PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    29 november: Sas 2e echo en Linda 1e FM en Lot23 FM en Taliaa inw echo
    29/30 november: Makkie NOD
    3 December: Deborah 2de Echo
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag terug om te kijken of hij gesprongen is
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!

Dames,
    ik heb mijn afspraak bij gyn en VK in het lijstje gezet.
    Hoop dat het voor jullie niet storend is, als dat wel zo zou zijn is het natuurlijk geen enkel probleem als jullie 't eruit gooien!
    Lieve groetjes!

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

tuurlijk vinden we dat niet erg meis ;)

3. sam mv kylian

29 november: Sas 2e echo en Linda 1e FM en Lot23 FM en Taliaa inw echo
    29/30 november: Makkie NOD
    3 December: Deborah 2de Echo
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag terug om te kijken of hij gesprongen is
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

@meisje: nee gekkie, gezellig toch!

@all: had ik vanmiddag last van vanalles, is dat nu weer over.... hahahaha hoezo jezelf gek maken. Ik ga er vanaf nu proberen minder op te letten, bij elk pijntje. Ga zo lekker ff de stad in, naar de kapper en ff ontspannen! Morgen weer een dag! En heb nu lekker 3 dagen vrij...heerlijk! Alleen is mijn mannetje ziek thuis... echt rot voor hem... ga hem van het weekend maar eens lekker verwennen en betutten!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie

ja K*t is dat he ......nou ja niks aan te doen ...

ik ben inmiddels weer aan de clomid begonnen heb mijn lijstje nog niet bijgewerkt .....
    daar heb ik nog niet zoveel zin in ....

L.sybje

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

jeetje linda wat balen zeg nu moet je wachten probeer rustig aan te doen he!

sas wat super dat het hartje krachtig was en het al bewoog geniet van di super gevoel!

taliaa hoe was het?

makkie blijft spannend zeg hoop het zo voor je, wanneer wil je testen?

sammvkylian hoe voel je je, je nod komt in de buurt, we duimen!

de eitjes willen nog niet echt groeien baarmoederslijmvlies word al wel dikker maar verder weinig te zien dus maandag mogen we weer er komt vast een mooi ei of 2 zou ook mooi zijn, blijven klussen en het gaat gewoon snel lukken hoor!

7. sam mv kylian

lot, sinds vandaag erge krampen in rug en buik.
    dus aan de ene kant zeg ik game over.
    maar mijn tepels :oops: doen al vanaf mijn eisprong zeer en dit ken ik niet.
    ook is het voor ongi krampen errug vroeg...zou zondag op zijn vroegst ongi moeten worden. dan is het 14 dpo.

hoop dat bij jou alles snel gaat groeien :D

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, na 3 kwartier wachten was ik aan de beurt! Ik was de laatste op het spreekuur dus heb even de tijd genomen om wat meer te vragen!

Ik moet de komende 2 weken Metformine gaan ophogen van 1 tot 3 tabletten per dag. Metformine is een tablet voor suikerpatienten , maar werkt op de een of andere manier goed in combi met Clomid!
    Dus nu 2 weken opbouwen, dan Provera 10 dagen,ongi afwachten en dan clomid 50 mg (n combi met die ander tabletten dus)
    pfoeh....het duizelde me helemaal en ik heb het hem laten opschrijven... hahahhaha
    Dus rond oud en nieuw of net in 2008 is het weer eitjes zoeken!
    Ben wel blij ,want dit kan dus week 33 rondes gebruikt worden maximaal tot clomid 150mg in combi met 3 tabletten metformine.
    Werkt dit ook niet, dan gaan we spuiten!
    ehhh,snappen jullie het nog?

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Poohbear is nooit verkeerd om het op te laten schrijven en ik snap het aardig hoor heb zelf ook een ronde metformine gebruikt! veel succes en hopelijk groeit er rond oud en nieuw mooi eitje of 2!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden, wil jullie allemaal bedanken voor de lieve en opbeurende woorden. Tja, er zit niks anders op dan me erbij neer te leggen. We gaan er gewoon voor in 2008 en ik probeer maar van de decembermaand te genieten, voordeel is dan wel dat de tijd waarschijnlijk snel gaat en we dus weer snel verder kunnen. Ga nog wel even een gesprek met de arts aanvragen zodat we even precies weten hoe we het aan gaan pakken, ook omdat ik straks weer orgametril ga gebruiken en dit de vorige keer niet goed aansloeg, misschien krijg ik wat anders zeiden ze al.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim voor nog wat zwangeren voor de kerst!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Net een bevalling op tv gezien bij Babyboom. Nou ik heb me toch zitten janken toen het kindje geboren was! Niet een paar traantjes, nee echt zitten brullen! Lucht toch wel op zo af en toe hihihi.....pfffff

12. sam mv kylian

haha ik ken het, heb zowat weer heel het programma zitten meegrienen en bij de bevalling..pfff

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, ik kruip lekker bij mijn mannetje in bed, hij is nog steeds niet lekker. En ik ben best moe, dus ga ik lekker boven tv kijken! Spreek jullie morgen weer!

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    En, Makkie?
    Roodloos de nacht door gekomen?
    Ik duim voor je meid! :thumup:

15. sam mv kylian

makkie, hoe is het meis?

hier neemt de spanning ook toe. zondag is 14 dagen na mijn ei. vorige keer werd ik 16 dagen na mijn ei ongi.
    heb wel vage dingetjes. misselijk, zere/gevoelige tepels, krampen in mijn buik, gisteren heel erg, vandaag al een heel stuk minder. en mijn temp was gisteren 1 tiende gezakt, dus baalde al, maar is nu were 2 tiende gestegen..spannend dus. hoewel ik nog steeds denk dat het niet raak is. waarom nu wel ineens :rolleyes:

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Hey meiden,
    Pfft, de afgelopen 24 uur waren een beetje gek. Eerst gister dus naar de gyn, mijn ei was in 2 dagen mr 2 mm gegroeid en de vorm was niet zo mooi meer.. beetje verschrompeld/ leeggelopen.. Dus ik meteen in de stress, maar de gyn zei dat het nog wel kon..
    Gisteravond was ik bij mn zus en kreeg ik steeds krampjes.. In de auto naar huis werd het zo erg dat ik bijna niet meer kon schakelen. Thuis kon ik niet meer rechtoplopen, zo'n pijn deed mijn hele rechterzij...
    Later zakte t wat af en kwam t in vlagen..
    Ergens in mn hoofd dacht ik aan een springend eitje, dus we gingen toch maar aan de klus:)hmmmm

En vanochtend weer naar de gyn, en wat denken jullie? mn eitje is gesprongen! dus helemaal super..
    Nu dus eindelijk in mn wachtweken!
    Volgende week bloedprikken, en de week erop telefonisch consult, dan afspreken hoe we verder gaan..
    Dus.... Goed nieuws van mijn kant! :)
    dit weekend ben ik weg, dus even een radiostilte van mijn kant! Liefss

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    YES! GOED NIEUWS!
    Nu maar hopen dat ze 't goed kunnen vinden samen, dat ei die zwemmer!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa: Goed man! Nu hopen dat er een mooi wonder in je buik onstaat! Dus 16 dec je nod?

Sam: spannend joh! Maar gelukkig is het al bijna zondag! Hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat. Ik duim voor je!

All: hier roodloos de nacht doorgekomen..... heb nu echt weer bijna nergens last van... borsten veel minder, hoofdpijn weg.... alleen iets brandering gevoel in mijn onderbuik en liezen. Ik wacht het vandaag en morgen nog even af voordat ik test. Dan ben ik na mijn 17 dagen na ei, toen werd ik de vorige keer ook ongi namelijk.

Gek toch, voor mijn nod last van lijf, nu op en na NOD nergens (bijna dan) last van.....

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Pfft, makkie wat spannend! maar so far so good dus!We duimen!
    Ja, hier dus ook eindelijk spannend:) We hebben het eitje en de zaadjes flink aangemoedigd, en nu maar afwachten dus..
    Ik heb voor 6 maanden clomid meegekregen.. hoop dat ik ze niet, allemaal, nodig heb!
    Ja, 15/16e is mijn NOD. Vind t een beetje moeilijk om te zeggen, want heb geen idee.. Maar vanaf zo;n 2 weken na je ei kun je testen toch? Pfft....
    Spannend, ik hoop dat de komende 2 weken snel voorbij gaan!

@ meisje, poe, wat een mooie banner!

Deel Deze Pagina