PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé meiden,

Ben nog steeds niet lekker. Was vanochtend kotsmisselijk en heb staan janken op mn werk :oops: Nog nooit meegemaakt :( Ook heb ik net een paar uur liggen slapen. Het zal na het weekend wel weer beter gaan denk ik. Dit is niets voor mij iig.

Wel toevallig, ik werk ook met kids, ben leerkracht.

Zo Kenzo, ik vind het er wel een beetje op lijken hoor, ik wil je geen valse hoop geven, maar toch!

Chantje, je wordt zo wel lekker bruin, hihi.

Mariska, kop op meid, we krabbelen samen weer op uit de dip he ;)

Cira, bijna klaar met de provera, fijn hoor! Wat goed dat je zo hebt gepoetst, stuur wat energie hierheen aub ;)

Lot, ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk is als er weer een zwangere moeder is.

Meiden, het beste maar weer!
    Liefs Bloemetje

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje: vervelend dat je je nog zo rot voelt! laat die tranen maar stromen, lucht op!! Probeer van het weekend een beetje te ontspannen...

Mariska: probeer ook een beetje tot rust te komen van het weekend. Lekker een beetje bijslapen enzo. Succes met je rugpijn.

Kenzo: Nou mijn man heeft het toch ook best zwaar. Niet lichamelijk maar ik gebruik hem toch echt als boksbal als ik niet lekker in mijn vel zit en last van mijn hormonen heb!!! :)

Cira: ik kan me voorstellen dat je het netjes wil hebben voor je familie en visite! Het is even een klus maar als je klaar bent is het een fijn voldaan gevoel he :D

Lot: ik werk voor de SKA (Stichting Kinderopvang Amersfoort). dat is best een grote organisatie. Waar woon jij dan?

Hier gaat alles prima, de provera doet goed zijn werk. Ben namelijk opeens vrolijk en dan opeens weer heel boos of verdrietig of blij of chagerijnig of ....................

Allemaal een heel fijn weekend!!!!

Liefs Chantje

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Chantje, wat vervelend he die stemmingswisselingen :(
    Gelukkig ben ik goed bijgeslapen en mn stemming is nu weer positief, hihi. Nu maar proberen omdat vol te houden ;)

Zo ik ga hier gauw aan de poets, even inhalen van een paar mindere dagen...

Fijne zaterdag,
    Gr Bloemetje

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

bloemetje succes met poetsen! voel je je al weer beter?

chantje ik woon in putten en werk in een klein kdv erg leuk maar nu te klein dus op zoek naar andere ruimte erbij!

mariska hoe voel je je?

cira dat is wel fijn als je huis schoon is als je visite krijgt!

liefs

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hello ladies,

Vandaag voel ik me ook alweer stukken beter, kheb redelijk geslapen.
    Deze de vooravond gaat het plezant worden... Tegen 17u30 is er een upperwear party bij een vriendin, dus dat wordt lachen geblazen hé ;) :D
    En dan s'avonds rond 22u gaan we dan met een groepje van 5 dames gaan feesten :whistle: :whistle:
    Het is de prehistoriefuif dus da gaat heel plezant worden \:D/ \:D/
    Amai tis al lang geleden hoor dat ik nog eens weggeweest ben, kgeloof van vorig jaar in november, dus dat kan al tellen hé...

Bloemetje@ Veel succes met het poetsen...
    Lot@ Hoe is het met jou meid? Tbegint al te kriebelen voor dinsdag zeker, voor je fm?
    Chantje@ Inderdaad is dit heel vervelend als je van die stemwisselingen hebt...
    Cira@ Veel plezier met je familiebezoek... Dat zal voor een beetje afleiding zorgen...

Alé dames kzal jullie weer laten, geniet van jullie weekend en vooral van jullie mannetje ;) :D

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi,

Lot ik voel me zeker alweer beter. En jij, al beetje zenuwachtig?

Mariska, veel plezier vanavond!

Fijne avond allemaal!
    Groetjes

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ Kenzo wordt spannend meid hoop het voor je!

@ mariska lekker gefeest lijkt me heerlijk weer eens met de meiden weg te gaan na zo'n lange tijd! Het bezoek zal zeker voor een goede afleiding zorgen. Weekend vliegt voorbij. Als de duivels komen stuur uj ze door hoor!

@ Bloemetje energie straaltraal. Veel succes me de stemmingswisselingen lijkt me behoorlijk irri. Ik heb veel zin in de vogende ronde hoop zo dat het wat doet.

@lot Aankomende dinsdag hoop ik dat er een mooi eitje te zien is bij je!

@all fijne pinksterdagen!

8. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, ik hoop het ook echt voor je meid! We zullen flink duimen!

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Dank je bloemetje en de rest natuurlijk. Ik hoop gewoon dat we met zijn allen binnenkort een mooi ei hebben.

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb gister een vrijgezellenfeest gehad. We zijn wezen erotisch dineren in Rotterdam!
    En vanavond gaan we naar de bioscoop naar Pirates of the Carribean!

Een leuk weekend dus, is erg goed voor mijn humeur! :)

Fijn dat bloemetje en Mariska zich weer wat beter voelen !

FIJNE DAGEN...........

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Chantje Veel plezier vanavond!

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, we gaan er met zn allen voor! Met al dat geduim voor elkaar moet het toch lukken ;) Is je bezoek er al? Of zijn ze al geweest?

Chantje, hihi erotisch dineren :) , je zult wel gelachen hebben. Veel plezier vanavond!

Ik had gisteravond ook een feestje, was erg gezellig en idd goed voor je humeur. Vandaag doe ik al de hele dag niets, heb tot 13.00u in mn nachthemd gezeten :oops: Heerlijk vind ik dat af en toe.

Hoe is het met de rest? Houden jullie het nog vol?

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi meiden,

Hier een uitgeleefde meid :D ;) , wat heb ik mij geamuseerd gisterenavond. Twas 5 uur s'morgens toen dat ik thuiskwam en lekker veel gedanst...

Hier mij laatste provera verslonden en nu mogen de :evil: :evil: :evil: komen hoor ;)
    Khoop ook dat de 100 mg clomid meer effect zal hebben op mijn follikeltjes [-o<

Cira@ Veel plezier met je visite, en morgen ook weer je laatste provera... Laat ons hopen dat we snel ongi worden hé, en dat de clomid goed z'n werk zal doen...

Chantje@ Een erotische dinner, wat tof zeg... En veel kijkplezier vanavond in de bioscoop.

Bloemetje@ Troost u, ik doe ook van gans de dag niets hoor :D ;) ...
    M'n benen doen teveel zeer, ja niet meer gewoon om te dansen hé ;)

Lot@ Hoe is met je meid?

En met de andere meiden?

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Zo de visite is net geweest. Leuk hoor ik zie onze tante maar 1 of 2 keer per jaar dus altijd bere gezellig!

@ Mariska fijn dat het zo gezellig was dat! En heb voor ons al een afspraak met de :evil: :evil: :evil: gemaakt, nu maar hopen dat ze hun afspraak na komen en snel verschijnen ;) .

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemtje heb ik ook hoor dat ik vaak een dagje heerlijk in mijn nachtkleding blijf heerlijk ontspannen.

P.S. Is al weer bericht 300 van mij. Pfoe is niet verslavend hier ;) 8)

16. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou hier is er niet veel veranderd.
    Ja voel me ietsje beter, dus geen heftige krampen of steken meer.
    Wel wat rommelen, dus denk dat het toch mn eisprong was.
    Want het heeft 2 dagen geduurd.
    Ben wel heel moe, maar heb he took best druk gehad dus dat is niks ;)

Nu is het dus afwachten, voor de zoveelste keer.
    Verwacht er weinig van hebben jullie dat nu ook dat je zo ongeveer denkt het nooit mee te mogen maken?

Of dat je lijf het gewoon niet kan ofzo?

Alle meiden prettig Pinksterdagen van wat er nog over is.

Nu ik me bedenk een paar dagen geleden zo veemd gedroomd.
    Ik was zwanger van iets wat op een boon leek, je weet wel de vorm van een bruine boon :)

Hoezo we zijn er NIET mee bezig, probeer het wel maar is zooo moeilijk!

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ kenzo dat heb ik ook weleens hoor en vele andere.
    We zijn gewoon wat moeilijker op te starten, maar als je leest op dit forum zie je dat veel heel veel meiden zwanger zijn geraakt na hulp met hormonen oid.

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hi!

Mariska, goed bezig geweest, leuk hoor! Hopelijk word je snel ongi!

Cira, fijn dat het bezoek gezellig is geweest!

Kenzo, succes met afwachten, het kan alle kanten uit. Ik duim voor je! Ik denk niet zo vlug dat het nooit zal lukken, maar de moed zakt me ook weleens in de schoenen hoor. Net wat Cira zegt, we hebben 'opstartproblemen' ;) Maar het komt goed!

X Bloemetje

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames, was even 2 daagjes naar vrienden op de camping heel gezellig alleen jammer van het weer!
    verder voel ik me wel goed wel wat zenuwachtig voor morgen vind het spannend al denk ik haast niet dat 50 mg bij mij wel aan zou slaan maar blijf een beetje hoop houden. Ik heb alleen een branderig gevoel van onderen met klussen :oops: weet niet wat het is mss door de clomid ik weet het niet......

mariska en bloemetje laat maar komen die ongie voor jullie dan kunnen jullie weer verder!

kenzo wie weet een mooi ei gehad hoop het voor je!

chantje hoe is het met jouw?

cira leuk dat je het gezellig heb gehad met je bezoek en laten we hopen dat wij alleen wat moeilijk op te starten zijn en dat het met ons snel goed komt he!

weet niet of ik iemand vergeten ben leef met jullie allemaal mee natuurlijk!
    jammer dat het zo slecht weer is he......

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Lot@ Ja inderdaad jammer van het weer, hier is het zonnetje ook nergens te bespeuren :(
    Khoop dat je morgen een mooi eitje hebt hoor, mijn duimen draaien voor je. Ivm dat branderig gevoel bij het klussen, zou dat toch eens zeggen tegen de gyn hoor.

Hier alles rustig z'n gangetje... Khoop dat de ongi snel komt, want k'sta al te popelen om met de 100 mg te beginnen ;)
    Ja morgen weer gaan werken kheb de vroege ploeg dus pffff kwart voor 4 uit mijn bedje morgenvroeg

Deel Deze Pagina