@makkie : ja spannend he , maar jij ook met je 2 eien ....hihi en ever over de iui ...doen ze ook wel eens als jij heel vijandelijk slijm in je hebt die alle zaadcellen doden , dan brengen ze het verder in .... L.sybje
dat doen ze alleen dus als samenlevingstest mislukt is, want dat betekent dan dat je te zuur bent of sperma niet diep genoeg komt
even over als clomid niet aanslaat na 6 keer, en het zaad is gewoon goed, dan gaan ze eerst nog hormoon spuiten proberen, voordat ze IUI gaan doen. Enneh met spuiten kun je ook mooie resultaten krijgen hoor. Kijk maar naar mij, en volgens mij volgen Lot23 en meisje23 deze maand. Daar ben ik van overtuigd. En wie weet werkt de clomid wel gewoon goed bij jou. Bij mn zusje werkte dat de 1e keer ook geweldig, met een tweeling tot gevolg. Er zijn genoeg meiden die wel zwanger raken van clomid. Enneh met positief denken kom je ook al een heel eind.
dank jullie, meiden! Idd positief zijn is de eerste stap Dat probeer ik ook, maar af en toe bekruipt me een naar gevoel.. Gisteren waren we bij mijn nichtje (2 weken oud) en had hubbie haar voor het eerst vast, zooooo lief En hij was ook echt verkocht, we wilden haar mee naar huis nemen, maar helaas we hadden geen maxicosi, haha.. liefss aan aaaaalllllleee LIEVE meiden hier! Jullie zijn topperdepop!
Hoi dames, hier is het helaas echt game over het heeft nu doorgezet! Een k** dag gehad veel gehuild was echt van slag en mijn man is ook van slag komt denk ik door alles samen mijn broertje waar het per ongeluk raak is en dan ongesteld geworden en dan weer ergens dat lichtpuntje vinden om door te gaan en die vind ik wel maar vandaag even niet.... morgen weer beginnen met spuiten en bellen wanneer fm. Hoe lang moet de periode tussen ei en ongi zijn? alle dames veel succes!
neee lot! dat meen je niet! dus je hebt nu echt roodverlies? echt ongi? Pfff wat kl*te zeg! Ik geloof dat de fase tussen ei en ongi (luteale fase) niet korter dan 10 dagen mag zijn, omdat het innestelen dan moeilijk plaats kan vinden. Geloof dat tussen de 10 en 16 dagen 'normaal' is... Echt naar voor jullie, zeker na het nieuws van je broertje... tis niet eerlijk! Sterkte meid!
@ lot23, wat ontzettend balen! zeker zo in het contrast van je broertje! sterkte en een dikke digi knuffel
Makkie en taliaa bedankt voor jullie lieve woorden en wat is het toch heerlijk dat ik hier mijn verhaal kwijt kan
O wat jammer Lot! Ik had het zo voor je gehoopt! Ik begrijp heel goed dat je nu verdrietig bent.. Het zal wel niet mee vallen dat spuiten en dan krijg je dat van je broer er ook nog eens bovenop. Misschien heb je daar de pijn nog wel van opzij gezet omdat je nu ook hoopte zwanger te zijn, dan komt het vandaag nog harder aan.. En nu moet je ook weer opnieuw gaan spuiten pfff.. Nou een hele dikke knuffel, en ik hoop dat je dat lichtpuntje snel weer gaat zien!
Ohh nee lot Dikke knuffel hiervandaan. Sybje super een mooi ei gesprongen! Makkie klus ze vanaaf! Milla hoop dat de ongi snel komt! Meiden hier twijfel of we direct doorgaan met spuiten en de IUI. Ik ben bezig met een nieuwe baan (overigens is daar part time werken geen probleem) hieraan zit nog een kort leertraject. Ook merken we dat we emotioneel toch wel even aan een pauze toe zijn. Morgen hoor ik of ik door mag naar de volgende ronde (medische keuring). Dan zullen we ook zo ongeveer moeten beslissen wat we gaan doen. Als ik aangenomen wordt gaan we zeker een pauze inlassen en anders denk ik dat we toch proberen door te gaan.
veel succes en sterkte met jullie keuze.. zal niet makkelijk zijn, terwijl ik allebei de kanten snap.... misschien is een tijdelijke korte pauze en je richten op wat anders wel goed! Maar aan de andere kant wil je natuurlijk doorgaan en elke kans aanpakken! Sterkte!
He sas,allereerst hartstikke gefeliciteerd! ik heb deze maand ook gespoten en moet nu wachten tot volgende week vrijdag.. heb erg pijnlijke borsten en volgens mij moet die pregnyl nu wel uitgwerkt zijn.. hoeveelste ronde ben je zwanger geraakt met spuiten? veel plezier nog met je zwangerschap groetjes stef
he lot,, shit !dacht dat we samen door konden voor de volgende ronde....! balen zeg! echt balen als ik weer zo'n berichtje lees altijd sneu.. heb net ook alweer zitten huilen bij babyboom! x
stef daar ging ik ook voor om samen te gaan maar helaas ga jij volgende week maar vast dan volg ik volgende maand ok!
Makkie inderdaad het is zo moeilijk. gisterenavond een goed gesprek met mijn hubbie gehad. die staat hoe dan ook achter mij ook al heb ik gemerkt dat die lieverd eigenlijk niet te lang een pauze wil nemen en het liefst zelfs gelijk doorgaat. Vandaag hoor ik of ik door mag naar de volgende ronde en weet ik of mijn eileiders doorgankelijk zijn. Toch maar even wachten tot na het onderzoek. en dan definitief beslissen wat we gaan doen.
@stef ik was de 2e ronde spuiten zwanger. @lot je hebt deze maand een generale repetitie gehad en volgende maand is het gewoon raak. Zie het positief dat je nu vanzelf ongesteld ben geworden, zonder dat je hiervoor provera hebt moeten gebruiken. En bedenk ook dat je deze maand gewoon 20 procent kans gehad hebt net als een gewoon stel. Bij gewone stellen is het ook niet altijd de 1e ronde raak. Echt het gaat lukken. Neem dat maar van mij aan.
Hallo allemaal! Weer een boel geschreven zeg! Allemaal een fijne dag vandaag! (overigens begint dit weekend voor mij het 'broekloeren')....