Dat heb ik ook gehad. Was het zat om constant maar overal rekening mee te houden. We gingen toen in mei naar Suriname naar familie toe en zouden daarna weer starten. Nou dat heb ik toen even over de zomer getild. Aan de ene kans was de wens groot, maar aan de andere kant... Heerlijke zomer gehad met een paar roseetjes (ben toch al dronken van 2 ) De stap werd wel steeds groter om weer te beginnen, maar mijn lichaam deed het echt niet zelf, dus toen de stap weer gewaagd, nou met bekend resultaat. Dat is nu nog wel erg eng allemaal; zo onwerkelijk. maandag echo. Hou mijn vingers gekruist..
21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 26 november: Lot FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 7/8 december: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje? Milla: Tot woensdag aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en waarschijnlijk toch echt zwanger nu Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!!
ahhh...suriname....daar waren wij vorig jaaren zijn we helemaalv erliefd op...Wat een geweldig land! We zitten ook stiekem al te denken aan komend jaar, waar we heen willen op vakantie. Zou wel graag weer ver willen, alaska ofzo! Misschine gewoon maar doen, dan zien we wel! doei doei!
ja ik ook; mijn vriend is van daar. Ik heb hem ontmoet tijdens mijn stage daar. Echt zo'n romannetjesverhaal. Verliefd en voor de liefde is ie hier naartoe geemigreerd. Toch moeilijk geweest achteraf. Alles en iedereen woont daar nog en je kent het land en de mensen . Hij is van Javaanse afkomst met een enorme familieband. Nou tijdens deze donkere dagen zou je liever daar zijn! We gaan ook zeker 1 keer per jaar heen; en de plannen zijn er wel om ooit daar naar toe te verhuizen. Had er zelfs al een baan kunnen hebben. Maar eerst kindjes! En dat is hier beter mogelijk dan daar. Wat dat betreft hebben we een goede gezondheidszorg. Cira bedankt gr Alies ps alaska is wel stoer
ahhh,heerlijk! Ik zou er ook best kunnen wonen, maar mijn mannetje komt uit Zweden. Dus wie weet verhuizen wij daar nog eens heen! Ook een romannetjes verhaal, ontmoet via chatten en hij emigreerde binnen no time hier naar toe... Leuk he ,dat soort manne..hihih Succes met je eerste echo!i
hallo Dames Nou ben vanmorgen op controle geweest! Ze had uitgerekend dar ik 6 weken en 2 dagen zwanger ben, maar het kan ook 2 of 3 dagen korter zijn maar dat was niet erg! Ik kreeg een inwendige echo en we zagen wel iets (heeeel kleins) maar nog geen hartje, ik moet 3 December terug komen en dan moeten we toch wel een hartje horen
21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 26 november: Lot FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 3 December: Deborah 2de Echo 7/8 december: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje? Milla: Tot woensdag aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!![/quote]
21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 26 november: Lot FM 29 november: Sas 2e echo 29/30 november: Makkie NOD 3 December: Deborah 2de Echo 7/8 december: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje? Milla: Tot woensdag aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!!
@sas: ik ga je advies opvolgen, je hebt helemaal gelijk, we gaan ervoor! 21 november: Meisje0123 NOD/ Milla laatste Provera 23 november: Stef82 NOD en Taliaa 2e FM (dag 13) 24 november :sybje NOD 24 november: Mariska FM 26 november: Lot FM 29 november: Sas 2e echo en Linda 1e FM 29/30 november: Makkie NOD 3 December: Deborah 2de Echo 7/8 december: Cira NOD 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje? Milla: Tot woensdag aan provera dan ongi afwachten daarna beginnen met 50 mg clomid Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl. Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 1e ronde van 100mg clomid + pregnyl ... poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen. Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!! Fleurrebel: gestopt met de pil sinds mei 2006, niet alleen pcos maar ook te weinig zwemmers door varicocèle die afgesloten is, 17 okt start 1 ste ronde IUI na 3 rondes clomid. 3-11-07 IUI , met een ei van 22 mm Sybje: 1 ei van 22 mm ! mijn eerste goede eisprong !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag terugkomen voor FM stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!!
hey meiden, @ poohbear; Ik hoop dat je eigen gyn met een goed plan gaat komen. digiknuf voor jou! @ deborah, pannend! Maar eigenlijk toch niet gek dat er nog geen hartje te zien was? zeker als je 2-3 dagen korter bent misschien? we duimen! @ linda: erg veel succes! en je gaat er gewoon helemaal voor! 2007 is jullie jaar @ all. Ik ben in ernstige afwachting van morgen (2e Fm). Heb niet echt buikpijn gehad ofzo, dus er zal wel gewoon geen eitje groeien... Dan ff vragen hoe en wat nu verder. Heb alleen morgen niet mijn eigen gyn, maar daar kan ik het toch wel gewoon aan vragen? Heb het net mn baas verteld (omdat ik vakantiedagen mee naar volgend jaar wil nemen ivm doktersbezoek) en hij toonde veel begrip Gelukkig maar! Nou iedereen, ik ga lekker met mn beentjes op de bank... Heb slaapgaapdienst gehad...(om 1530 begonnen en nu pas thuis) Nou fijne dag allemaal!
Hey dames! Ik heb me vandaag aangemeld bij Moeders voor Moeders! Dus dan weten jullie dat als jullie evt. pregnyl moeten gaan spuiten, dat uit mijn piesje kan gaan komen!
Deborah jammer dat je nog geen hartje heb gezien. Ik hoop dat je dat 3 december wel ziet. Meisje Super zeg! @ all net gewoon weer een posi ovu test. dat heb ik nog nooit gehad twee dagen achter elkaar. (en de test lijn wordt sneller donker dan de controle lijn . Als de test morgen weer zo super posi is ga ik toch zaterdag maar even een zwangerschapstestje doen. Het is hier wel heel erg rustig.
@cira, effe een vraagje hoor, misschien dat ik je niet goed begrijp. Je hebt nu posi ovu testen, wat betekend je eisprong. Dus je zit nu in je klus tijd. Verder heb je het dan dat je zaterdag een zwangerschapstest wil doen. Volgens mij kan dat pas 2 weken na je eisprong en je leuke kluswerk. Je weet dan pas of een van die zwemmers jou mooie ei gevonden heeft. Zaterdag een zwangerschapstest doen is volgens mij weggegooid geld. Of jouw cyclus moet heel anders lopen natuurlijk. grijns. Of begrijp ik je verkeerd.
Sas een ovu test mag maar maximaal twee dagen achter elkaar posi zijn. maar als je zwangerbent dan geeft een ovu test ook een posi uitslag aan. dus wellicht (ondanks de bloeding) kan de ovu test op HCG reageren. Tevens heb ik deze maand helemaal geen hormonen gebruikt dus lijkt me raar dat ik dan ineens veel vroeger in mijncyclus posi ovu testen krijg.
Oooooooo nou ikke snap he. Maar misschien komt deze normale cyclus nu door de hsg. Dat hoor je ook vaak, dat mensen daarna veel vruchtbaarder zijn en dat het dan spontaan gebeurd. Ik hoop het natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent. Ik zou in iedergeval vanavond lekker klussen. Je weet maar nooit welke spontane dingen er kunnen gebeuren. Ik lees het dan maandag wel of je zwanger bent of niet. @all ik zal een paar dagen offline zijn omdat ik morgen naar Londen vlieg voor een studiereisje, en zaterdag weer terug en zondag ben ik ook weer de hele dag onderweg waardoor ik jullie niet kan volgen. Hopelijk zie ik maandag dat er weer iemand zwanger is. Volgens mij was er iemand die morgen kon gaan testen. duim duim duim. Tot maandag.
eeeehh meiden ik heb het gevoel dat ik ongi word....heb heel soms een ongi krampje die dan weer weg trekt ..... jammer ..... L>sybje