PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Heftig hoor, maar ik kan het heel goed begrijpen.. Hubbie is nu ook bezig met een andere baan, en de kans is heel groot dat hij wordt aangenomen. Aan de ene kant super fijn want waarschijnlijk is het een super baan, aan de andere kant brengt het niet hebben van een vast contract het eerste jaar, in een eventuele periode van zwangerschap veel onzekerheid met zich mee.. Hubbie heeft mij tijdens mijn vorige (zware) zwangerschap zoveel moeten ondersteunen, en zoveel vrije dagen moeten opofferen.. Maar ja wat in het leven is wel zeker, wat is het belangrijkst? Lastig hoor...
    Mocht je dit nog lezen, ik wens je vandaag veel succes met het HSG onderzoek! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.
    Veel succes!

2. Milla

Milla Niet meer actief

'Broekloeren'? Hahahaha, wat een hylarisch woord, prachtig voor de scrabble ;)
    Spannend hoor! Ik ga voor je duimen! Nog geen neigingen om eerder te testen?
    Jij ook een fijne dag!
    Mijn dag valt nu helaas al tegen, de kinderen waren gister en eergister ziek en vandaag ben ik echt grieperig, en hun ook nog steeds ziek.. zucht. Balen, want ik heb hele leuke dingen gepland staan voor het weekend!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, wel neigingen om eerder te testen maar ik geloof dat ik te bang ben voor een teleurstelling.
    Dus ik wacht nog lekker een paar daagjes af.

Wat had je voor plannen voor het weekend?

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla dank je!

Zodra ik terug ben van het onderzoek kom ik de uitslag en mijn ervaring vertellen.

Meiden tot vanmiddag !

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meisje ik duim dat je nog 8 maanden mag blijven broekloeren

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zou samen met een vriendin zaterdag beginnen aan het Peellandpad, dat is een wandelroute van 180km van Den Bosch naar Roermond.
    Die willen wij in 11 zaterdagen gaan lopen. Verder samen met de kindjes naar de Sinterklaas intocht en een verjaardag..Had er reuze zin in, maar ik voel me nu zo beroerd.. Ik denk dat het niet door zal gaan.

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Cira: veel succes meid! Laat je inderdaad even weten hoe het gegaan is?

@ Milla: jeetje, goed bezig zeg! Ik vind 180 km met de auto al ver!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Hebben jullie die friese link in de lounge al gezien :)
    Super grappig om je eigen woorden in het fries terug te lezen..
    Als je niet begrijpt wat ik bedoel moet je maar even in de lounge kijken in het topic: Voor meiden uit Friesland, of zoiets ;)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hye meiden

daar ben ik weer !

buikpijn is weg nou ja weg ...het zit in ieder geval nu even niet in mijn linkereierstok, voel wel wat lichte krampjes enzo verder in mijn buikje maar goed dat kan ook tussen mijn oren zitten .....

L.sybje

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, heeeeel veel succes en sterkte vandaag. Hoop dat het mee gaat vallen....

Meisje: spannend allemaal weer! Hoop dat je met broekloeren geen nare dingen tegenkomt de komende dagen! (en maanden hihihi)

Sybje: fijn dat het beter gaat met je buik! Nu lekker ontspannen he?

Ik ga zo ff met mijn moeder shoppen en vanavond met mannetje naar een musical... heb ik zin in! Verder ben ik as maandag t/m vrijdag in Center Parcs dus dan kan ik even een weekje niet mee lezen! Hoop dat als ik terug kom allemaal positieve en roze verhalen lees!

Mijn eisprong is denk ik vanacht geweest...... we hebben ons best gedaan, daar kan het niet aan liggen... zit nu dus ook op het wachtbankje pffff.....

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie wachten duurt lang he ?

ik ga ook maar weer even afleiding zoeken !

L.sybje

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Shopse! Veel plezier in Center parcs! En we duimen dat je niet voor niks op het wachtbankje zit!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie veel plezier vandaag en vanavond en een fijne week in centerparcs!

milla niet ziek worden hoor! beterschap en je kindjes ook!

cira succes in het zh!

sas en stef bedankt voor de lieve woorden en daar ga ik voor dat dit de generale was :)

sybje gelukkig gaat het beter met je buik!

wanneer is de eerste nod? spannend dames kom maar op met die positieve testen!

Hoe gaat het met mariska en bloemetje?

en de andere dames?

De dames die puregon en pregnyl hebben gehad waren die ook heel erg ongi? Ik vloei zo ontzettend dat heb ik nog nooit gehad erg vervelend!

voor mij vandaag een nieuwe dag met alweer een klein lichtpuntje net de gyn gebeld en moet vanmiddag terugbellen voor een fm!

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Hallo daar ben ik weer. Het HSG onderzoek viel me echt super mee. Alleen bij het inbrengen van het slangetje wat kramp gehad. Verder is het inspuiten een minder [prettig gevoel. Klemmetjes gebruiken ze tegen woordig niet meer voor op de baarmoedermond (wordt een balletje opgeblazen wat aan het slangetje zit).

De uitslag was positief! Beide eileiders zijn doorgankelijk.

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    20 november: Taliaa allereerste FM
    21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera
    23 november: Stef82 NOD
    24 november: Mariska FM
    29 november: Sas 2e echo
    29/30 november: Makkie NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI.
    Milla: Nu aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 40 mg clomid
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Sybje: 1 ei van 22 mm ! nou hopen dat het een goed ei is ....
    Taliaa: 11/11 ongi, 13/11 start clomid 50mg en 20/11 1e FM
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten

16. Milla

Milla Niet meer actief

'

Wat ben jij snel terug zeg! Fijn dat het je zo mee viel. Mag je met een nieuwe cyclus beginnen? En ga je dat ook doen?
    Heb je op dit moment nog pijn of valt het wel mee? Wat zijn de volgende stappen?
    Veel vragen maar ik ben erg benieuwd!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Sybje, ik mis jou NOD op het lijstje.. Wanneer is jou NOD eigenlijk precies?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ milla ooh ja ik heb ooknog een nod dag effe kijken ....24 november ...(dan hoop ik NIET ongi te worden )

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    20 november: Taliaa allereerste FM
    21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera
    23 november: Stef82 NOD
    24 november :sybje NOD
    24 november: Mariska FM
    29 november: Sas 2e echo
    29/30 november: Makkie NOD
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI.
    Milla: Nu aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 40 mg clomid
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm
    Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goed eisprong !!!
    Taliaa: 11/11 ongi, 13/11 start clomid 50mg en 20/11 1e FM
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla ik maak deze cyclus gewoon af als mijn lichaam meewerkt in iedergeval. Anders vraag ik provera aan. 12 december kan ik pas terecht bij mijn eigen gyn. Dus het wordt spannend of we eventueel al de volgende cyclus kunnen starten Met spuiten en IUI.

Ik heb buiten wat lichte ongi krampjes af en toe geen last van het onderzoek.

Deel Deze Pagina