Hallo allemaal! Hoe gaat het hier? Hoe is het met Makkie (heb jij niet bijna je NOD?) En Milla: jammer dat je wat minder vaak langskomt maar ik begrijp het wel goed! Ben alleen benieuwd hoe lang je het vol gaat houden En ik zie dat veel van jullie weer naar het ZH gaan deze week. Succes! Hier geen bijzonderheden eigenlijk. Gisteren is er iemand van moeders voor moeders geweest. Gelukkig was haar 'hcg'-test ook positief (het zal maar zo zijn dat die dan in eens negatief test). De buikpijn die ik vorige week een paar keer had is eigenlijk vanaf het weekend weggebleven, dus nu maar hopen dat dat zo blijft. Veel succes allemaal!
Meisje inderdaad fijn als die test ook positief aangeeft. En nu maar veel gaan plassen he We zijn hier dalijk al met een redelijk aantal die pregnyl gebruiken! Maar meid Super dat je met MvM meedoet Fijn dat je buikpijn weg is gebleven!
hai lieve meiden @ milla; ik snap je keuze helemaal! Ik hoop dat je het allemaal een beetje van je af kunt zetten! Succes, houd je ons nog wel een beetje op de hoogte? @ Sas, linda en Lot: ja we doen lekker ff een bakkie in het zh. Mijn rondje, ok? succes morgen in het zh, meiden! Ik hoop dat we allemaal super nieuws hebben! @ makkie: ontzettend spannend joh! We duimen he! Ik denk dat ik helemaal gek ga worden als ik eenmaal in de wachtdagen zit... @ cira, ook voor jou spannend...pffft, ben plaatsvervangend zenuwachtig hoor @ meisje: wat goed dat je buikpijn weg is! En idd fijn dat je ook daag posi testte! @ all; bedankt voor jullie lieve reacties en aanmoedigingen we hebben ons best gedaan Ik hoop maar dat mn eitje al gesprongen is, want vanavond nog een keer klussen zit er niet in... Nou, ik ga vanmiddag weer lekker werken, ff afleiding. Komend weekend ben ik weg, ga ik een logeerweekend begeleiden.. Ben benieuwd liefss, Taliaa
Oja, als mijn ei vandaag is gesprongen, wanneer kan ik dan mijn NOD berekenen? Ik heb hem op de NODlijst op 15 dec gezet, klopt dat een beetje?
Morge dames! Milla, ik snap je keuze, maar ga je wel erg missen hoor! (en de andere natuurlijk ook) Laat je wel af en toe weten hoe het met je gaat? En msnen kan toch nog wel? Veel succes met alles verder meis! Taliaa, denk dat je 14 dagen erbij op moet tellen. Dat is het gemiddelde na je ei, maar kan natuurlijk ook een paar dagen eerder of (bij mij altijd) langer zijn. Meisje: goed dat je mee doet aan MvM! Wil ik straks ook echt gaan doen! En fijn dat je geen buikpijn meer hebt gehad. Cira, vervelend die wachttijd he? En elke keer vanalles voelen! Pffff je kunt niets meer dan afwachten en dat duurt lang..... succes hoor! Heb sinds vanmorgen alweer wat minder last van mijn borsten. Ze zijn nog wel aanwezig, maar gister deed het echt zo'n zeer! Nu voel ik af en toe nog een steek en voelen ze zwaarder/zachter. Morgen NOD.... maar denk dat ik (als ik niet ongi wordt) pas van het weekend een test waag hoor!
Kijk uit, dalijk ga ik janken (hihi, zwangerschapshormonen zijn het niet want ik ben altijd al zo'n jankerd!) Maar goed, ook van mij veel groeten!
hee meiden, hier weer ff een egovraag van een onzekere miep: Ik heb 1,5 dag enorme pijn aan mijn borsten gehad, gister avond zelfs zo erg dat ik er helemaal gek van werd. Nu is dat weer zo goed als over.... als ik ren ofzo voel ik ze nog wel erg goed en als ik eraan zit en ook steken ze nog wel iets. Maar dat van gister dat ze continue pijn deden is nu weg.... kan nu de hoop op een wonder wel vergeten of wat denken jullie? Kan het zo wisselen? (mocht ik zwanger zijn) sorry hoor....
makkie het kan nog alle kanten op gaan ......je moet proberen nergens van uit te gaan dat is ontzettend moeilijk ik weet het ..... vorige ronde had ik veel zwangerschapskenmerken maar dat bleek achteraf lariekoek te zijn
Dag dames, daar ben ik weer vanaf thuis op de bank. Ik zit met een griepje thuis. Normaal gesproken zou ik gewoon doorgaan met werken, maar ik ben nu niet alleen meer verantwoordelijk voor mezelf, dus ik pak nu maar mn rust waar het nodig is. Ik slaap me helemaal gek op dit moment en gelukkig hou ik sinds vandaag alles weer binnen. Ik denk dat het griepje alle zwangerschapssymptomen wat erger maakte. @Milla ik begrijp heel goed dat je wat afstand neemt. Ik hoop dat het toch snel raak is bij je. @linda heb je het boekje van Dietheld de Vries al ontvangen en heb je wat aan haar tips. @Taliaa zie je wel dat je je druk gemaakt hebt om niets. De clomid doet zn werk, en de progesteron checken ze altijd om te kijken of je een goede eisprong gehad hebt en eventueel om te kijken of er een innestellingsprobleem kan zijn. In mn vorige ronde dacht de gyn dat ik daar een probleem kon hebben. Ik moest toen in 10 dagen tijd 3x bloed prikken. Gelukkig bleek er geen probleem te zijn en was ik zwanger. Heb je trouwens de zelf ook nog onder de microscoop mogen kijken naar de zwemmers? grappig gezicht wel vind je niet. @all gezellig morgen in het ziekenhuis hopelijk hebben we allemaal goed nieuws.
sas7 beterschap en milla succes, knappe beslissing van je! Ik heb het ook al een paar keer gedacht om effe van he tforum te verdwijnen. Merk toch dat ik hier steeds weer beland, handig deze pagina op je favouriten, maar ja.... Kijk wel effe hoe gaat.
@makkie die borsten doen als je zwanger bent de ene dag meer pijn dan de andere dag. Dus het kan inderdaad alle kanten op. Zijn ze ook wat steviger geworden? ik wist nog niet dat ik zwanger was en kon toen al niet meer op mn buik slapen omdat ze pijn deden en niet meer helemaal naar de zijkant wilde zakken omdat ze wat steviger waren. Ik zal voor je duimen. wanneer mag je testen?
vanacht ging het slapen wel wat beter, maar niet echt fijn op de buik nee. Eergister was het slapen wel echt vervelend. Had gister idd echt het gevoel dat ze groter waren en ze voelden ook voller. Dat was vandaag veel minder, maar merk dat het nu weer begint op te spelen. Morgen zou ik kunnen testen, dan is het precies 14 dagen na mijn ei. Alleen hou ik het wat ruimer aan, omdat het nog niet precies elke keer 14 dagen na mijn ei is geweest.
Had ik een heel verhaal getypt komt er error in beeld dus beginnen weer opnieuw nu iets korter hoor! sas, linda en taliaa succes morgen hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws! Milla ik snap je beslissing heb het zelf ook geprobeerd niet gelukt helaas. heel veel succes en sterkte hoop snel goed nieuws van je te horen en ik zal je zeker missen je was er toch veel. msnen kan altijd hoor dan pb je maar je mail. meisje fijn dan weer ff een posi test te zien goed dat je meedoet nog meer pregnyl makkie blijf voor je duimen hoor! cira erg he die wachtweken duren altijd zo lang succes! alle andere dames erg veel succes en we volgen snel allemaal de zwangere dames naar de andere kant!
Linda, Lot, Taliaa, veel succes morgen met de FM's! We lezen we hoe het geweest is! Sas, veel plezier morgen met je 2e echo! Laat je ook even weten hoe het was? Ennuh... duimen jullie nog ff met me mee? Morgen NOD... hoop dat ik snel duidelijkheid heb en niet weer na 3 dagen overtijd ongi te worden...
Ohhh Makkie! Spannend vandaag hoor! Houd je ons op de hoogte? (hoef ik eigenlijk niet te vragen want doe je toch wel he!)