PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

makkie, wat ongelofelijk balen zeg!

(((dikke knuff))))

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Succes makkie, vind het echt heel knap hoe je ermee om gaat, een voorbeeld voor ons allemaal haha, goed dat je voor jezelf opkomt, sterkte meis!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Wat is het toch fijn dat ik jullie heb....

Het gaat goed met me, dit is de eerste keer dat ik alweer zo snel positief ben en ben ook minder overstuur! Dus dat is erg fijn.

Nu heb ik weer zeeen van tijd om alleen maar voor jullie te duimen! Dus meiden, dat doe ik dan ook heel erg! Dat de kerst ons allemaal maar iets moois mag brengen!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

December: Deborah 2de Echo, Lot 3de FM
    5 december: Makkie start clomid 100 mg, 5e ronde
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    6 december: Taliaa bloedprikken
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    12 decvember: Makkie (waarschijnlijk) 1e FM
    13 december: Taliaa telefonisch consult gyn
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50 mg en Clomid 100 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Nu door voor de 150 mg!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 01/12 helaas ongesteld geworden. Door naar 5e ronde met Clomid 100. NOD rond het nieuwe jaar.
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag 23 mm en GESPRONGEN!! Nu nog bloedprikken, telefonisch consult en wachten:)
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI

5. melly

melly Lid

Dec 1, 2007
    30
    0
    0
    Ik ben Melly, ben 23 jaar en ben getrouwd met een lieve vent
    En sinds 3, 4 mnd geleden hadden we zoiets van dat we met kinderen zouden willen beginnen... Maar ik wist dat dit niet zomaar zou gaan... heb namelijk vanaf mijn 15de onregelmatig menstruatieverlies dus ben ik naar de huisarts geweest en die verwees me door naar de gynaecoloog.
    4 weken geleden ben ik voor het eerst naar de gynaecologie geweest.
    Ik kreeg een echo en een bloedonderzoek en moest na 4 wkn terugkomen (vandaag dus)...ben dus samen met mijn man naar het ziekenhuis gegaan en kregen te horen dat ik PCOS had. Mijn man schrok wel, maar ik niet zo. Ik was in die 4 weken met mijn klachten (weinig tot geen menstruatie en overgewicht)gaan surfen op het internet en stuitte al snel op PCOS... dus ik had er al een beetje rekening meegehouden. Van de gynaecoloog kreeg ik een recept voor 10 dgn Primolut (om de menstruatie op te wekken) en na deze kuur ga ik vanaf de 3de cyclusdag Clomid gebruiken.
    Gisteren heb ik mijn laatste pilletje Primolut ingenomen en nu is het wachten op de menstruatie... ik heb wel vandaag buikpijn...dus
    Maar ja :rolleyes:

Greetzzz Melly

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee Melly, gezellig als je meekletst. We hebben allemaal PCO en weten dus allemaal wat het is. Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt. Wel super dat je HA zo snel je doorstuurde naar de gyn! Heel veel succes meis!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi melly, join the club!
    welkom hiero

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi melly welkom hier en heel veel succes ik hoop dat de clomid zijn werk goed gaat doen!

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Welkom melly,
    Heel veel succes gewenst met je clomidkuur...

10. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Melly Welkom hier hier! Veel succes!

Makkie Dikke knuf meid! Ook voor ons zal eens de tijd komen dat we roze nieuws mogen brengen we weten alleen nog niet wanneer.

Mariska ik heb ook al sinds een paar dagen na mijn eisprong krampjes. Zo zijn ze er en zo zijn ze weg. :(

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Mellie

Ik had je al verwelkomt
    Ik hoop dat je hier ook zo lang blijft om gezellie mee te kletsen

Liefs Tijgertje23

12. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen allemaal,
    hoe si het met jullie allemaal?
    makkie gaat het weer met je?

hier 14 dpo en nog geen rood. wel krampen, maar die heb ik al 5 dagen geloof ik.

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Spannend sam, hopelijk blijft het rood weg... Ik duim voor jou.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    December: Deborah 2de Echo, Lot 3de FM
    5 december: Makkie start clomid 100 mg, 5e ronde
    5 december: Milla 1e FM (10edag)
    6 december: Taliaa bloedprikken
    7/8 december: Cira NOD
    10 december: NOD Mariska
    12 decvember: Makkie (waarschijnlijk) 1e FM
    13 december: Taliaa telefonisch consult gyn
    14 december: Meisje 0123 1e echo bij gyn
    16 december: Taliaa NOD
    17 december: Meisje 0123 1e intake bij VK
    30 april: Chantje Uitgerekend
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    31 juli 2008: Meisje0123 uitgerekend

Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, nu 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?
    Milla: Ongesteld geworden, 28 november beginnen met 50 mg clomid! Hopelijk brengt sinterklaas een mooi ei!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger!
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. Nu puregon spuiten en dan pregnyl.
    Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad. Clomid weer niet aangeslagen. Nu Puregon spuiten en hopen op eindelijk een ei!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug...
    poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Begonn en met opbouwen metformine 500 mg tot 3x daags. deze in combi gaan gebruiken met Clomid 50 mg. Eerste week januari waarschijnlijk eerst fm!
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Eerste Echo gehad, helaas nog geen hartje zien klopen! 3 December terug komen.
    Makkie: 01/12 helaas ongesteld geworden. Door naar 5e ronde met Clomid 100. NOD rond het nieuwe jaar.
    Fleurrebel: schrijft even niet meer mee.
    Sybje: Nog een ronde clomid 100 mg ......
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, 10e dag FM niks te zien, 13e dag een EI van 12mm!! 16e dag 17 mm, 17e dag 21mm en super samenlevingstest. 19e dag 23 mm en GESPRONGEN!! Nu nog bloedprikken, telefonisch consult en wachten:)
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Zat gisteravond te denken hoe ik in godsnaam dat hele zwanger worden enzo wat minder mijn leven kan laten beheersen. Echt ik ben verder super gelukkig met een lieve vriend, fijne familie en vrienden, leuk werk, mooi huis en lieve huisdieren, dus daar ligt het niet aan. En hoe kun je er niet mee bezig zijn als je meer dan de helft van de cyclus met hormonen in de weer bent.... maar toch wil ik het gaan proberen en mijn eerste stap zal zijn dat ik wat minder op het forum kom buurten. Ik heb ontzettend veel steun aan jullie en het is harstikke fijn om met lotgenootjes te kunnen kletsen, maar misschien dat ik hierdoor wat minder bewust ben van alles.

Ik blijf echt af en toe nog wel een keer spieken en de ene keer zal ik er vaker zijn dan de andere keer, maar ga PROBEREN wat afstand te nemen. Zal wel heel moeilijk worden en als het niet lukt of het helpt niet, dan kom ik echt weer terug!

Meiden, ik blijf aan jullie denken, kaarsjes aansteken en duimen! Heel veel succes met alles en hoop echt dat 2008 ons jaar gaat worden!
    Zet um op meiden!

Liefs Meike (makkie)

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @melly welkom !

@makkie : ik vind je echt een sterke vrouw daar heb ik echt respect voor !

@all : hebeigenlijk niet zo veel te melden alles gaat zijn gangetje hier , ga maandag weer beginnen met afvallen .......(streng) want veroed dat wel in 2008 moeten gaan spuiten !

L.sybje

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, heel veel succes! Ik snap helemaal wat je bedoeld!
    see you!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; ik hoop dat het je veel rust zal geven en ik hoop dat je spoedig met goed nieuws terug zult komen!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Makkie heel veel succes meid, hopelijk kom je snel terug naar ons met goed nieuws..

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Makkie heel veel succes en hopelijk kom je snel met goed nieuws! Ik zal je missen hier!

Raar dat je toch de dames mist die beslissen er wat minder te zijn op het forum, knap van hun beslissing!

mariska hoe voel je je?

sammvkylian nog geen rood hoop zo voor je dat het zo mag zijn blijf duimen.

hoe voelen de zwangere dames zich?

Hier weinig te melden morgen weer een FM hoop dat er nu wel wat zit! Als je vochtig/ slijmerig :oops: bent van onder is dat een goed teken?

Share This Page