@meisje : ik had je gisteren al gefeliciteerd maar hierbij nog een keer : gefeliciteerd ! geniet van je zwangerschap ! @all zit nu op cycludag 24 ...wil eigenliojk vrijdag een testje er tegen aan gooien dan is de eisprong 14 dagen geleden ....heb een beetje gemengde gevoelens ..... heb wel vreemde krampjes in mijn buik , voelen niet echt als ongi krampjes , buik is ook wat opgezet......verder niet echt iets alleen mijn borsten doen zeer aan de zijkanten.... ik schaam me echt dood als de test nu negatief is ... zie er ook wel tegen op om te gan testen ben zo bang dat het negatief is ....niet dat ik er al vanuit ga dat het raak is .....vind het gewoon moeilijk .... L>sybje
@ SYBJE: JE HOEFT JE NIET TE SCHAMEN ALS DIE TEST NEGATIEF IS! Je moest eens weten hoeveel negatieve testen ik versleten heb! Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend: ik denk dat ik wel voor 100 euro aan testen gekocht heb, en er waren er echt maar 2 positief van (die van gisteren en die van vandaag!). En misschien beeld je je klachten in, maar wie doet dat niet? Je gaat zoeken naar aanknopingspunten, en alles interpreteer je alsof je zwanger bent! En, misschien is ie wel hartstikke POSITIEF!!! Ik hoop het echt hoor Syb!
Sybje, ik ben het helemaal met Meisje eens, je hoeft je echt niet te schamen als de test negatief is Weet je, het klinkt heel simpel, maar het is toch al zo als het is.. zwanger/niet zwanger.. Alleen jij weet het nog niet. Als je echt 14 dagen na je ei bent, ben je niet te vroeg met testen. Als je nu test hoef je niet nog dagen lang in spanning te zitten.. Ik denk dat van alle testen die vrouwen doen (even een wilde gok) maar 1 op de 10 positief is hoor.. dan zouden er heel veel vrouwen zich moeten schamen En is die negatief dan is dat toch zo, dat komt waarschijnlijk net zo hard aan als een ongi, maar met een test heb je alleen maar te winnen, want verliezen zou je anders toch doen. Heel veel succes met je keuze, en als jij je prettiger voelt met wachten is daar ook niks mis mee!
@ milla en meisje : bedankt voor jullie lieve berichtjes ...... vrijdag zit ik op 14 dagen na de eisprong ...... als ik alles bij elkaar optel heb ik gewoon geen kenmerken alleen dus dat ik iedere keer steekjes en krampjes in mijn buik heb en de zijkant van mijn borsten ...maar goed dat hoeft geen kenmerk te zijn , ik weet wel zeker dat ik het niet in mijn hoofd haal , heb deze ronde meet mijzelf afgesproken dat ik alleen kijk naar de dingetjes die ik normaal niet voel ......en dit heb ik nog nooit gevoeld ....maar ja ik heb ook nog nooit een goede eisprong gehad , het is een beetje dubbel allemaal ... L.sybje
Ohhhh Sybje, ik vind het ZOOO spannend voor jou! Ik weet hoe je je voelt meid! Hier wat buikkrampen. Ik vind dat best spannend, je weet niet of het goed zit of niet. Gelukkig heb ik voor morgenvroeg om 09.00 uur een afspraak bij de huisarts staan, ik weet niet wat die zal zeggen maar in de bijsluiter van de CB staat dat je bij een positieve test de huisarts moet bellen. Dus ik ben benieuwd
@ meisje : ja ik zal het gewoon moeten afwachten , vind het ook ontzettend spannend allemaal! maar liep jij niet bij de gyn dan ? want als je zwanger bent moet je naar je behandelaar gaan ! of kreeg jij clomid van de ha ? L.sybje
hoihoi ladies. kheb weer ff bijgelezen.. @meisje:ik hoop dat je hier idd lekker mee blijft schrijven! Gezellig! en is voor ons ook een bemoediging (iig voor mij) en super dat je test vandaag nog positiever is! En leuk hoe je het je vriend hebt verteld! @milla: Joehoe de laatste provera is een feit! Ik hoop dat je erg snel ongi wordt en dan lekker starten met clomid. Moet jij ook op de 10e dag een FM? Succes! @ sybje, wat spannend joh! En gewoon lekker testen als jij daar klaar voor bent! Het is jouw lichaam en jowu gevoel! @ all: Hier gaat het goed. Wel last van mn hormonen, ben huilerig en opvliegers, mja.. Nog 2 nachtjes slapen en dan weer een FM. ben benieuwd Ik probeer nu de gulden middenweg tussen realistisch en positief te zijn te vinden. Maar goed, we zien het vrijdag wel. Weten jullie als er op dag 13 nog niks te zien is of er dan nog afgewacht gaat worden? En wordt anders de cyclus weer afgebroken? Of hoe zit dat? liefss, Taliaa. (bah dalijk werken.. slaapgaapdienst..:-s)
heeeyy lieverd, je bent toch onder behandeling van de gyn? dan moet je nie je huisarts maar je gyn bellen voor een afspraak in de 6e week ongeveer
Ohhh. Tja, ik denk dat ik de afspraak van morgen maar even laat staan, en dan even kijk wat de huisarts zegt. Ik ben maar 1 cyclus bij de gyn geweest, en daar leek alles toch OK te zijn, ondanks de kralenkrans die bij het PCO beeld hoort. Bedankt voor de tip!
Hoi meiden, Morgen de uitgangsecho en dan waarschijnlijk beginnen met spuiten! @Milla: ik bedoelde idd een beetje dubbel gevoel, of een super gave kerst of een beetje een dubbel gevoel...nouja we zien wel...moet er wel voor oppassen de IUI niet als wondermiddel te zien, het kan net zo goed niet lukken..maar er is wel veel hoop!
Oh Linda, HEERLIJK dat je aan de gang kunt nu! Ik heb best al wel van veel meiden gelezen waar de eerste IUI meteen raak was! Anderzijds zijn er inderdaad ook veel meiden die lang moeten wachten voor er resultaat is, dus ik vind het slim dat je een beetje terughoudend blijft! Ik ga voor je duimen hoor!
Ik ken dus ook drie mensen waar het de eerste keer raak was, zijn dat nu goede of geen goede voorbeelden... soms doe ik maar wat bijgelovig, tot nu toe is er weinig positiefs geweest in 2007, misschien moeten we het van 2008 hebben we zijn inderdaad in ieder geval blij dat we nu weer verder kunnen!!!
Nou, snap ik heel goed hoor! Misschien nog wel een positieve test in december?!?! Of haal je dat net niet meer?!
@linda, wees een beetje positief. Kijk naar deze topic. We hebben allemaal het hele jaar lopen tobben en nu wordt de 1 na de ander zwanger. Daar hoor jij ook gewoon bij. Op de valreep wordt 2007 nog een vruchtbaar jaar voor iedereen op deze topic. Let maar op. De hcg hormonen spatten gewoon van deze topic af. De zwangere hebben nu zoveel over dat we die allemaal naar jullie toesturen zodat jullie een leuke kerst krijgen. Lekker misselijk zijn enzo tijdens het kerstdiner. grijns
Sas dat klinkt niet slecht misselijk tijdens het kerstdiner. Milla super zeg heb je al het gevoel dat ze komen? Hier vandaag toch ovu testen gekocht (weer een rip uit mijn lijf). Ga er vanaaf maar 1 doen denk ik. Zit vandaag op cyclusdag 14 en heb af en toe van die aparte pijnen in mijn buik.
nou,mijn euforie van maandag is ook weer weg! Net echo gehad en bloeduitslag over hoeveelheid oestrogeen. Heel lage hormoonspiegel en eitjes waren niet door gegroeid! Klote zooi (sorry).. Volgende week donderdag bij mn eigen gyn komen om te besrpeken hoe we nu verder gaan. Of clomid met metformine of spuiten. Denk dat ik de verzekering maar eens ga bellen! Heb zin om te gillen of tegen iets te schoppen, voel me boos en verdrietig. En dan de vrouw van mn baas, meid je moet het niet zo willen ,is helemaal niet goed. Laat het los...blablabla... Ik zei, ik zit 3x per week in het ziekenhuis, moet dagen tellen, slikken ,bellen ,bloedafname...hoe kan ik er dan niet teveel mee bezig zijn...wat een bullshit! Ze heeft er gewoon de pest in dat ik onder werktijd moet...Jammer voor haar dan! Maar ja, volgende week donderdag weet ik hopelijk wat meer... Fijne avond verder....
poohbear kan heel goed je frustatie voorstellen hoor! Bij ging het ook precies zo. Ik was er helemaal klaar mee. En kijk nu. We zijn met Puregon begonnen en dat duurde ook even, maar opeens.....gelukt en meteen raak! Het kan gewoon zo zijn dat die Clomid niets voor je lichaam betekent! Heel veel succes en hou je taai! groetjes Alies
Poohbear das kl**** had zo op een mooi ei voor je gehoopt! Sterkte. Meiden ik heb een pos ovu test hier : . Het is pas dag 14 dat is 4 tot 6 dagen eerder dan met de clomid. Morgen maar weer een testje doen maar we zijn zo super Blij! \/ Hubbie en ik kunnen niet stoppen met het kijken naar de test heb zo het gevoel dat het lijntje dalijk verdwijnt . Nu maar hopen dat ik over een paar weken net zo'n duidelijk ander testje mag hebben. Groetjes van een happy Cira en Ciraman
@alies en cira! thanks meiden, lief! Ik moet effe moed verzamelen en me richten op een nieuwe fase in de mmm. Snap mn lichaam niet helemaal meer! Cira, veel succes met klussen en goed richten zou ik zeggen,hihi enne alies, lekker genieten! Ik hoop je snel te volgen!