PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,050
    2,186
    113
    Brabant
    29/30 november: Makkie NOD
    3 December: Deborah 2de Echo
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    6 december: Taliaa bloedprikken
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    13 december: Taliaa telefonisch consult gyn
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag 23 mm en GESPRONGEN!! Nu nog bloedprikken, telefonisch consult en wachten:)
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI[/quote]

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @makkie ik vind dit verdacht veel op mezelf klinken. De dagen voor mn NOD ontzettend veel last en vanaf de NOD niets meer, maar ja een paar dagen later wel een positieve test. Heb je ook het idee dat je je urine meer ruikt? Ik zal echt voor je duimen.

@taliaa heb je de zwemmers wel een routebeschrijving naar je ei meegegeven, want dan komt het helemaal goed. Hopelijk ben je met de kerst heerlijk misselijk en heb je een positieve test in handen.

@all ik wens jullie allemaal een kerst toe, dat jullie allemaal misselijk zijn en ook een beebje verwachten. Het zou een mooie afsluiter van het jaar zijn. Linda en Sam ook voor jullie want de wondere zijn de wereld nog niet uit.
    Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, en dat valt toch wel een beetje tegen. Maar gelukkig morgen al weer weekend. Gisteravond een heerlijke voetreflex gehad om de misselijkheid te verdrijven. En inderdaad is het een stuk minder. Verder krijg ik het beeld nog maar niet uit mn hoofd van dat bewegende mensje in me. Ik kan het nog steeds niet geloven. Mannetje is trouwens door het dolle heen. Hij moest gisteren op zn werk blijven, maar hij bleef me maar bellen. Vanavond maar weer lekker de foto bekijken en lekker in elkaar knijpen. Ik moet hem alleen nog zo wijs krijgen dat ik niet gehandicapt ben en nog alles kan doen. Op vlees braden na dan, want daar wordt ik ontzettend beroerd van. Maar ja dat is over een paar weken ook weer over. Ik vind het helemaal niet erg dat hij nu de badkamer schoonmaakt omdat ie niet wil dat ik met schoonmaakmiddelen in aanraking kom. Hij had ergens gelezen dat het niet goed voor me is. Het is toch wel een lieverd. Ik vond al dat je elkaar nog beter leert kennen als je de mmm ingaat, maar nu zo zwanger zijn geeft ook weer een hele andere dimensie aan je relatie. Het lijkt wel of dat nog intenser wordt. Zucht ik wens het jullie allemaal ook zo graag toe, een lief beebje. Ik zal goed mn best doen met de bussen van mvm vol te plassen voor jullie. daar kan ik jullie echt mee helpen. Kunnen ze weer mooie pregnyl spuiten van maken.
    Tot schrijfs.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,050
    2,186
    113
    Brabant
    @ SAS, nee geen routebeschrijving, maar gewoon een TOMTOM:) MOet helemaal goed komen
    En ja, ik wil met de kerst kotsmisselijk zijn!haha:)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @makkie alleen mijn ouders en zus weten het en zijn ouders en broer weten het. Voor de rest hou ik het nog even voor me tot de 3 maanden voorbij zijn.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

gelijk heb je! denk dat wij dat ook zo zouden doen. Alleen de naaste fam. de rest komt idd na de 12e week wel! Maar nu eerst maar hopen dat dat ook binnenkort gaat gebeuren!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden!

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier nog geen ongi, voel sowieso weinig.....

Allemaal een fijn weekend alvast!

8. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

makkie, wannner ga je testen.
    misschien dat je het al gezegd hebt, maar heb het ff gemist dan sorry :D

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

maakt niet uit sam. Ik zit nu 15 dagen na mijn ei. Banner geeft 2 dagen overtijd aan, maar dat is morgen pas zo. De vorige keer werd ik 17 dagen na mijn ei ongi, dus dat is zondag. Eerder ga ik niet testen en denk dat dat ook niet meer nodig is dan....heb zo het gevoel dat ik elk moment ongi ga worden.

En jij dan? Heb jij nog last? Jou NOD is toch zondag? Dan is zondag beide voor ons een spannende dag!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

he makkie, snap het .
    mijn nod is in principe zondag 2 dec. maar de vorige keer werd ik ook pas na 16 dagen dpo ongi en dat is dinsdag!

wel heb ik vage klachten.
    misselijk, zere tepels al vanaf eisprong, en krampen in mijn buik, lijkt erg op ongi krampen, maar weet niet meer of ik dat de vorige keer zo erg had, volgend mij niet, alleen maars teken in mijn buik en geen echte krampen.
    temp is ook nog hoog, dus........ :rolleyes:

hoop voor ons allebei meid!

11. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda Da's K**** zeg!

Makkie -o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Sas Fijn dat je je kindje gezien heb. Lijkt mij inderdaad ook een geweldig gezicht. Dat kotsmisselijk zijn met kerst lijkt me een goed plan.

Taliaa Super meid nu hard hopen dat de TOMTOM ;) goed zijn werk heeft gedaan.

Sam ik duim voor je! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Hier nog steeds rare klachten. Nog lichte krampen en soms een onpasselijk gevoel in mijn maag ook erg moe. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me weer zo in de maling aan het nemen is, tegelijk hoop ik het zo. Nog minimaal een week wachten :rolleyes:

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi allemaal

Ik ben tijgertje23 en heb ook pco
    We zijn nu 2 en een half jaar bezig en we hebben nu 2 weken geleden
    de 2de iui gehad en moet nog 1 week wachten tot ik een test mag doen eerder mag ik niet testen

Van dat lange wachten word je echt gek van maar is de moeite waard

Liefs Tijgertje23

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Tijgertje, hopelijk krijg je binnen een week een positieve test...

Hier effen een vraagje...
    Gisteren was het echt een stress situatie op het werk. Was op van de zenuwen en maakte me druk in alles. Gisteren was dus de 3de dag na eisprong en kreeg in de voormiddag in momenten pijn in mijn onderbuik ( eigenlijk in het midden, denk dus de baarmoeder )dit ging dan effen terug weg en kwam dan weer eens terug. Ik direct in paniek wat dit zou kunnen zijn. Dacht meteen van dit loopt hier weer mis met de bevruchting ofzo... Maar zou je dit eigenlijk kunnen voelen na 3 dagen? Heeft er iemand dit ook al gehad na 3 dagen pijn in de onderbuik?
    Tis mss een stomme vraag maar dit houdt me nu al sinds gisteren bezig, ben gewoon bang dat het weer niets zal zijn deze ronde.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou hier is het voor 200% over en uit.... vanmorgen vroegwakker geworden van de krampen en de hel brak meteen los.....pfff wat een pijn zeg. Heb ook niet meer kunnen slapen.... helaas door naar de volgende ronde.....

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he makkie , gatsie zeg wat balen ..........((((knuf))))

ik vind het echt rot voor jullie .......

L.sybje

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen makkie! Kl#@te duivels!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja zeker balen.... maar ja, probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten. We zijn nog jong en verder gezond, dus eens gaat het lukken! En de zon schijnt eindelijk weer eens, wordt ik ook weer wat vrolijker van. Mannetje had het wel even moeilijk vanmorgen.... hij heeft me vastgepakt en heeeel lang niet meer losgelaten.... de lieverd!

Als ik maandag de fertarts bel voor de volgende fm dan EIS ik de volgende dingen: als we komen voor een fm dan wil ik meteen een samenlevingstest doen en kijken of ik snel kan voor een HSG. Weet niet of ze dat al willen doen, maar mijn gevoel zegt dat er meer niet goed is dan alleen pco..... hoop dat ze akkoord gaat....

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Oh, makkie wat onwijs jammer voor jullie! Vervelend dat je zo'n pijn hebt! Lekker de hele dag knuffelen met jouw mannetje!

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Makkie had zo'n goede hoop voor je balen zeg. wel goed dat je niet bij de pakken neer wilt zitten en er weer een beetje positief tegenover staat, veel succes!

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    3 December: Deborah 2de Echo, Lot 3de FM
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    6 december: Taliaa bloedprikken
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    13 december: Taliaa telefonisch consult gyn
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 14/11 fm gehad, 2 eitjes zijn gegroeid, eentje niet veel meer. 14/11 Pregnyl zetten. Baarmoederslijm was nu weer top!!!
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag 23 mm en GESPRONGEN!! Nu nog bloedprikken, telefonisch consult en wachten:)
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI

Share This Page