PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira wat fijn dat het meegevallen is en dat de uitslag positief was, succes!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, komende week wordt weer spannend!

Ik zie dat Stef, Sybje en ik deze week het wereldrecort Slipstaren weer gaan proberen te verbeteren.

Dames, we gaan voor 3 x roze!!!!!

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

meisje :):)
    leuke benaming

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    als ik daaro wat voel durf ik en wil ik niet eens naar de wc , is misschien onzin want ik zit op cyclusdag 19 maar goed vorige cyclus kreeg ik ook een bloeding op dag 21.....zucht

probeer afleiding te zoeken maar kan het niet vinden....
    heb vanmiddag mijn mmm dagboek afgeschreven ...hij is in princiepe klaar tenzij ik nog een hoofdstuk moet gaan schrijven ....

jij ook succes meisje !

L.sybje

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @cira, wat fijn dat het meeviel, volgens mij had ik dat niet met dat ballonnetje want het aanbrengen deed bij mij erg zeer... ik duim voor je volgende ronde!

Hier veel onduidelijkheid, nog steeds geen ongi, had het woensdag al verwacht, het is nu echt 7 dagen na mijn laatste pil orgametril :confused: ik wacht het weekend maar af en anders bel ik maandag wel even ...

zucht wat een geklooi, borsten die op knappen staan en ik zit niet eens aan de hormonen, wordt er echt gek van, ben mega chagi, niet eens zin in weekend, sorry voor mijn chagi bericht.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi hier kon ik gelukkig nog om lachen, echt raar als je zo je eigen berichtje ziet, net of ik een beetje dronken ben haha

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GOEDEMORRRGGEEEEEN!

Ben ik lekker een dagje vrij, word ik (zoals altijd) gewoon om 08.00 uur wakker. Zonde he!

Lag te twijfelen of ik al een testje zou wagen, maar ik heb me in weten te houden (knap he...)

Fijn weekend allemaal!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

Ik baal, want ik ben nog steeds ziek. Ik heb samen met de meiden de griep, bah! Anderzijds lijken de dagen nu wel sneller te gaan, en ziek zijn en tegelijkertijd ongi zijn/bloed moeten laten prikken of clomid slikken is ook geen succes, dus probeer ik de provera kuur positief te bekijken. Nog maar 5 dagen, dus ik zit al weer op de helft.

Linda, balen dat je je zo ellendig voelt, hormonen kunnen zo veel invloed hebben! Hopelijk komt je ongi snel door en ben je van de ellende af!

Stef, hoe gaat het met jou, hoe voel je je, weet je al wanneer je gaat testen?

Meisje, jij zit nog maar 4 dagen voor NOD, wat spannend! Ik hoop zo dat het raak is, ook voor Sybje, Stef en Makkie natuurlijk. Het is altijd zo spannend! Laat je van te voren even weten als je gaat testen?

Sybje, hopelijk blijft jou ongi gewoon weg. Op welke cyclus dag zit je nu precies?

Makkie, alvast een fijne week op CP toegewenst, naar welk park ga je als ik vragen mag?

Taliaa, je hebt al bijna een fm, ik ben reuze benieuwd naar de uitkomst, vooral ook omdat jij net als ik de anticonceptie pil daarvoor hebt gebruikt. ik hoop dat de pil niet in de weg staat dat er eitjes zijn gegroeid, ik duim voor je!

Lot, fijn dat je weer een lichtpuntje ziet, het zal niet meevallen! Zie je weer erg tegen het spuiten op, en wanneer heb je een FM? Het is net als wat Sas zegt, vorige ronde had jij een eisprong dus theoretisch 20% kans dat je zwanger werd, net zoveel als een ander! Het gaat je vast snel lukken om zwanger te worden!

Chantje, hoe gaat het met jou, heb je al een afspraak voor de 20 weken echo, ben je je al voor aan het bereiden op de komst van je kindje?
    Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Deborah, hoe gaat het met jou, nog steeds geen klachtjes?

Cira, 12 december klinkt nog erg ver weg. Hopelijk kunnen jullie de juiste beslissing maken en voel je je daar goed bij, fijn in ieder geval dat je eileiders helemaal open zijn. Wie weet is dat nu net het beetje dat je nodig hebt om zwanger te worden, en is IUI niet nodig, ik hoop het!

Sas, hoe gaat het met jou, nog steeds zo moe?

Bloemetje, Fleurebel, Mariska en Poohbear, en sam hoe gaat het met jullie?

Fijn weekend allemaal!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier voorzichtig positief,m aar durf niets te hopen.
    Gisteren op CD10 een Fm gehad. Rechts een ei te zien die nog wel klein was, maar hij zag aktiviteit en hij dacht dat het nog wel zou kunnen groeien.

Maandag weer komen en ik hoopdat ie dan inderdaad gegroeid is. Als 150 mg clomid niets doet, zou 200 mg dan wel wat doen? Ik vraag het me af en zou liever dan met spuiten beginnen....

Ach ja, effe maandag af wachten, misschien is er goed nieuws!

@milla, beterschap! Had gisteren koud en pijn in mn botten, maar het zet niet door....

@lot en linda, sterkte meiden, niet leuk om je zo rot te voelen!

@all, fijn weekend!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Poohbear, ik hoop zo dat Clomid toch aan gaat slaan! Het zou super zijn als je daardoor na de vorige tegenslagen toch een ei krijgt!
    Ik duim voor je! [-o<

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla!
    Ja ik hoop het ook zo, maar weet je, ik ben zo bang om te hopen. Dan valt het zo hard tegen!
    Maar het zou leuk zijn om een ei en een kans te krijgen in 2007. Laatste ei was in februarie....zo lang geleden!

12. moet je tot 200 mg? bij mij is 150 de max en daarna worden het de spuiten.... dat heeft mijn gyn tenminste gezegd...
    knuf rens

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    rensie en poohbear ik mocht met clomid maar tot 100mg omdat ik te licht ben voor de 150mg en dan teveel bijverschijnselen zou krijgen.

Vanavond zet ik de eerste spuit puregon weer en moet 26 november voor de FM dus laat er maar weer een mooi eitje groeien of 2.

de dames op de wachtbank veel succes en ik hoop dat er bij jullie een mooi wondertje groeit!

alle dames die nog wachten op een mooi ei of een mooie eisprong hopelijk komt die gauw!

degene die eerst ongi moeten worden om verder te kunnen hoop ik dat de ongi snel komt normaal hopen we dat niet natuurlijk, succes!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Het enige wat ze me verteld hebben, dat de max 200 mg is. Ik weeg ook niet zo heel veel, voor mijn lengte, zit net op gezond gewicht!
    (1.84 lang, 71 kg). Als dze ronde niets wordt, wil ik spuiten. Maar ik wil eerst effe praten me de gyn

15. Milla

Milla Niet meer actief

@ Lot, ivm de Clomid, hoelang ben jij en hoeveel weeg jij als ik vragen mag?

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik ben 1.71m en weeg ongeveer 55kg, ik had met 100mg al wat bijwerkingen vandaar dat hij ook dacht dat het met 150mg erger zou worden., mag je best vragen hoor milla :)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ meisje : hihi spannend he

@ milla ik zit nu op cyclusdag 20 , vind het erg spanend allemaal , maar durf eiegnlijk niet iets goeds te denken omdat ik bang ben dat ik er van terug moet komen .....

@poohbear : spannend zeg !

L>sybje

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik ben al een tijdje hier niet meer geweest... Best moeilijk om weer te beginnen, maar na 3 maanden volle moed was ik zwanger wat voor de 3de keer in een miskraam eindigde! Ik heb ook PCO, maar ik kan wel zwanger worden. Het blijft alleen niet zitten. De Gyn wil me nog niet aan de clomid zetten dus ik moet nog afwachten. Volgende maand krijg ik een intake bij een internist. Ze willen mij een maagcorrectie geven zodat ik eerst wat afval. Ik heb een hoop voor een kindje over maar ik vind het allemaal wel eng!

Je voelt je zo onvrouwelijk als je al die zwangere buiken ziet en weet dat het jou niet lukt!

19. ken het gevoel meis, sterkte!
    als je pco hebt maar geen clomid, hoe vaak heb je dan een ei?

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo meiden. De baan heb ik niet aangenomen. Aangezien de eileiders goed zijn en we eigenlijk niet te lang willen wachten leek het toch niet helemaal handig. Deze maand gebruik ik geen hormonen (bevalt me eigenlijk tot nu toe best goed). 12 december moeten we kijken hoe het gaat en waar ik in mijn cyclus zit en dan kijken we of we gelijk doorgaan of wachten tot volgen jaar.

Deel Deze Pagina