Wat bijzonder dat je deze keuze gemaakt hebt! Dergelijke levenskeuzes hebben vaak langdurige consequentis. Nu kun je je 100% op het (toekomstige) ouderschap gaan richten, ook al had je voor de andere keuze gekozen, dat je een duidelijke keuze maakt, zegt wat over je persoonlijkheid vind ik, respect hoor!
Milla. Dank je! Het is zeker geen makkelijke keuze, maar inderdaad wij gaan ons gewoon lekker spitsen op het toekomstige ouderschap. Wat *** dat je je zo rot voelt. Beterschap. Poohbear ik hoop dat je deze maand een super ei krijg. Lot als jij nu laat zien hoe het moet dan kan ik het ook gelijk goed doen. Alle meiden op de wachtbank veel succes nog met wachten en ik hoop dat jullie snel met positief nieuws komen! Mariska Bloemetje Hoe gaat het met jullie?
Game over, op naar de volgende ronde. tevens zeg ik jullie hierbij gedag. Ga niet meer lezen en schrijven hier op het forum. Heb deze keuze gemaakt omdat ik er anders er te veel mee bezig ben. Wij willen ons leven niet alleen meer laten beheersen door de kinderwens en de hormoonbehandelingen. Tuurlijk neemt dat een groot deel van je leven in beslag maar er is meer. Ik merk aan mezelf dat ik minder geniet en minder tijd besteed aan mijn honden en andere dieren. Dat ga ik nu anders doen. Ik wens jullie allemaal het allerbeste en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger zodat onze droom uitkomt. Positief blijven meiden!
Jeetje fleurrebel van een vervelend nieuws, ik denk dat je toch heel veel hoop hebt zo'n eerste IUI, tenminste dat heb ik! Hou je taai, en veel succes. We zullen je wel missen maar respecteren natuurlijk jouw keuze! Kus Linda
Meiden, ik heb op deze zondagochtend ook niet veel goed nieuws, nog steeds niet ongesteld (9 dagen na laatste orgametril) voel wel van alles in buik en rug en ontzettend gespannen borsten, morgen maar bellen naar ZKH ik weet het ook niet meer. Ik dacht juist deze ronde geen gestress te hebben en nu denk ik alweer wat is er nu wéér. We zaten zelfs al te denken, zal ik dan een eisprong gehad hebben (vanuit mezelf )? Nouja ik hoop er maar op gewoon dat het volgende week ergens komt, dit kan er ook nog wel bij!
@fleurebel, succes meid, knap van je zo'n beslissing! @linda, meid ik snap wat je voelt. Bij mij duurde het 13 dagen en ik voelde me zwaar klote... Pijn in mn buik, saggo etc etc. Gewoon bellen morgen hoor!
Goeiemuruguge allemaal! Fleurrebel, vervelend dat je ongi bent geworden... ik snap je gevoel dat je afstand wil nemen.... heel veel sterkte en we blijven aan je denken/voor je duimen hoor! Laat je het wel weten als je heeeeel leuk nieuws hebt? Milla, hoop dat je snel weer opknapt! Nog 4 dagen provera? Cira, goed van je deze beslissing! Eerlijk gezegd zouden wij ook voor het ouderschap gaan ipv carriere. Ik ben al helemaal geen carrierevrouw, doe mij maar lekker moederen! (wat volgens mij al de zwaartse baan ter wereld is!) Heerlijk even een maandje zonder hormonen! Succes meis! Linda, jeetje nog niet ongi... wat shit is dat he? Ik ken orgametril niet, maar de eerste keer dat ik een ongi op moest wekken was met Duphaston... hier werd ik ook niet ongi van..... en dan ga je meteen van alles denken en hopen..... was gewoon achteraf niet sterk genoeg voor mij. Hoop dat je morgen van het zkh meer duidelijkheid krijgt. Sam86, volgens mij kennen we elkaar nog niet maar welkom terug (helaas...) heel veel sterkte toegewenst meid! De volgende keer gaat het gewoon helemaal goed! Iedereen op het wachtbankje: nog een beetje vol te houden meiden? zodra de NOD dichterbij komt wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig! Ik zit nu pas 3 dagen na mijn ei... dus ik heb nog wel ff! Succes meiden, ik duimmmmmm! Zou genoeg geluld voor nu zeg! Spreek jullie snel weer!
Goedemorgen, fleurrebel wat ontzettend balen zeg, de hoop was er toch weer en dan weer een tegenslag.Erg jammer dat je afstand neemt maar we respecteren je keus als je maar weer dat we aan je denken en voor je blijven duimen en goed nieuws laat je wel horen toch? cira wat een moeilijke keus voor jullie maar erg knap wens je alle succes toe! Milla voel je je al beter? Linda wat ontzettend balen dat je nog niet ongi bent is altijd weer zo onzeker je zit maar te wachten hopelijk ben je snel ongi dan kan je weer verder! succes! Ik heb gisteravond de eerste puregon weer gezet dus het eitje kan weer gaan groeien! Verder zit ik alweer beter in me vel en we gaan er weer voor! Dames ik wens jullie echt alle geluk toe en hoop om door te gaan want ooit is het gewoon voor ons weg gelegd zo'n klein wondertje!
Hai meiden, wat is er veel geschreven zeg... @ milla: idd, positief bekijken meis! Knap hoor! Ik hoop dat je vlug weer fit bent! @Fleurebel: knap besluit! ik wens je alle goeds en natuurlijk een heel mooi wondertje @Sam: welkom! en ook ik ben benieuwd hoe vaak je een ei hebt etc! succes! @ iedereen op het wachtbankje(en dat zijn er best veel) heel veel succes! we duimen voor jullie! en ga maar vlug op de roze wolk! want ik wil nu eindelijk ook wel eens op het wachtbankje gaan zitten! @all Gister mn laatste clomidje geslikt En mn foliumzuurpotje is alwéér bijna op, vind ik ook best confronterend,mja. Tja, dinsdag de 1e FM. Ik ben best zenuwachtig, vooral omdat dat eigenlijk nog niks zegt toch.. Als ze wat zien, wil het nog niet zeggen of het springt en als ze niks zien, kan het nog komen. (zo begreep ik het iig) Manlief gaat mee, dus we gaan alle vragen stellen. Vooral omdat ik de vorige keer niet meer info kreeg dan "kijk maar op inet naar PCOS" zucht wat een dokter. Mja. oja, we krijgen ook de uitslag van de zwemmers (toch ook heel spannend) en ook van het eerste bloed, maja, ik weet niet eens waar ze op geprikt hebben Dus... dinsdagochtend half 9, een spannend half uurtje Ik houd jullie op de hoogte! Oja, heb geen bijwerkingen alleen hoofdpijn, maar dat is eigenlijk alweer helemaal weg.. Zal het dan ook niks gedaan hebben? (de clomid?) liefss en fijne zondag, Taliaa
zegt helemaal niets meid! de eerste keer met 100 voelde ik ook niets en toen had ik 2 eitjes.... een keer voelde ik heeeel veel en toen zat er niets...nu weer erge buikpijn en toen zaten er 3 eitjes! (waarvan 2 zijn doorgegroeid...) dus dat zegt niets hoor! Gewoon posi blijven! Succes dinsdag!
Goeie morgen allemaal, Fleurrebel, jammer maar inderdaad ik respecteer ook jou keuze, je moet altijd doen wat voor jezelf het beste voelt ik wens je veel succes! Taliaa, dat wordt spannend dinsdag met zoveel uitslagen! Vreemd dat die dokter je naar het internet doorverwees.. Ik wens je alvast veel succes! Lot, ik hoop dat er weer net zo'n mooi ei groeit als de vorige keer! Makkie, jij hebt inderdaad nog even op het wachtbankje, hopelijk heb je wat afleiding als je op vakantie bent! Linda, wat balen zeg! Je wilt zo graag verder, op deze manier lukt het niet.. Ik snap je helemaal. Ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen. Hopelijk is dat telefoontje dan niet meer nodig! Alle andere meiden succes! Ik ben nog steeds niet helemaal fit, de kinderen zijn gelukkig weer beter. Hier zitten we ook een beetje in carriere/kinderwens probleem, maar dan wat betreft mijn man. Morgen heeft hij een vervolg sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar hij heeeel graag wil gaan werken, hij heeft daar veel doorgroei en toekomst mogelijkheden en de omstandigheden zien er heel gunstig uit. Vorige week heeft hij het eerste gesprek gahad en eerlijk gezegd hebben we sterk het vermoeden dat hij daar morgen aangenomen wordt. Fijn natuurlijk. Anderzijds zou hij in zijn huidige baan nu een vast contract krijgen en zit hij in een nieuwe baan vast aan een contract van één jaar. Dat vind ik heel moeilijk, want tijdens mijn vorige zwangerschap heeft hij heel veel vrije dagen en zorgverlof op moeten nemen, om voor onze oudste dochter te zorgen omdat ik niet kon lopen (ik had ernstige vorm van bekkeninstabiliteit). Als ik nu weer zwanger wordt en het gaat heel moeizaam, en het kan niet anders dan dat hij thuis moet zijn om voor de kinderen te zorgen als ik het niet kan, dan ben ik bang dat hij dat werk na een jaar misschien kwijt raakt. Hij is alleen werkende en kostverdiener, dus zijn cariere en onze inkomsten gaan automatisch voor kinderwens. Lastig dus! Wie weet moeten we het uit gaan stellen of nemen we toch de gok. Op dit moment wachten we eerst het gesprek morgen even af.
ooooeeee Milla, voor jullie ook een lastige keuze te maken! Veel succes daarmee! Kan je helaas geen goed advies geven! Moeilijk hoor!
@milla : dat lijkt me een moeilijke beslissing . maar als je zwanger zou raken en je zou weer last krijgen bi kun je in zo'n geval geen thuiszorg aanvragen ? volgens mij wel hoor , kijk dat is misschien wel moeilijk maar wel een goede oplossing ! L.sybje
Fleurebel respect voor je keuze meid! Heel veel succes en laat inderdaad even weten als je heel leuk nieuws heb. Linda wij hebben stiekum toch ook veel hoop voor de eerste IUI. Misschien wel teveel. Milla fijn dat je kids weer beter zijn nu jij nog helemaal fit! Veel succes met jullie keuze het zijn zware beslissingen. Taliaa spannend dinsdag je eerste FM. (tip schrijf je vragen even op anders vergeet je misschien er alsnog 1 te stellen) Lot ik duim dat dit jouw maand gaat worden. Alle meiden op het wachtbankje succes met wachten! Hier gaan we hard hopen op een eisprong (ik verwacht het niet). denk dat ik dus toch maar een paar ovu testjes ga bestellen.
Goed idee, ik weet alleen niet of dat ze ook dingen mogen doen als kinderen naar school brengen e.d. Helaas wonen we hier nog niet zo lang dus een groot sociaal netwerk heb ik ook nog niet. Mijn man zegt ook dat als ze hem bij dat bedrijf zo graag willen hebben (hij is vakman, in zijn functie zijn er grote tekorten aan mensen die het vak goed beheersen) en hij doet zijn werk gewoon goed, ze ook door een zwangerschap heen moeten kunnen kijken, ze hebben daarna nog jaren wat aan hem als het goed is. Bovendien zijn er zoveel vacatures in zijn functie, dat hij nooit om werk verlegen zal zitten waarschijnlijk. Verder probeer ik nu al over andere oplossingen na te denken wat de zorg voor mijn kindjes betreft als ik sommige dingen misschien tijdelijk niet meer kan, alle ideeën zijn welkom!
@milla : volgens mij wel dan moet je kiezen voor een gezinshulp . vanaf wanneer kreeg je de vorige keer bi ? komt toch niet altijd direct ? dan werkt je man misschien er al weeer een poosje , en daarbij als dat bedrijf heel graag jou man wil aannemen mogen jullie ook meer noten op je zang hebben toch ? niet dat je nu al moet vertellen dat jullie nog een kinderwens hebben ... ik denk dat het wel haalbaar moet zijn .... L>sybje
@ Sybje, De vorige zwangerschap kreeg ik rond week 22 last van mijn bekken, rond week 25 liep ik met krukken en rond week 27 kon ik helemaal niet meer lopen, dit is zo gebeleven tot 2 a 3 weken na de zwangerschap. Het heeft bijna 4 maanden ofzo geduurd.. Het kan ook best zijn dat ik daar nu helemaal geen last meer van krijg, want toen was ik ook veel zwaarder. Ik krijg in ieder geval vanaf het begin van een volgende zwangerschap fysiotherapie om mijn bekken te versterken, dus ik hoop dat dat ook veel gaat schelen. Bedankt voor je antwoord!
heey meiden even een update van deze kant.. Ik moet 3 december weer terug naar gyn.. Ben nu klaar met clomid 2e ronde 1e ronde had ik 50 mg maar sloeg niet aan dus heb nu in ronde 2 100 mg gekregen ik ben heel benieuwd of het heeft aangeslagen! groetjes schatje1
meiden nog ff gauw een berichtje van mij voordat ik morgen naar Center Parcs ga. Ik kan jullie dan dus niet volgen...maar ik wil iedereen heeeeel veel succes wensen met of je aanstaande ei of met het wachten op je NOD.... ik hoop vrijdag als we terug komen te lezen dat er een aantal zwanger zijn! Ik blijf iig aan jullie denken en duimen vanuit Belgie! Ik ga nu ff lekker een klein weekje relaxen en genieten en nergens aan denken..... tot volgende week! Liefs Makkie
Goedemorgen! Nou, wat ik nou heb: ik heb dringend jullie advies nodig! Ik heb afgelopen zaterdag een CB digitaal gedaan: negatief. Nu heb ik net (met ochtendurine) er weer een gedaan: ook negatief, maar toen ik het teststaafje eruit haalde zag ik op dat staafje een super duidelijk tweede streepje staan, weliswaar lichter dan de teststreep maar overduidelijk aanwezig. Ik heb al vaak CB digitaal testen gedaan (in vorige cycli) maar dit heb ik nog nooit gehad. Ik ben natuurlijk nog niet overtijd maar kon zoals gebruikelijk weer niet wachten. Wat denken jullie? Is zoiets toeval? Wat houdt het in? Ik weet het echt niet! Een 'verward' meisje!