je hem die 10 minuten onder stromend water doet is ie ook were voor even gereinigd van negatieve energie en dus opgeladen, als je hem dan de 24e buiten legt is het goed hoor

8. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    oh? nou misschien heb ik me vergist :oops: maar het kan ook zijn dat dit de normale protocol is, maar dat jij weer een andere behandling krijgt vanwege je eierstokken?zou kunnen toch?

x

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie!
    Ik heb het ook,sinds gisteren eigenlijk. Alsof mn hele buik vol met gas zit..hahahha
    Irritant gevoel, maar oke, hopelijk een teken dat de clomid nu wel aanslaat! Had dat de vorige keren niet!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja laten we hopen dat het voor ons allebei een goed teken is! Zo erg als nu heb ik het ook nog niet gehad. Meestal heb ik deze pijn een dag of 2 na de pregnyl.....

11. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makki en poohbear ik had het elke ronde met de clomid. begint nu eindelijk wat minder te worden.

12. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Bij ons gaat het klaargelegt worden ;) sexen nee dat is niet meer nodig :)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    voel me net een soort gasbommetje....
    hihi...

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!

Lekker weekend gehad?

Hier alles goed... Heb sinds gisteren buikkrampen op de plek waar ik het normaal altijd voel als ik ongi moet worden, maar het voelt anders, minder heftig.
    Ik ga dalijk eens zoeken op de site naar goed nieuws, misschien dat het iets van een innesteling kan zijn?
    Ik voel het niet heel heftig, maar wel constant zo'n licht zeurderig gevoel.

Nou, we spreken elkaar! ;)

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, als je dus maar even gaat zoeken naar goed nieuws, vind je het vanzelf: dit vond ik ergens in een ander topic, na gezocht te hebben op het woord 'innesteling':

"Ik heb de innesteling heel duidelijk gevoeld. Ik heb ongeveer 2-3 dagen lichte steekjes en krampjes gevoeld. Het voelde heel anders dan menstruatiekrampen. Dit was veel lichter en zat meer aan de voorkant van de buik. Ook straalde dit uit naar de zijkant van mijn buik en liezen. Na een dag of 3 werd dat gevoel veel minder en begon ik gevoelige borsten te krijgen. En inderdaad, zie mijn banner voor het resultaat!"

Dat voel ik ook, dat van die buik! Misschien dat ik mijn borsten ook wel ga voelen! Spannend hoor....

16. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo Dames 21 Novemeber heb ik een echo Dus nog even een week spanning!

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Vanochtend de echo gehad en het hartje zien kloppen. pffff wat een opluchting zeg. Ik had zaterdag ineens bij het afvegen een roze veeg op het wc papier en gisteren een roze streepje in een inlegkruisje en dacht natuurlijk gelijk het ergste. Maar in alle boeken stond dat dit kan gebeuren en dat het een innestelingsbloeding is. maar ja echt rustig slapen doe je dan niet. Nu ik het vanochtend weer gezien heb op de echo, ben ik weer gerust gesteld. Over 2 en halve week weer terug.
    Verder ben ik aardig misselijk s'avonds en lukt het eten overdag ook niet zo goed. maar ja het hoort erbij.
    @meisje maak jezelf niet gek. ik heb mn innestelling ook duidelijk gevoeld. ik had na een paar dagen ineens hele erge kramp en dacht toen dat het vruchtje geland was in mn baarmoeder. enne dat was inderdaad zo.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk sas! Fijn dat het hartje klopt!
    En deborah, fijn dat je een echo datum hebt nu! Spannend hoor!

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, we hebben de laatste tijd wel allemaal goede berichten, nietwaar? Sas een goede echo, Deborah zwanger, Milla gaat tóch weer voor een derde, het kan niet op!
    En Deborah: de 21ste heb ik mijn NOD, dus we tellen saampjes lekker af.... nog 9 nachtjes.... :confused:

Share This Page