PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zoek even dat berichtje van Chantje voor je op Lot..

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hoop het ook zo lot ......zucht nou ja nog een paar uur dan weet ik meer ...maar goed een goed ei betekent nog geen zwagerschap hihi maar het betekent voor ons wel weer een stapje dichterbij ....

hey lot wanneer heb je je ei nou gehad dan ?
    later dan normaal ?

L.sybje

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel milla !

L.sybje

4. Milla

Milla Niet meer actief

Lot vanaf blz 102 kun je lezen hoe dat toen met Chantje ging ook bruin/rood verlies.. Misschien wordt jij wel gewoon ongi, al hoop ik dat van niet, maar wilde je even laten weten, dat dit ook tot de mogelijk heden behoord.

Sybje, Graag gedaan hoor! ;)

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

volgens mij hebben wij vandaag allemaal een rotdag :x hier ook al gedoe, mijn ongi komt maar niet! De vorige keer krijg ik het op de 5e dag na de laatste orgametril ('s ochtends heel vroeg) en dat is dus vandaag maar nog helemaal niks :x :x :x Ik hoor altijd de meeste over provera dus ik kan me ook met niemand vergelijken...wil verder :(

@all: jullie allemaal succes

@wachters: houden jullie het nog vol?

@lot: ik blijf duimen meis maar snap dat je al depri bent

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ik snap precies hoe jij je nu voelt.. zucht.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    en ik hoe jij je voelt :rolleyes:

heb net wel wat opgezocht en vond een gesprek waar onder andere sybje, sas en chantje meededen (onze pco-vriendinnetjes) en daar stond dat het nog wel tot 7 dagen kan duren dus ik moet nog ff geduld hebben.

Nu denk ik dus... was ik maar eerder begonnen met die pillen maarja, ik wil nog 1x :evil: en daarna nooit meer :D

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda bij mij duurde het inderdaad ook altijd een poosje voor dat ik ongi werd hoor , heb zelfs een keer gehad dat ik de gyn belde om te overleggen want het kwam niet toen zei de gyn als het nu niet komt dan komt het nooit meer uit jezelf ....slik , zei hij een beetje lullig .....maar goed die nacht werd ik gelukkig ongi .....

kun je niet met je gyn overleggen om een binnenwaartse echo te maken of zo effe kijken hoe het daar binnen zit ?

L.sybje

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    milla bedankt voor het opzoeken ik blijf nog een beetje hopen dat het zo gaat als bij chantje, kan alleen niet terugvinden hoeveel dagen na het ei chantje bruin verlies had?

allemaal heel veel succes! en bedankt voor de lieve berichtjes!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    als ik ongi word krijg ik een echo om te beginnen met spuiten, ik wacht nog even af, mocht ik het maandag nog niet zijn dan bel ik even!

11. Milla

Milla Niet meer actief

@ Lot, heb even voor je gekeken maar Chantje had op 8 augustus haar eisprong (blz 89) en op 20 augustus Dat bloedverlies (blz 102) dus 12 dagen..

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje ik heb een dag voordat in ongi zou moeten worden ook ongelofelijke buikpijn gehad. Het was voor het eerst dat ik zo'n pijn had. Ik was er ook heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden. Maar dat was niet het geval.

@lot23 buinverlies hoeft niet perse wat te betekenen. Ik heb het afgelopen week gehad, en dat heeft ook met de innesteling te maken. Wij hadden deze ronde ook zoiets van dit is een generale repetitie omdat we niet hebben kunnen klussen zoals het ziekenhuis het eigenlijk wilde. Maar het was toch raak. Dus geef de moed niet op. Ik weet hoe onzeker het nu is, maar geen bloed is goed. En innestellingskrampen lijken heel erg op menstruatiekrampen. En hele erge buikpijn kan ook betekenen dat je darmen ruimte maken voor de baarmoeder. Die zijn ook heel pijnlijk. (spreek uit ervaring)

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    HALLOOOOOOO DAMES! :D

Hier maar weer even een vrolijke noot om jullie op te vrolijken! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik heb vandaag wederom een drukke dag, maar zal in de spaarzame vrije momentjes wel even checken of hier nog nieuws is!

En Lot23: positief proberen te blijven hoor!

Groeten uit een IJSkoud Brabant!

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    he meisje hoe kom je daar nou bij dat het koud is in brabant. Ik ben nog niet warm van de auto krabben. Waar woon jij in Brabant. Ik woon zelf in Helmond.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden .....

de fert arts zou mij vandaag bellen zo rond de middag maar ik heb zo'n ongelovelijk pijn in mijn buik alleen maar links onder in ik weet 90%zeker dat het mijn eierstok is ....dus ik heb vanmorgen gebeld ik denk dan is het nog vroeg dag zegt de ass dat ik moet wachten tot de fert arts mij belt .....denk ze som dat ik buikpijn heb van de zenuwen .....ggrrrrrrr :evil:

nou ja nou moet ik maar wachten .........

L.sybje

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi meiden!

Nou de pregnyl zit er sinds gisteravond weer in.... ging gelukkig weer goed. Nu heb ik rond vanavond/vanacht mijn eisprong.... en dan is het lange wachten weer aangebroken pffff spannend!

Fijne dag allemaal en ik denk aan jullie!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben net gebeld door de fert arts ......mijn eisprong is harstikke GOED gegaan .... oohh men ben even heel gelukkig , hilarisch gewoon , het zegt niks over een zwangerschap natuurlijk ! maar goed ben zo blij , weer een stapje dichterbij !

oh ja en de buikpijn is waarschijnlijk omdat dat daar dat mega ei heeft gezeten en dat vult zich nu weer met vocht etc ...kan tot de ongi duren en evt een tijdje in de zwangerschap

L.sybje

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Sas: ik woon in Valkenswaard (ja, die plaats waar je zo goed op stap kunt gaan!)

@ Sybje: JIPPIIEEEEEEE GOED NIEUWS! GOED ZO!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Sybje: wat een super goed nieuws! Gelukkig heb jij je voor niks zorgen gemaakt.

Lot: Hoe gaat het nu met jou?

Makkie, klus ze ;)

Hier is het ook erg koud haha, de kinderen hebben allebei de griep en liggen met koorts in bed, dat is wat minder.
    Fijne dag allemaal!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sybje: wat een mega goed nieuws zeg! Gefeliciteerd! je zult zien dat je straks gewoon lekker zwanger bent! Joehoe! En over de buikpijn hoef je je dus geen zorgen te maken... is alleen wel lastig!

KOMT ALLEMAAL GOED!

Deel Deze Pagina