met het vrijgezellenfeest (voor een vrouw dus) van mijn zus in juli zijn we gaan erotisch dineren in rotterdam, erg leuk! rensie
@ Cira: ik had de laatste keer op woensdag, donderdag én vrijdag een positieve ovulatietest! En je ziet het resultaat. Kortom: klussen geblazen meid! Het gaat vast helemaal goed komen!
meiden, ik neem even afscheid van jullie, ik ga heelrijk een weekendje weg, met man kind, schoonzus zwager en nichtjes fijn weekend allemaal!
ik ga morgenochtend een testje wagen ...heb testen van matcare .....hubbie wil graag bij het testen zijn ...maar doe het liever alleen zodat ik hem kan verassen.....(of niet ) L.sybje
ahhh spannend! en dan moet ik helemaal tot maandag wachten haha en waarom neit, doe je er van het weekend nog 1 met zijn tweetjes, hem verassen is ook wel errug leukkkkk
ja daarom , als de test positief is wil ik mijn vader en schoonvader er ook 1 voor hun verjaardag geven .....(als he ) maar goed nog maar heel even mijzelf geen illusies geven ,...... L.sybje
hallo dames, ik ben weer terug op aarde.. moest even wat visites afleggen afgelopen dagen haha leuk ben nu helemaal gewend. En meisje ik ben ook 31 juli uitgerekend!~ Syb zie dat je gaat testen morgen Spannend! ik duim voor je! Cira gewoon goed oefenen wat sas ook al zegt kan nooit kwaad! ik kom morgen weer meer kletsen maar ben kapot en ga lekker slapen! doei xx denk aan je syb!
@ Sybje: eerste was dus een CB digi, maar die zei NIET ZWANGER terwijl er wel een 2e streepje op het teststaafje te zien was. Tweede en derde waren CB en dan niet de digitale. Die waren allebei positief! Vierde en vijfde waren de CB digi, allebei positief. Spannend hoor Sybje, ik leef met je mee!
Ik heb het even heel druk met andere dingen, waardoor ik weinig online ben. Hier is het wachten tot ik ongesteld wordt. Ik heb gister het laatste pilletje ingenomen en ben er van overtuigd dat het nu eindeijk gaat gebeuren, dus spanning ofzo voel ik niet echt, ik wacht het gewoon rustig af en hou jullie op de hoogte! Meiden die een weekend weg zijn, veel plezier! Cira, zou het echt kunnen dat je zwanger bent? Syb, succes morgen ik denk aan je, kom morgen vroeg even een kijkje nemen!
sybje ben benieuwd? de dames die een weekendje weg gaan veel plezier geniet ervan! stef en meisje hoe voelen jullie je? milla hopelijk komt de ongi snel dan kan je verder!
ik ben NIET zwanger ......... dus..... weet even niet wat ik er van denken moet , ikheb mezelf weer in de zeik laten nemen door mijn lichaam ........
Oh wat jammer nou Sybje! Ik kan me voorstellen dat je je een beetje door je lichaam in de steek gelaten voelt.. Veel sterkte vandaag!
Wat jammer sybje... Maar wie weet na een paar dagen krijg je een positieve test. Geen bloed geeft moed hé meid...
@mariska : dat is waar ...maar mijn lichaam heeft op de een of andere manier de vreemde tik om na een neg test ongi te worden ..... de ongi krampen worden nu wel meer ...dus zal zo wel komen denk ik ....(hoop het niet natuurlijk) L.sybje