Mariska dat zou wel mooi zijn! Ik zie best tegen het spuiten en de IUI op, maar denk als ik eenmaal daarmee ben geworden dat het wel mee valt.
Cira wat vreemd dat die testen positief blijven! Ik heb ook wel eens een hele week positieve ovu testen gehad (sensitest) tot ik er achter kwam dat de streep nog veel donkerder behoorde te zijn voor die echt positief genoemd kon worden. Is het niets voor je om te tempen, dan weet je in ieder geval zeker dat je een eisprong hebt gehad. @ all, hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ik ben al zo lang aan het wachten op een ongi! Mijn borsten doen gruwelijk pijn. Ik hoop echt dat het er snel aan komt.
@ milla: hoop ook dat je snel ongi wordt meis! Dit duurt wel lang allemaal anders.... Heb je trouwens gister nog lekker kunnen slapen, ondanks dat gesnurk hahahahaha
@milla hoe lang wacht je nu al op je ongestelheid? Kijk maar naar rensie (tempkaartjes) vandaag positief getest terwijl ze wachtte op bloed na de provera...
@ Makkie, hahaha, die andere meiden zullen wel denken, waar heeft Makkie het toch over! Maar het antwoord is NEE! Ik heb zelf last van mijn oren dus durf even geen oordopjes in te doen en mijn man is licht verkouden en snurkt dus.. Heel iri! @ Poohbear.. Hoezo positief getest na provera ? Je bedoelt toch niet... Mijn laatste provera was woensdag. Maar voor de provera was ik aan de pil.. Bovendien voel ik het groeien van een eitje altijd heel duidelijk. Jee, ga allemaal rare dingen in mijn hoofdhalen ineens. Maar nee, ik denk niet dat dat een optie isl omdat ik bovendien heel goed voel wat zwanger is, ik voel me dan duidelijk heel anders. Ik hou het wel even in de gaten voor als ik over een aantal dagen nog steeds niet ongi ben. Bedankt voor de tip!
tsja, ik geloofde het ook niet maar rensie heeft het voor de tweede keer gepresteerd om door de provera heen zwanger te zijn! dus, ik bedoel maar.... het KAN wel! spannend...maar ik deed er ook 6-13 dagen over om ongesteld te worden....
Milla ik denk dat ik de gebruiksaanwijzing zeker 10 x heb gelezen. Maar de donkerste lijn is echt de testlijn. (fotootje staat in mijn album)
Cira, jou test lijkt me overduidelijk positief. Dus toch een ei! Hier is de ongipijn weer begonnen (trekkerig gevoel en beetje buikpijn) Dit had ik de vorige ronde ook een kleine week voor mijn NOD, dus denk dat dit niets goeds betekend.....
Makkie hoop zo dat het ander soort krampen zijn [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Eigenlijk stom dat ik zo aan mijn eigen twijfelde, heb gewoon zo vaak de gebruiksaanwijzing gelezen en ook hubbie heeft hem diverse malen moeten lezen . Wou het eigelijk niet geloven denk ik
Cira, kan me voorstellen dat je niet meteen geloofd dat je zomaar een ei van jezelf hebt! Maar het is toch echt zo! Super joh! Nu maar hopen dat de zwemmers de weg weten! Wanneer is nu je NOD?
7 december ongeveer zal mijn NOD zijn heb voor mijn gevoel vrijdag ochtend mijn eisprong gehad (kon bijna niet normaal lopen van de steken)
Spannend, zou wel heel leuk zijn als het zonder medicijnen en voor het volgende traject ineens raak is! Ik ga voor je duimen!
Hallo dames! @ Cira: ik ga voor je duimen! Nu hopen dat december voor jullie een SUPER maand gaat zijn! @ Milla: he bah, waar blijft die ongi he! Ik weet zeker dat Pendelmieke ook voor jou gelijk heeft! @ Iedereen: Ik blijf hier lezen hoor! Ik heb de pech dat ik zo ongeveer de laatste ben op het juli 2008-mama's topic, waardoor er al zo'n 60 dames zijn die echt voor mijn gevoel zo'n kliekje vormen. Als je daar iets tussen schrijft, krijg je weinig reactie... Zat er aan te denken om mee te gaan schrijven in het augustus 2008-mama's topic, maar da's eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk... Laten we afspreken dat iedereen hier gewoon hartstikke snel zwanger is, en dat we met zijn allen hier blijven schrijven! Zeker zo gezellig! Zet ´m op dames, ´t is hartstikke ongezellig zonder jullie dus ik blijf lekker hier posten! Lieve groetjes!
Dat pompje had mijn gyn het ook over maar hij raadde bij mij het spuiten aan en dat had ik ook liever anders heb je een week of 2 a3 zo'n pompje bij je lijkt me niet prettig. Ik heb ook heel erg tegen het spuiten op ge zien ben hier geen held in en mijn man zei als het je niet lukt doe ik het maar dan ben je zo afhankelijk dus ik wilde het zelf proberen ik stond echt bijna te huilen met die spuit in mijn handen omdat ik het niet durfde heb het toch gedaan en het is me echt ontzettend mee gevallen je voelt er in je buik weinig van omdat daar veel vet zit en niet zoveel spieren, ik kan nu makkelijk praten maar veel succes als jullie moeten beginnen! meisje gezellig hoor als je hier mee blijft kletsen, jullie verhalen zijn ook leuk om te lezen vind ik! cira ik hoop dat je een mooi ei heb gehad! mariska super dat er 2 mooie eitjes zaten hopelijk springen ze allebei! makkie goed dat je er van de week niet zo bij stil heb gestaan over 4 dagen zul je het weten, hopelijk word je niet ziek! Dames die puregon spuiten of hebben gespoten kan je een ovutest doen ook al spuit je? Morgen een FM ben benieuwd!
hallo lieve meiden, @ milla. ja ik heb ook wel eens gelezen over zwanger en provera.... maar laat je maar even niet gek maken! (wil niet nega zijn hoor!) @ cira, woh, gewoon een ei uit jezelf! Ik hoop op een mooi sintcadeau voor jou! @ meisje: anders sjoemel je gewoon ff met je uitgerekende datum? @all; hier gaat het goed. Alleen weer stikzenuwachtig voor morgen, misschien ben ik voor niks zo blij geweest met mn ei... pffft.. Maar goed, ook spannend. manlief is ziek (chronisch) en hebben de afgelopen dagen niet echt geklust... Dus moeten er vandaag toch aan geloven.. Ennuh, wat als mn ei pas volgend weekend springt? dan ben ik weg (en mn man dus niet) vrijdag was mn ei 12mm, wanneer zal hij ong gaan springen? pfft.. liefss, een zenuwachtig meisje...
Taliaa de gyn zegt volgens mij dat een ei ongeveer 2 mm per dag groeit en tussen de 20mm-30mm springt dacht ik. veel succes!
@ Taliaa Volgens mij springt een ei tussen 18 en 24 mm.. In dit onderwerp vruchtbaarheidsbehandelingen is vorige week nog een topic geweest over hoe groot een ei is als het springt. Als je het niet kunt vinden moet je het maar laten weten. @ All, hier inmiddels wat krampjes en wat bruinverlies, ik denk dat ik morgen ongi ga worden!
@lot23 ja, ik twijvel ook of "gewoon spuiten" niet net zo makkelijk is dan met zo'n pompje rond te lopen. Ben ook bang om te spuiten... Maar ja, eerst donderdag afwachten!