vrijdag of zarterdag is het ei gesprongen ....het word nu ietje pietsje minder ....had het gisteren ook maar niet zo erg .....wacht het nog eefjes af , hoop eigenlijk dat het pijn van iets goeds was .......maar dat zal wel weer niet L.sybje
Ik hoop ook dat het een goed teken is die pijn! Maar denk zelf dat het nog een beetje te snel is voor een innesteling.... Maar je weet het niet he? positief blijven! Misschien is een warme kruik een idee?
ooh ja een lekkere warme kruik ....mmmhh dat ga ik gelijk na het eten doen bedankt voor de tip makkie ! L.sybje
Eerst ben ik aan de anticonceptiepil gegaan vanwege de erfelijkheidskwestie.. We zouden definitief niet meer voor een derde kindje gaan. Daarna kon dat toch dus ben ik na (ik weet niet meer precies) een dag of 12 gestopt met de anticonceptie pil. Vervolgens werd ik niet ongesteld. Na een week heb ik de gyn gebeld en heb Prorvera voorgeschreven gekregen, een tiendaagse kuur. Na 1 dag kreeg ik buikkrampen en bruin verlies, dus ik dacht dat mijn ongi er aan zat te komen. Toen heb ik dus de gyn gebeld en ik mocht stoppen met de provera omdat hij ook dacht dat de ongi door zou gaan zetten. Maar nu is het dus weer weg.. zucht.
Hoi dames, ik ben zo bang dat het over is hier, kwam vanmorgen uit bad en voelde wat stromen ik afvegen was bruinig en vanmiddag ook wat, ik had zo'n goede hoop had de afgelopen dagen een zeurend gevoel in mijn buik en nu niet echt meer... sorry van het ego berichtje baal een beetje!
@milla : he balen zeg , kun je nu niet als nog een kuurtje krijgen om ongi te worden ? @lot :balen zeg ! L.sybje
Jee wat balen Lot! Weet even niet wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik hoop dat het geen ongi is.. Ik had het zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn.. Ik wens je heel veel sterkte.
Ja ik heb die provera kuur hier gewoon liggen, de gyn stelde voor om tot vrijdag te wachten, maar ik denk er over om vanavond gewoon verder te slikken.. Ik heb het een beetje gehad met die onzekerheid. Balen trouwens voor jou zeg, die buikpijn.. Hoe dan ook als het zo erg is zou ik dat zeker morgen even overleggen met je gyn. Ik hoop dat je ei in ieder geval gesprongen is, en je wat dat betreft morgen goed nieuws krijgt.
@milla ja joh die dag maakt niks uit gewoon slikken en helemaal af maken of je nou briunverlies krijgt of niet gewoon doorgaan ...tenminste dat zou ik doen ... @all : ik geloof dat ik maar weer even de strijdbijl ga begraven , het is nog vroeg maar ik ga er van uit dat ik weer een slechte eisprong heb gehad ...zal het weekend wel weer een bloeding krijgen , ik hoop nu dat ze me een keer goed gaan behandelen , ben het een beetje zat aan het worden zo .... L.sybje
Lot: nee toch! Hoop zo dat niet door gaat zetten! Nog niet opgeven hoor! (sorry ben het even kwijt, wanneer was je nod precies?) Milla: ik zou morgen de gyn bellen of je verder mag gaan met provera. Zou het zelf niet zo maar gaan slikken.... Syb: waarom denk je dat dan? De buikpijn hoeft niet meteen iets vervelends te betekenen hoor! Dit heb je toch nog niet eerder gehad? Vaak zegt je gevoel natuurlijk wel iets, maar toch moet je nog wel even van het positieve uitgaan hoor! Wacht eerst nog maar even de uitslag morgen af......
14 november: Linda ongi na orgametril? 16 november: cira HSG onderzoek 20 november: Taliaa allereerste FM 21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD 24 november: Mariska FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 6e ronde clomid (5e met 100 mg). bij ongi bellen voor HSG en daarna spuiten met IUI. Milla: Nu aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 40 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is .... Taliaa: 11/11 ongi, 13/11 start clomid 50mg en 20/11 1e FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten
maar dan is het toch nog te vroeg voor een ongi? Of heb je dit altijd als voorbode van je ongi? Anders zou het natuurlijk ook een innesteling kunnen zijn [-o<
Jeetje wat een negatieve instelling Sybje, ik snap dat je door de pijn misschien somber bent en ook al heb jij een goede intuitie en voel je het allemaal heel goed aan, ik zou pas het bijltje er bij neer gooien als daar echt reden toe is, buikpijn kan vanalles betekenen, kom op meid. [-X Bij deze een zachte en vriendelijke virituele schop onder je kont
Makkie ik weet nu zeker dat ik een ei heb gehad heb weleens vaker van te voren paar dagen bruin verlies gehad toen ik nog niet in de mm zat maar werd dan niet heel erg ongi.... Ik hoop zelf ook dat het een innesteling is maar is dat niet wat laat? zou wel weer flink balen zijn als ik ongi word maar ja kan niet meer doen dan nu afwachten......
Ik heb met hubbie overlegd en we gaan gewoon door met de provera, ik heb geen zin meer om nog langer tijd te verspillen.. Het kan sowieso geen kwaad. Volgens de bijsluiter is een dag de pil niet innemen nieterg en moet je gewoon door gaan.. Nou dan doen we dat maar, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar Chantje had toch ook bruinverlies rond haar NOD, vlak voordat ze een positieve test had?
@milla en makkie : bedankt voor jullie lieve reactie's , ik zal toch tot morgen meot wachten , mijn gevoel zegt dat het negatief is maar ik zal het gewoon moeten af wachten ...en dat is niet altijd makkelijk maar goed dat weten jullie ook maar al te goed .... L.sybje