en milla zijn de duivels er al ? hoop voor je dat ze door zetten zodat je met de clomid kan beginnen L.sybje
ik heb sinds vandaag toch iedere keer last van mijn buik pfff. kan toch helemaal niet vrijdag zat er nog nagenoeg niks! zou het dan toch? aaarrrgh had beloofd mezelf koel te houden deze ronde! moet ik niet ineens van alles gaan voelen
en milla zijn de duivels er al ? hoop voor je dat ze door zetten zodat je met de clomid kan beginnen L.sybje
ik heb sinds vandaag toch iedere keer last van mijn buik pfff. kan toch helemaal niet vrijdag zat er nog nagenoeg niks! zou het dan toch? aaarrrgh had beloofd mezelf koel te houden deze ronde! moet ik niet ineens van alles gaan voelen
Hihi, ik woon niet in de buurt van Weert, ik woon veel noordelijker, in de buurt van Sevenum. In Weert praten ze ook echt Limburgs toch? Tja wij zijn rasechte brabanders en moeten nog zo aan het accent wennen hier
Spannend Sam! Wanneer is je volgende FM? @ all Bedankt voor jullie aanmoedigingen, ik denk zelf dat het nog een paar daagjes duurt voordat het echt doorzet maar wie weet, is het begin gemaakt!
Ik vind dat accent ook altijd grappig om te horen! Kom toch weer lekker terug naar Brabant Milla, is toch veel leuker (grijns!). Doei!
milla, heb geen fm meer deze keer. mijn gyn is met vakantie en ik heb ervoor gekozen om niet naar de andere te gaan dus helaas pindakaas, tis op de goeie gok nu
Haha, mijn mannetje werkt maar alleen en de huizen zijn hier veeeeeeeel goedkoper, dat zul jij ook vast wel weten.. Ook de omgeving is hier veeeeeel mooier, wij wonen midden in het peelgebied! Alhoewel het kempen gebied waar jij woont ook erg mooi is!
Heey Milla, Is je ongi al doorgezet? Ik hoop het voor je dat kun je lekker snel beginnen met Clomid! Sorry dat ikje nog steeds niet aan heb gemeld bij de msn, heb het de laatste weken errug druk gehad helaas. Volgende week heb ik ietsmeer tijd ervoor! We zitten nu een beetje in hetzelfde schuitje. Ik hoor morgen of ik mag starten met provera. dan ongi afwachten en dan op de derde dag starten met Clomid. Ben benieuwd! Liefs Nikkie
@stef ik vind het ook niet makkelijk hoor die wachtweken, voel ik iets dan denk ik zal wel van de pregnyl zijn en wil gewoon niet ergens op rekenen omdat ik iets voel, maar hoop het zo!
ga zo maar een de 2e ovutest doen... moet eigelijk nog een uurtje wachten, maar kan niet langer mijn plas ophouden hahahaha hoop dat ie weer wat meer positief is!
lastig he, dat je ook van alles voelt door die pregnyl! weet wat je bedoelt.... hoeveel dagen na de spuit zit je? Volgens mij moet dat na 10 dagen wel je lijf uit zijn...
@ Lot wanneer heb jij je NOD @ Nikkie, ik ben benieuwd ik hoop dat clomid bij jou ook wonderen gaat verrichten, leuk dat je iets van je laat horen, wie weet tot op msn, veel succes in ieder geval! @ Makkie, welke testen gebruik je?