hey hey nou ik heb vanmorgen bloed laten prikken ......het ging voor geen meter ik leek wel een speldenkussen , iedere keer douwde ze opnieuw die naald er in......vreselijk! nou ja puntje bij paaltje hebben toch nog een buisje afgetapt ....(heb wel een zere arm) morgen belt de fert arts met de uitslag , of ik wel of niet een goede eisprong heb gehad .....zucht ben zo zenuwlappig ..... L>sybje
Bedankt voor het duimen Milla! Hoop dat het zin heeft. Als het deze keer niet raak is, ben ik denk ik wel erg teleurgesteld (erger als vorige keren dan). Heb het gevoel dat het misschien wel gelukt is deze keer. Ben licht misselijk (of ik denk dat ik dat ben?!), heb geen cola light gedronken en Etos Zwanger worden pillen gehad, heb 2 dagen krampjes gehad in mijn baarmoeder en nu nog af en toe en Pendelmieke heeft November voor mij gependeld... Tja, als het NU nog niet raak is! Nog even afwachten...
Ik denk pas dinsdag ofzo. Mijn NOD is woensdag, en ik wel EIGENLIJK het mannetje verrassen met een positieve test op dinsdagavond.
Zoooo daar ben ik weer eens. Wauw alweer een hoop geschreven door jullie dames, niet bij te houden. Een beetje uit zelfbescherming en tijdgebrek heb ik me wat afzijdig gehouden, wel het 1 en ander gelezen. Te veel om op iedereen persoonlijk te reageren. Het is voor een aantal dames weer spannend. Hier is het ook spannend aan het wroden. A.s weekend zou de nod moeten komen. Ik voel van alles maar waar het van is? Mijn (.)(.) zijn zeer pijnlijk, mijn buik is opgezet en is zeer gevoelig vooral als ik zit. Maar het zijn geen krampen zoals ik heb voor de nod. En heel opvallend mijn huid van mijn gezicht is ineens niet meer vet. Het wachten duurt lang . We blijven hoop houden , maar het is zo moeilijk.......
en ik sorry dat het een beetje bot uit de hoek kwam... las het terug en het staat er een beetje onaardig.... maar dat was natuurlijk absoluut niet de bedoeling! Misschien onbewust beetje stress ofzo.....
Fleurrebel en Meisje: wat spannend voor jullie zeg! Jullie NOD komt nu wel heel dichtbij! Ik hoop het zo voor jullie! Tis weer de hoogste tijd dat er weer een paar dames in het ROZE gaan! Ik duim hier rustig door! Sybje: spannend dat je morgen de uitslag krijgt en vervelend dat het prikken zo moeilijk ging! Heb dat ook een keer gehad, niet fijn! Maar toen werd het ook gedaan door iemand in opleiding, misschien dat het daar aan heeft gelegen hahahaha All; over een uurtje stap ik de auto in naar het ziekenhuis voor nogmaals een fm. Gister deed ik 2 ovulatietesten, de eerste was bijna posi, de 2e echt nega.... nu vanmorgen weer een en deze is ook weer bijna posi?! Snap er de ballen niet van. Maar ja, tijdens de fm zal wel duidelijk worden hoe en wat. Gisteravond een slijmprop (draderig) verloren, denk dat mijn ei er echt wel aankomt.... en heel stom... we hebben gister tegen advies van de fert.arts in toch onbeschermd geklust... Maar we wilde er toch voor gaan.... hoop niet dat ze erna gaat vragen straks..... wordt vervolgd! Meiden, toi toi toi!
@ Makkie: ik snap heel goed dat je stiekem toch geklust hebt. Lijkt me ook super lastig om 3 eitjes te laten lopen. Succes bij de FM!
Geeft niet hoor, ik heb het in ieder geval niet als bot of onaardig ervaren Succes vanmiddag bij de FM, en van dat klussen snap ik ook wel, zwanger worden is natuurlijk nu prioriteit, en de kans is natuurlijk klein dat het een drieling wordt.
effe een ego bericht ..... ik heb toch zo'n barstende buikpijn ...links onderin , het voelt als krampjes iedere keer ...ik word er niet goed van ......voelt niet als ongi ben een beetje ongerust ik had het gisteren ook al maar vanmorgen was het over nu begint het weer.... L.sybje
Klinkt toch echt als een naderende eisprong! Kan het niet een tweede eitje zijn dat doorgegroeid is? Misschien is een ovutestje wat?
nog een ei ? ze zag er maar 1 .......en die is cyclusdag 13 gesprongen ....morgen belt ze met de uitslag wil het dan even in de groep gooien van de buikpijn ...tenminste als ik het volhoud .......pppff neem zo maar wat in .... L.sybje
Sybje: ik zou ook even bellen als je echt veel pijn hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! All: zonet bij de fertarts geweest, en het ziet er nu alweer heel anders uit! Ten eerste was mijn baarmoederslijm nu helemaal top, daar stond ze echt van te kijken. Waarschijnlijk krijgt mijn slijm een groeispurt als ik vlakbij de eisprong zit. En de dit was tevens de eerste keer dat ik in een cyclus 2 keer voor een fm kwam, dus misschien is het al die keren daarna wel goed geweest, maar omdat ik toen geen fm had wist ik dat niet.... Verder zijn er nu nog 2 eitjes die mee doen in de running. Eentje van ruim 19 mm en eentje van van ruim 16 mm. De derde is niet veel gegroeid, dus doet waarschijnlijk niet meer mee. We mogen dus gewoon verder klussen! Ik moet vanavond de Pregnyl zetten en dan heb ik waarschijnlijk morgenavond mijn eisprong.... Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen!
Ik wordt op dit moment een beetje gestoord van de onzekerheid, vandaag helemaal geen krampen en bruinverlies gehad. Ik weet het ook niet meer.. Ik wil zooo graag ongesteld worden!
hey meiden ik heb even op advies van milla een ovutest gedaan ....maar die was negatief ...morgen toch even vragen waarom ik zo'n buikpijn heb ...als ik het red tot morgen kan niet meer recht op lopen van de pijn ...... L>sybje
hee syb, dat klinkt echt niet goed hoor! Hoeveel dagen na je eisprong zit je? Heb ook wel eens gehoord dat meiden rondom de innesteling erge buikpijn hadden. Maar als je het niet volhoudt en niet vertrouwd wel vandaag bellen hoor!