He lot, wat jammer dat het niet groot genoeg was voor een eisprong. Misschien volgende week wel. En anders kan je volgens mij meteen weer beginnen met provera. Jammer hoor...... Lorraine: ik weet niet of er op dag 10 al wat te zien is. Ik moest terug komen vanaf 13. Maar toen ik rond dag 16 terug kwam (was op een donderdag) zei mijn arts dat mijn ei van het weekend zou springen. (150 mg clomid) Toen hebben we elke dag in dat weekend geklust en ben ik zwanger geraakt. (helaas een miskraam) Is er al iemand ongi? Succes met wachten allemaal.....
Hoi hoi, Chantje, nog tot vrijdag Provera he? Ik verwacht zaterdag mn ongi, aangezien het de vorige keer ook 4 dagen duurde. Hebben jullie bij de tweede ronde provera ook veel meer last van de hormonen de bij de eerste? Ik wel, zoals ik al eerder schreef stemmingswisselingen, maar ook misselijkheid, hoofdpijn, pukkels en hele pijnlijke tepels Lorraine, het ligt eraan of de clomid snel aanslaat. Het zou kunnen dat er op dag 10 al iets te zien is. Maar het kan ook van niet, maar dat wil dan nog niets zeggen.
Bloemetje: Klopt, dan na het weekend hopelijk meteen mijn ongi! Ik heb alle keren dat ik provera slikte (nu 4 keer) veel last gehad! Idd stemmingswisselingen, hoofdpijn, pukkels en erg moe. Gelukkig geen last van misselijkheid of mijn (.)(.) (Tja, je zou bijna ergens anders aan denken als je deze symptomen omschrijft!) Succes hoor!
Hé Chantje, Dan zal het wel normaal zijn. Misschien 'stapelen' de hormonen zich op, hihi. We zullen zien, ik verwacht iig niets hoor. Zou een wonder zijn Maar ik ga er écht niet vanuit, tis vrijwel onmogelijk. Hopelijk hoef je niet lang te wachten. Maar aangezien je al vaker Provera gebruikt hebt, zul je onderhand wel weten hoelang het duurt. jij ook succes!
Hallo Meiden ik ben ook nog niet ongi. Maar ok ik merk dat ik veel vermoeider ben en last heb van plotselinge misselijkheid. De vorige keer had ik de dag erna al bruin bloed en op dag twee na provera kuur zette het echt door. Nu twee dagen na de proverakuur heb ik nog niet echt het gevoel ongi te gaan worden. Maar het zal vast snel komen (hoop ik). @ lorraine op een van de eerste pagina's staat een link naar een site waar info staat over PCO het is geloof ik door Kreeftje 84 geschreven. Hier leggen ze een hoop uit over PCO. @ Mariska ben je al ongi? Ik ben vandaag geslaagd voor de BHV cursus .
cira gefeliciteerd met je bhv mooi dat je die hebt! hoop voor degene die ongie moeten worden dat de provera snel zijn werk gaat doen zodat jullie verder kunnen! vervelend dat jullie last hebben van de bijwerkingen hopelijk is dat snel over! succes allemaal
Hee meiden, Ik kom me ook melden hier, als het goed is natuurlijk hahaha. Wij zijn 17 april 2006 gestopt met de pil en op 12 april 2007 is er bij mij PCO geconstateerd. Na 2 weken mocht ik beginnen met Primolut en dat heeft zijn werk gedaan want bijna 2 weken later werd ik ongesteld. Op dag 3 ben ik begonnen met Clomid 50 mg. Op dag 13 ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een echo en toen was er een mooi eitje te zien van 13 mm. 3 dagen later weer een echo en toen was hij 20 mm. Vandaag heb ik bloed laten prikken en morgen kan ik bellen voor de uitslag. Ik hoor dan of ik echt een eisprong heb gehad. Als dat zo is dan zou ik ongeveer volgende week vrijdag ongesteld moeten worden. Ik hoop natuurlijk van niet, maar anders gaan we weer een ronde verder. Ik mag dan gelukkig ook weer voor echo's naar het ziekenhuis en dit vind ik persoonlijk wel fijn. Je weet gewoon net even zekerder of de Clomid aanslaat.
Pfff nou hier lijkt het wel of er een 2de eisprong op handen is... Tis wat...denk de hormonenn of zo die je krijgt. Of dat het normaal is, heb nooit een normale cyclus gehad dus weet het verschil ook neit. Maar sinds een 3 dagen ongeveer een week na ei heb ik dus krampen in mn stokken en baarmoeder, dit straalt door naar mn rug en mn ene been Net of je ongesteld bent zoiets... Maar dat hoeft pas volgende week dus dat gaat lekker dan, als dat zo blijft Nou ja hormonen slikken we ook neit voor de lol maar voor eht goede doel zullen we dan maar weer zeggen
Hey ladies, Hier zijn de op bezoek... Alé tis te zeggen kheb bruine verlies. Maar dat is het begin hé \/ Zal morgen voor m'n 1e cyclus dag rekenen, zal dan zeker al bloedverlies hebben. Kheb daarnet gebeld voor afspraak gyn ( echo ) en op woensdag 13 juni om 15 uur mag ik gaan. Dus ik kan al beginnen aftellen naar de echo , khoop echt dat de 100 mg clomid z'n werk zal doen hoor. Pattie@ Welkom bij ons "cluppie"... Je bent hier natuurlijk van harte welkom meid , Wat goed zeg dat de 50 mg clomid onmiddelijk aansloeg, je hebt hier waarschijnlijk al gelezen dat het hier bij de meeste meiden niet aansloeg. Hopelijk moet je geen volgende ronde meer doen hé Bloemetje@ Ik duim voor je dat je ook snel ongi wordt hoor... Alleen ik kon niet voorgaan op vorige ronde provera ivm aankomende ongi, vorige keer al na 2 dagen bruin verlies en nu maar na 4 dagen. Khoop dat het van jou wel dezelfde dag is. Kheb juist wat last gehad van moeheid en hoofdpijn bij provera... Kheb eigenlijk nog nooit last gehad van pijnlijke tepels, vele vrouwen blijkbaar wel bij hun aankomende ongi enz... Ik zal weer niet normaal zijn zeker? Het is inderdaad zoals chantje schrijft ivm met jou sympthomen, je zou ind aan iets anders beginnen denken Chantje@ Ik duim voor je dat je snel ongi wordt na het weekend... Cira@ Ik heb ook gisteren enzo totaal nog geen ongi gevoel hoor, het is maar vanmorgen rond een uur of 10u30 begonnen de krampen en vanmiddag toen dat ik thuis kwam ( 13u40 ) had ik licht bruinverlies. Kheb de goed ingepeperd dat ze nu ook bij jou mogen langskomen hoor ( en bij de andere meiden natuurlijk ook hé ) Een hele dikke proficiat meid dat je geslaagd bent voor de BVH curcus Lot@ Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren voor je echo maandag hoor... Ik hoop uit de grond van mijn hartje dat er een mooi eitje zit.
Hé meiden, Mariska, fijn dat ze er zijn! En ook dat je ze even doorstuurt he De nieuwe ronde is weer van start gegaan bij jou, joehoe! Kenzo, tis wat met die hormonen zeg! Succes met al je kwaaltjes. Pattie, welkom! En wat goed dat 50mg aanslaat, dan ben je al een heel eind! Lot, ik duim ook nog steeds voor je. Spannend zeg, nog even wachten en dan weet je weer meer. Cira, jij ook al zoveel last van de hormonen. We moeten er wat voor over hebben zeg Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid! Hier nog niets van te bekennen. Hopelijk duurt het niet langer dan de vorige keer Ik vond het toen al lang duren met 4 dagen, als ze er zaterdag nog niet zijn, grrr, dan krijg ik wat hoor Het kan me niet snel genoeg gaan, ik wil dooooooor! Verder valt het qua kwaaltjes wel mee nu, alleen die pukkels zijn nog niet 1-2-3 verdwenen (helaas) en mn borsten doen nog steeds erg pijn. Lijkt wel af en toe alsof mn tepels in de fik staan
Cira: Gefeliciteerd COLLEGA!! (kheb ook mijn BHV) Mariska: fijn dat de op bezoek zijn! Hopelijk komen ze ook snel Bloemetje bezoeken! Kenzo: vervelend dat je zo'n last heb!! Succes hoor! Pattie: Wat ontzettend fijn dat 50mg meteen werkte bij jou! Toen ik mijn 1e eitje kreeg hebben we 'm meteen "bevrucht". Hopelijk is dit bij jou ook gelukt!! [-o< Morgen mijn laatste provera en dan aan de 100mg clomid. Ik ben zoooo bang dat 100mg niets doet en dat ze me beter toch wel 150mg had kunnen geven! Dan is dit zo'n verloren ronde geweest! Ik maak me er een beetje druk om! (beetje? beetje erg!) ](*,)
Bedankt voor het warme welkom! Ik was hier liever niet geweest natuurlijk, maar dat geld voor iedereen denk ik wel. Ik ben ook zeer blij dat de eerste ronde aangeslagen is. Je hoort vaak zat inderdaad anders. Morgen het ziekenhuis even bellen en als het goed is volgende week vrijdag een zw.test. Als het goed is moet ik dan nl. ongesteld worden, maar ik hoop natuurlijk van niet. Ik duim voor iedreen dat het allemaal naar wens gaat verlopen en dat iedereen krijgt waar zij op wacht!
@pattie007 welkom hier en helaas dat je bij dit cluppie moet maar hier is het even goed gezellig hoor, wat ontzettend fijn dat de 50 mg bij jouw zijn werk doet en hopelijk is je bloeduitslag morgen goed en word je ei mooi bevrucht succes! @mariska wat fijn dat de ongies komen en nu aftellen naar de volgende echo spannend zeg hopelijk doet de 100 mg zijn werk goed! @bloemetje laat die ongie maar komen dan kan je lekker verder! succes met wachten! @kenzo wat vervelend die kwaaltjes hopelijk zijn ze snel weg en word je volgende week niet ongie succes! @chantje bijna de provera op laat je ongie maar komen dan dan kan ook jij door en ik hoop echt voor je dat de 100mg zijn werk doet! @cira zijn de ongies er al? een aantal dames lopen aardig gelijk succes en laten we hopen dat we allemaal snel een mooie echo krijgen met mooie eitjes en dan snel bevruchten hihi..... hoe is het met de andere dames? hier weinig te melden heb alleen soms beetje pijn onderin mijn buik maar dat heb ik de afgelopen maanden meer gehad dus dat zegt niets, ik ga er niet vanuit dat er maandag wel wat te zien is ga er meer vanuit dat ik provera krijg en verder kan voor de 100 mg we horen het maandag allemaal!
Zo, vanmorgen bij het ontbijt mijn laaste provera genomen en nu maar wachten.... Ik hoop na het weekend te kunnen melden dat ik ongi ben geworden!? Lot: ik snap dat je zo'n instelling heb, ik ga er ook vanuit dat 100mg niets gaat doen! Maar toch............ je weet het niet misschien heb je maandag wel een heel mooi ei!!!
Cira ben je al ongi? Chantje@ Ik duim voor je dat je na het weekend onmiddelijk ongi wordt Lot@ De moed niet opgeven hé, maar troost je bij ons hier werkte de 50 mg ook niet... De 100 zal ons wel geluk brengen Hier erg veel last vandaag van m'n ongi, zo'n rug pijn en krampen in mijn buik. En dan nog eens een ferme verkoudheid heel mijn hoofd doet er pijn van.Dus ik ben heel blij dat het weekend is. Hopelijk ben ik vlug van m'n verkoudheid verlost...
@ mariska fijn dat je ongi bent! En stuur ze maar door hoor hier is echt nog niks te bekennen. Vorige ronde Provera al volgende dag bruin bloed verlies en nu nog echt heemaal niks. Allen bedankt voor de felicitaties! @ Pattie Welkom hier! fijn dat de 50mg aanslaat en nu maar hopen dat de ongi wegblijft. Ik duim voor je! @ chantje hoop dat je snel ongi word! @ bloemetje hoop ook dat de snel bij jou op bezoek komen. s maar niks he dat lange wachten @ lot ik blijf voor je duimen meid! Ach hier zoals als beschreven nog geen (denk dat ze een nieuwe tomtom nodig hebben ) Morgen nog een dagje werken als BHV hoop natuurlijk dat ik me stierlijk kan vervelen in de zon
Mariska; vervelend dat je zo'n last heb! Doe lekker rustig aan van het weekend! Cira: hoelang ben jij nu aan het wachten op ?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 72#1062672 En ik heb natuurlijk ook PCO dus geef jullie mening alsjeblieft
Hey deborah, Ik zou inderdaad ook nog een testje tegenaan smijten... Zoals je de symptomen beschrijft zo het inderdaad wel positief kunnen uitdraaien. Ofwel een aankomende ongi? Heb je anders ook last van pijnlijke tepels als je ongi wordt? Laat ons iets weten hé als je een test hebt gedaan... Veel succes!