@ lot lekker 2 daagjes weg. Hoop dat je morgen gewoon een mooi ei heb! @ chantje hoe was de film? @ mariska. Pfoe dat is vroeg zeg. Zijn de al gearriveerd? Vandaag voor mij weer de laatste provera genomen dus hoop dat de duiveltje morgen komen aankloppen.
Ik wou even zeggen ben afgelopen zaterdag toch ongie geworden, 7 dagen na de duphaston. Ik vraag me dan ook af was het misschien mijn natuurlijke ongie? Ik ben in ieder geval blij want gister weer de clomid 50 begonnen. Succes iedereen! Groetjes Fiorentina
Cira@ Neen hoor, nog geen op bezoek gehad... Vorige maand was het ook maar op de 2de dag na de laatste provera. Dus morgen of overmorgen, want kdenk niet dat het steeds op dezelfde dag zal komen hoor. Fiorentina@ Denk dat je toch ongi geworden bent door duphaston hoor... Van provera wordt je tss dag 3 en 7 ongi volgens de bijsluiter, dus denk voor duphaston dat dit ook zo zal zijn. Kben in ieder ook blij voor jou dat je met je clomid hebt kunnen beginnen, kduim voor een mooi eitje hoor
Hey meiden, Lot, héél veel succes morgen! Ik zal aan je denken [-o< Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen Mariska, ik hoop voor je dat je snel ongi bent! Succes met zo vroeg opstaan Cira, ik hoop ook voor jou dat je snel ongi bent! Fiorentina, fijn dat je met clomid begonnen bent, succes voor deze ronde! Ik moet morgen mn laatste Provera pakken en hoop dan snel ongi te worden. De vorige keer duurde het 4 dagen. Ik ben benieuwd....! Succes maar weer allemaal!
Lot: ik ben erg benieuwd of er een mooi eitje te zien was? De film was erg leuk! Ik vind het zulke gave films! Vandaag heb ik nog lekker een dagje vrij! T/m vrijdag moet ik provera slikken en hoop dat ik daarna snel ongi word. Maar eerst moeten jullie maar snel ongi worden!
Nou hier hebben we het weer even achter de rug. De kwaaltjes enzo, denk dat ik gewoon ziek was van de eisprong ofzo. Steeds steken/krampen in de baarmoeder en links rechts de eierstokken. Nu gelukkig is het over, maar het was onmiskenbaar dit keer Nu is het dus wachten, maar voel verder niets dus het zal wel weer neit iedereen snel ongesteld worden, voel me een beetje vreemde eend in de bijt hahahaha
@ lot hoe was het bij de gyn? @ mariska hier ook nog geen ongi te bekennen maar wel een raar gevoel in de buik en onderrug dus hoop dat ze snel komen. Vandaag eerste cursusdag BHV gedaan kregen gelijk een examen over het eerste onderdeel, weet in ieder geval dat ik voor het eerste deel geslaagd ben. Morgen nog een cursusdag. Verder heb ik eigenlijk nog niks te melden. Nog geen ongi hier.
hoi dames, nou net bij de gyn geweest en helaas alles wat er te zien was was te klein voor een eisprong moet maandag terugkomen om te kijken of ze wel of niet gegroeid zijn krijg dan ws weer provera en dan hogere dosis clomid, had me er op voorbereid maar toch had ik een beetje hoop, helaas door naar de 100 mg denk ik en wie weet dan een mooi ei! hoe is het hier met iedereen?
Hey ladies, Kom net uit m'n schoonheidsslaapje ... Ja deze nacht maar 3 uurtjes geslapen dus deze namiddag als een blok in slaap gevallen in de zetel. Bah als ik in de namiddag heb geslapen en ik kom wakker dan ben ik precies zo'n halve gedrogeerde meid Hier nog geen ongi te bekennen, alleen al veel pijn in de onderrug, nog geen pijn in de eierstokken ofzo Ja kzal maar rustig afwachten zeker, maar tis gewoon omdat ik vorige ronde ze al op de 2de dag had dat ik dit nu weer verwacht Lot@ Kvind het zo jammer dat er geen mooi eitje t zien was... Blijkbaar werkt de 50 mg niet bij ons hé... Cira@ Een dikke voor je geslaagde examen v/h eerste onderdeel... Kenzo@ Het kan inderdaad zijn dat je ziek bent geweest van je eisprong, Hopelijk heb je binnen een goeie 14 dagen goed nieuws hé Chantje@ Wat leuk dat je nog een dagje vrij had... Bloemetje@ Ik hoop ook dat je snel ongi wordt hoor...
Balen Lot! Op welke cyclusdag zit je nu? Misschien kan het nog als het te vroeg is... En anders, op naar de 100 vol goede moed he. Chantje, wat lekker een dagje vrij! Kenzo, spannend hoor, ik duim voor je! Cira, gefeliciteerd met het eerste examenonderdeel BHV. Succes morgen. Mariska, pff wat zul jij je brak voelen zeg Ik heb vandaag mn laatste Provera op.... ik ben benieuwd. Mn onderbuik voelde vandaag een beetje trekkerig aan. Ook heb ik de afgelopen dagen veel last van mn ( )( ) Meiden, ik hoop voor de Provera-dames op een snelle ongi, voor de Clomid-dames op een mooi ei, en voor de dames op het wachtbankje een zwangerschap! Succes ermee!
Na 10 het laatste pilletje provera, na 4 dagen ongesteld geworden! Was al bijna vergeten hoe het eruit zag Nu beginnen met Clomid 50 mg. Ben benieuwd of dit aanslaat, lees dat bijna iedereen 100 krijgt of hoger.... Wanneer nemen jullie het altijd in? Staat niks op het doosje bij mij welke tijd. (zal dus wel niet veel uitmaken?) Volgende week woensdag een echo maken om te kijken of er wat gebeurd....best wel spannend. Liefs Lorraine
Hallo Meiden, zie deze topic nu pas Ook ik heb Pcos vorige jaar september ondekt, omdat ik ineens niet meer ongesteld werd. Ik had 3 dagen me pil vergeten, dus dacht ik laat ik het dan maar afbreken en wachten op menstruatie maar dat kwam dus nooit Nou goed 3 maanden gewacht en ja toch maar zwangerschapstest gekocht (zat ook nog opschool dus stress zat er behoorlijk in) maar deze was negatief. Nou toen naar de dokter gegaan en die heeft mij doorverwezen naar de gynocoloog. Nou nu inmiddels heb ik een vaste baan en ja in maart besloten om met de pil te stoppen, werd netjes ongesteld op 18 maart. Ik moest het weer rond 15 April krijgen maar kreeg het 3 dagen eerder en was alleen 's morgens een beetje ongesteld geworden, maar goed ik dacht zal wel zo zijn, dus weer uitgerekend voor 4 weken later en deze zat dan rond 10 mei maar nu nog steeds niet ongesteld geworden Wel vorige week 2 testen gedaan maar deze waren negatief, ikw eet het zelf ook even niet meer wat ik moet doen. Aan de ene kant wilde ik vandaag de gynocoloog bellen, maar aan de andere kant dacht ik ja ben pas 2 maanden bezig, maar ik wil gewoon dat me mestruatie komt, elke morgen hoop ik zo dat ik ongesteld word, heb van die krampen en steken en door die krampen ben ik misselijk, pijnlijke borsten sinds vandaag, je zou dan haast weer gaan denken zou ik zwanger zijn Maar goed daar geloof ik niet meer in. Weet dat het niet het erste van de wereld is dat Pcos maar maakt je zo onzeker
mariska nee helaas werkt de 50 niet bij ons vol goede moed aan de 100 dan maar! hoop dat je ongie snel komt! als je dan ff slaapt smiddags word je vaak niet fitter van he! bloemetje zit nu op dag 13 dus vraag me af of het nog kan dat er volgende week wat te zien is. laat die ongie maar komen bloemetje! als er nou maandag niets te zien is zou ik dan weer provera krijgen en als ik die krijg welke dag zou ik er dan mee mogen beginnen? lorraine spannend meid ik nam de clomid smorgens in volgens mij maakt het niet uit! hoop dat de 50 bij jouw aanslaat! deborah weet niet of de gyn nu wat doet als je nog maar net bezig bent je kan natuurlijk bellen als je het niet vertrouwd dan hoor je het wel.....succes!
Lorraine, heel veel succes met de Clomid(!), ik hoop voor je dat 50mg aanslaat. Oja, ik neem het in tijdens het avondeten. Maar het moment maakt volgens mij niet uit. Deborah, als PCO al gediagnosticeerd is kun je volgens mij best naar de gyn hoor. Dan hoef je niet zolang af te wachten, zoals je zelf zegt het maakt je zo onzeker. Als je bij de gyn loopt weet je tenminste hoe en wat en heb je niet continu die onzekerheid. Mij geeft het iig meer rust. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Héél veel succes! Gr Bloemetje
Ha die Lot, De gyn vond dag 11 nog erg vroeg bij mij toen, dus 13 is ook nog redelijk vroeg. Maargoed, bereid je voor op een tegenvaller dan valt het alleen maar mee als het volgende week wel goed is. En anders op naar de 100! Ik kreeg wel meteen op de dag van de laatste echo weer provera en mocht direct weer beginnen. Wel prettig, gaat het alleen maar sneller.
Lorraine@ Veel succes met de 50 mg clomid, ik hoop dat je een mooi eitje ervan krijgt... Deborah@ Hey meid, welkom bij ons " kluppie " ... Ja had vergeten te melden dat je hier een topic had over pco, dus ja hier zit ik alledagen op
@ lot minder meid, maar het zou nog kunnen. @ deborah Ik zou gewoon de gyn bellen Als je PCO heb heb je maar heel af en toe een eisprong. Ook ik voel me idd lekkerder sinds ik bij de gyn loop en alles gecontroleerd word en natuurlijk dat beetje extra hulp @lorraine veel succes met de clomid! Ook ik nam de clomid 's ochtends in met wat te eten. @ Mariska ik ken dat gevoel ja. Ach gewoon lekker de rest van de avond niks meer doen @ bloemetje ik hoop dat jij ook gauw ongi wordt. Zal wel apart zijn als we(marska, jij en ik) dadelijk dezelfde dag ongi worden 8)
Bedankt voor de antwoorden allemaal Ik snap nog niet alles eigenlijk....komt nog wel denk ik hahaha. Maar op de tiende dag na mijn eerste dag van menstruatie krijg ik een echo. (dan heb ik 5 pilletjes clomid gehad)Kan je daar dan al wat op zien? Zo ja, moet je dan vanaf dan om de dag klussen?