Stef super gefeliciteerd met dit wondertje in je buik laat het een beetje tot je doordringen.... en onze afspraak blijft ik volg je volgende maand
@ Stef! SUPERDEPUPER! GEFELICITEERD! Hier een VOORZICHTIG hiephiephoera. Ik heb op Milla's advies de Clearblue (niet digitale) test gedaan. Ik zie een kruisje, maar de horizontale teststreep is veel duidelijker dan de verticale 'zwanger'-streep. De bijsluiter zegt dat het niks uitmaakt, maar toch. Ik heb een paar foto's geprobeerd te maken, maar heb een bagger fototoestel want krijg niet scherpgesteld. Maar er staat ECHT een kruisje! Ik was vanochtend al om 05.00 uur wakker, heb eigenlijk de hele week al slecht geslapen en vroeg wakker. Ik weet niet goed wat ik moet voelen. Ik denk dat ik jullie reacties al wel kan voorspellen: een kruis is een kruis! Maar na zo veel wachten, wachten en ziekenhuisbezoekjes met mijn vriend kan ik het geloof ik niet bevatten...
@stef : gefeliciteerd meis ! hier heel veel gemengde gevoelens , heb steeds hele vreemde steekjes en prikjes in mijn onderbuik...hij is ook een klein beetje opgezet ....weet gewoon niet wat ik er van verwachten moet .......wou dat het vrijdag was maar aan de andere kant ook weer niet ben ook ontzettend bang dat hij wel eens negatief zou kunnen zijn .... @ meisje :gefeliciteerd ! @ milla : nou zijn er al 2 zwanger he ? L>sybje
@ Sybje: positief denken hoor! Ik heb ook steekjes gehad in mijn buik afgelopen week, ik had anders NOOIT klachten, alleen een dag voor mijn NOD een zeurende rug.
@meisje : ik heb ook idd al een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderrug .... heb van die vreemde symptonen die ik normaal niet heb maar ik kon ze ook geen zwangerschapssymptonen noemen .... oh ja en ik heb me vandaag voor het eerst verslapen dat is nog nooooit gebeurt L.sybje
meisje je bent gewoon ook zwanger, als je een streepje erdoorheen ziet is het gewoon zo.. de testen van vandaag waren nog duidelijker dan de test van gisteravond! en syb lekker van genieten van de symptomen. ik heb ook slecht geslapen afgelopen dagen en dat gebeurt mij dus nooit! heerlijk gevoel mijn vriend en ik hebben net al gefantaseerd over de komende zomer! ik ben uitgeteld eind juli!
meiden misschien is het niet nodig ...maar ik zat even te denken wanneer ik zal gaan testen ....ik zit nu op cyclusdag 23 had gedacht om vrijdag te testen maar dan zat ik nog maar op cyclusdag 26 .... L>sybje
Meisje, Jij ook van harte gefeliciteerd! \/ \/ \/ Ik ben super blij voor je! Fijn dat ik je heb kunnen helpen! En wat ben ik blij dat pendelmieke gelijk heeft gehad ! Wauw in 12 uur 2 zwangeren, wat geweldig! Dat hebben we hier nog niet eerder mee gemaakt, eerder dat het 2 maanden duurde.. Nog even een kleine tip voor je.. In de zwangerschapsforums op maand heeft zelfs de eerste augustus mama zich al aangemeld, kijk eens naar haar test, echt heel vaag.. Maar toch zwanger! Sybje, 2 was maar een gevoel, wie weet zijn het er wel 4! He maar jullie blijven hier wel mee schrijven toch? Anders wordt het hier zo rustig...
@stef GEFELICITEERD. Jippy. Je wordt ook juli mamma. Dat slechte slapen hoort erbij hoor. Heb ik ook gehad, maar sinds deze week slaap ik als een blok. Dus het komt goed. @meisje. laat anders ook een test in het ziekenhuis doen, dan heb je het bevestigd van een officiele kant. Het gaf mij ook enorm veel rust. En zo min mogelijk stress is het beste voor jou en je kindje. Jippie 2 mensen weer zwanger. Kunnen we op de andere topic gaan schrijven en ook hier natuurlijk, in de hoop dat de rest heel snel volgt. Iedereen voor het einde van het jaar zwanger.
Sjongejonge, gelukkig heeeeel goed nieuws hier! @ zwanger poe hee!Meisje en stef ontzettend gefeliciteerd met jullie mooie reuze wonder in jullie buik!love and enjoy! Verder.... ik kom net terug van mijn 1e FM... Helemaal niks, maar dan ook echt niks te zien... Ook bmslijmvlies nog niet echt heel dik, maar dat zal wel samen gaan denk ik..snif. Ik moet vrijdag weer terugkomen.. sjips zeg, tuurlijk ging ik er niet vanuit dat er een superei zou zijn, maar toch is t een teleurstelling. Zijn er meiden die dit ook hadden? op dag 10 nog niks te zien? (rijmt wel..) Oh, ook nog goed nieuws! Mijn man heeft prima (volgens mij super) zaad. Alles meer dan ruim boven de eis (5ml, 60 milj en 70 %, voor de kenners) En ik heb geen bmhalskanker en geen chlamydia en mijn bloeduitslagen wezen ook op pcos. Dus ben wrs verder kern gezond, haha.. Nou meiden,kom maar op met jullie goede nieuws, want ik kan nog wel wat gebruiken liefss, taliaa
@talia : in het begin had ik op cyclusdag 10 ook niks 1 keer een iniminieitje... deze ronde daar in tegen had ik een ei van 22 mm op cyclusdag 10 (100mg clomid) het verschilt echt per keer hoor ! wacht het vrijdag nog even af talia kan best zijn dat er dan wel wat is , hang mer niet aan op maar je moet je zelf noet ontmoedigen hoor sterkte ! L.sybje
21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Milla: Nu aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 40 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!! @ stef ik heb je roze gemaakt, is dat ok? @ meisje wil je ook al roze? (je hebt je banner nog niet veranderd)
@ Taliaa, volgens mij kan er nog veel gebeuren de komende dagen! Ik had bij mijn eerste clomid gebruik ook op dag 10 helemaal geen ei, maar op dag 15 was er wel een flink gegroeid en die was op dag 18 gesprongen, dus het kan nog alle kanten op. @ Allemaal, hier gaat het verder wat beter, buiten keelpijn en heel erg verkouden zijn, ben ik al weer wat fitter. Mijn man heeft de baan, alleen er moet nog getekent worden. Hij heeft tijdens zijn gesprek gister het onderwerp zwangerschap aangekaart, maar daar was veel begrip voor gelukkig. Iemand anders op dat bedrijf (man)heeft een maand thuis gezeten omdat zijn zwangere vrouw erg ziek was. Ik hoop dat het bij ons niet gebeurd, maar het is wel een geruststelling! Morgen de laatste Provera, en dan hoop ik eindelijk met de cyclus te kunnen beginnen!
21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Milla: Tot woensdag aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen met puregon beginnen vanaf 20 oktober. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!!