zou dat ja na tien dagen? weet iemand dat misschien?! wacht ik ga het vragen onder de topics.. lot dan weet jij ook weer iets meer! en makkie, met drie eitjes ! dan moet er toch wel 1 raak zijn! groetjes
hey meiden, ik wou eigenlijk deze maand geen ovu testen en niet tempen, merk aan mezelf dat ik er dan nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer mee bezig ben wat niet altijd goed is voor me
ik heb ovitrelle gekregen van 6500 i/e Oftewel als ik donderdag nog last heb van mijn borsten.... haha nee moet zo niet gaan denken!
Meiden ik schrijf niet zoveel, omdat ik het er druk heb met mijn werk! Thema SINTERKLAAS! maar ik wil jullie alle nog succes wensen en hoop dat er deze maand weer Positieve berichten komen! Hier gaat alles goed, ik wen langzaam aan het idee! Ik moet nu wel snel mijn rijbewijs gaan halen hahaha, en dat beangst me een beetje, ik mag in Januari wel afrijden maar goed wie zegt dat ik het haal he! maarja gelukkig is de baby er niet binnen 2 maanden, dus ik heb nog even
Misschien je eisprong gister of eergister al gehad, of kan dat niet? Nogmaals, welk merk testen heb je?
ik had je al gezegd welke testen ik heb, stukje terug. Gister waren de eitjes ernog en de gyn zei dat ze niet verwachtte dat ze vanzelf voor donderdag zouden springen (de grootste was pas 15,5 mm) Misschien heb ik gewoon de lh piek gemist en springt ie alsnog binnen 40 uur?
Hoi dames, heb zondag 4 november 5000IE pregnyl gehad! stef waar heb jij last van? Milla volgens mij heb ik ook 4 november mijn eisprong gehad dus dan is rond zondag/ maandag mijn nod denk ik...... Ik kan niet zeggen hoeveel ik hoop dat het raak is ben bang dat het toch weer even hard word als ik ongi word! allemaal succes!
Makkie spannend zeg! Lot ik duim heel hard voor je ! Sam moeilijk he had ook echt zo van even een maand geen hormonen dan denk ik er niet zo aan maar ben zo benieuwd of ik nu toch nog een eisprong krijg en wellicht dat... Ach ook wijzelf kunnen ons eigen helemaal gek maken erover
cira, erg he. zou zo morgen naar de apotheek rennen om ovu testen te halen, maar dan word ik nog gekker als ik al ben
Goedemorgen dames! Hier een drukke dag op het werk! Lekker, we zijn weeeeer een dagje dichter bij NOD!
Gisteren is moeders voor moeders geweest. Bah wat stinken die bussen zeg Maar ja daar moet ik maar door heen. en vanochtend moest ik plassen, hou ik de opvang kan eronder, kan ik niet plassen. pffff. En toen ik op mn werk kwam moest ik nodig. oeii wat was die file lang zeg. Ze zijn hier de randweg in Eindhoven aan het verbouwen en hebben ze mn afrit verkleind waardoor je nu 3km van te voren al in de file komt te staan. Niet prettig als je nodig moet plassen. Maar ja hoort erbij. Verder gaat hier alles zn gangetje. @meiden op het wachtbankje. Mn duimen zijn stompjes geworden zo hard zit ik voor jullie te duimen. gr, sas
Zo herkenbaar van die flessen, bah! Ik heb de eerste keer ook meegedaan, maar werd echt misselijk van die geur, het ging me op den duur zo enorm tegenstaan.. Maar je doet het voor een goed doel, dus je gaat ook niet stoppen. Ik heb een stukje van het berichtje weggehaald. Omdat ik je niet wil ontmoedigen
Sorry dat ik dat gemist had van die testen.. Ik probeer alles van iedereen zo goed mogelijk bij te houden maar soms zie je wat over het hoofd Ik weet ook niet hoe dat kan, misschien heb je inderdaad die piek wel gemist.